مجله تاپ‌ناز‌

عکس دوقلوهای دختری که از کمر به هم چسبیده شده اند!

این دوقلو های دختر عجیب ترین دوقلوهای بهم چسبیده دنیا هستند. این دو نوزاد دارای یک اندام تناسلی هستند و می توان گفت در اصل آنها دو سر بر روی یک بدن هستند.

دوقلوهای عجیب با یک اندام جنسی مشترک بر روی یک بدن!

یک زن جوان هندی در اولین تجربه ی مادر شدنش دوقلوهای به هم چسبیده ی عجیبی را به دنیا اورد. دوقلوها از کمر به بالا طبیعی و کامل هستند اما در قسمت پایین بدن به هم چسبیده و یکی شده اند. این نوزادان عجیب الخلقه در حقیقت دو تن و سر هستند که بر روی یک کمر و یک جفت پا قرار دارند.

عکس دوقلوهای دختری که از کمر به هم چسبیده شده اند!

عجیب ترین دوقلوهای به هم چسبیده متولد شدند

دوقلوهای به هم چسبیده از کمر در هند متولد شدند

” شیوراجو دوی” 24 ساله مادر دوقلوهای به هم چسبیده از کمر عصر روز چهارشنبه در بیمارستان سادار زایمان کرد ولی با دیدن نوزادان غیر طبیعی اش شادی مادر شدن را فراموش کرد.دکتر ” راج کومار گوپتا” در مورد وضعیت جسمی دوقلوهای به هم چسبیده گفت: این دو نوزاد از ناحیه کمر به حالتی عجیب و وضعیتی شبیه به ذوب شدگی به هم متصل هستند و برای این دو نوزاد تنها یک بخش تناسلی قابل مشاهده است که نشان می دهد جنسیت دختر است.او در ادامه گفت : به احتمال زیاد آلت تناسلی نوزاد دیگر از بین رفته است و حتمال می رود نوزاد دوم پسر بوده .دوقلوهای عجیب به هم چسبیده برای درمان بایستی به بیمارستان منتقل شوند اما به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی والدین آنها برای تامین هزینه های درمانی ، دوقلوها به خانه برده می شوند که شرایط سختی برای مادر و پدر انها فراهم خواهد شد. مادر دوقلوهای به هم چسبیده از این وضعیت بسیار ناراحت است و نگرانی او زمانی بیشتر می شود که توانایی درمان فرزندانش محیا نیست.

عکس دوقلوهای دختری که از کمر به هم چسبیده شده اند!

عکس مادر دوقلوهای به هم چسبیده در کنار نوزادان عجیب الخلقه اش

عکس دوقلوهای دختری که از کمر به هم چسبیده شده اند!

تصاویر تولد دوقلوهای به هم چسبیده با یک کمر و 2 سر

مطالب مشابه را ببینید!