مجله تاپ‌ناز‌

دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری با این بازیگر پورن استار زن رابطه داشته است! +عکس

جسیکا دریک

دونالد ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن زشت سکسی رابطه جنسی داشته است. دونالد ترامپ یکی از جنجالی ترین کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا است که دارای فساد اخلاقی است.

رو شدن سند جدید از فساد و روابط ترامپ با زنان و بازیگر زن فیلم های پورن

به نقل از گاردین؛ “جسیکا دریک،” بازیگر فیلم های مستهجن آمریکایی با حضور در یک نشست خبری فاش کرد “دونالد ترامپ،” نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیر اخلاقی داده است.

جسیکا دریک پورن استار

شکایت جسیکا دریک از روابط غیراخلاقی ترامپ

 رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با جسیکا دریک بازیگر فیلم های مستهجن

جسیکا دریک یازدهمین زن آمریکایی است که ترامپ را متهم به پیشنهاد روابط غیراخلاقی می کند.وی در کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.بازیگر آمریکایی در این باره گفت:ترامپ من را در ازای دریافت 10 هزار دلار برای روابط غیراخلاقی به جت اختصاصی خود دعوت کرده است.جسیکا دریک همچنین افزود در سال 2006 ترامپ دو بار بدون اجازه و رضایتش به وی دست زده و او را لمس کرده است.
جسیکا دریک بازیگر فیلم های سکسی
 
جسیکا دریک مدعی شد به دنبال شهرت نیست و فقط به دلیل همبستگی با زنان آمریکا حاضر شدم این اظهارات را علیه ترامپ بیان کنم.پیش از این 10 زن دیگر دونالد ترامپ را به تعرض جنسی علیه خود متهم کرده بودند.چندی پیش “سامر زروس،” یکی از شرکت کنندگان پیشین در برنامه تلویزیونی “اپرنتیس،” که ترامپ میزبانش بوده است، در کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد در سال 2007 از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.همچنین “کریستین اندرسون” که سابق بر این در عرصه مدلینگ فعالیت می کرد، در مصاحبه با روزنامه واشینگتن پست ترامپ را متهم کرد در دهه 1990 در باشگاهی شبانه وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.ادعای تجاوز جنسی در آمریکا باید در دادگاه ثابت شود و اثبات آن بعد از سالها کار سختی است و نیاز به ادله کافی دارد. در مقابل، دونالد ترامپ همه این ادعا ها را رد کرده است.
جسیکا دریک بازیگر فیلم های سکسی

جسیکا دریک در کنار دونالد ترامپ

 ترامپ در مناظره دوم با “هیلاری کلینتون،” نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، این اتهامات را رد کرد؛ اما بابت اظهاراتش در ویدئویی که روزنامه واشیگتن پست از وی درباره زنان منتشر کرده بود عذرخواهی کرد.در این فیلم که سال 2005 ضبط شده است، ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می کند:وقتی پولدار و سرشناس باشی، آنها (زنان) اجازه هر کاری را به تو می دهند.ترامپ در این فایل، از الفاظ رکیکی برای توصیف تلاش هایش برای روابط جنسی با زنان استفاده و همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب یک زن متاهل اشاره می کند. نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری به دنبال جنجال بر سر انتشار اظهارات غیراخلاقی اش در بیانیه ای عذرخواهی کرد؛ اما در مقابل تهدید کرد که درباره روابط جنسی “بیل کلینتون،” همسر رقیب دموکراتش، بیشتر صحبت خواهد کرد.

روابط غیراخلاقی ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن و پورن

مطالب مشابه را ببینید!