مجله تاپ‌ناز‌

رابطه نامشروع جنسی زنی با شوهر دوستش و باردار شدنش!

رابطه نامشروع جنسی زنی با شوهر دوستش و باردار شدنش!

روابط نامشروع که باعث آبروریزی زن جوان شد

در این مطلب ماجرای رابطه جنسی و بی شرمانه ای زنی را با شوهر دوستش می خوانید که منجر به بارداری وی شد و زندگی دوستش به همین دلیل از هم پاشید و منجر به جدایی اون و شوهرش شد.

 

داستان رابطه جنسی نامشروع و بارداری زن جوان از شوهر دوستش

 

زندان و ناکامی دختر در ازدواج

زن جوان در حالی که نگران آینده و سرنوشت دختر کوچکش بود آهی کشید و گفت: همسر اول مادرم در یک سانحه رانندگی جان سپرد و مادرم در حالی که 5 فرزند داشت با مرد دیگری به طور موقت ازدواج کرد که به دروغ مدعی بود با همسرش متارکه کرده است .

 

او برای این که خللی در زندگی اش وارد نشود، مادرم را رها کرد و مرا نزد خودش برد. تا 4 سالگی نزد پدر و نامادری ام زندگی کردم ولی دوست داشتم نزد مادرم برگردم دیگر از آزار و اذیت های نامادری ام خسته شده بودم که پدرم مرا نزد مادرم بازگرداند با جدیت به تحصیل ادامه دادم و شاگرد ممتاز شدم ولی این روزهای خوش طولی نکشید و تلخ کامی ها به زندگی ام بازگشت. سال دوم راهنمایی را می گذراندم که پسر جوانی جلوی مدرسه آمد.

 

آن روز ورزش داشتیم که من از محوطه مدرسه نزد آن جوان رفتم تا سوال کنم با چه کسی کار دارد؟ اما مدیر مدرسه که فکر کرده بود من با آن جوان قرار ملاقات دارم موضوع را برای دایی ام بازگو کرد. وقتی حسابی کتک خوردم دیگر به مدرسه نرفتم و در یک آرایشگاه مشغول کار شدم.

همچنین : دستگیری زنی که با سگ ها رابطه بی شرمانه داشت! +عکس

در همین اثنا با برادر دوستم که دانشجو بود ازدواج کردم، اما 3 ماه بعد فهمیدم همسرم با یکی از دوستان نزدیک من روابط نادرستی دارد تا جایی که دانشگاه را رها کرده و در مهمانی های شبانه شرکت می کند. وقتی همسرم این موضوع را کتمان کرد من هم محل برگزاری میهمانی را به پلیس اطلاع دادم و همسرم روانه زندان شد.

 

6 ماه بعد از این ماجرا روزی دوست دختر سابق همسرم به منزل ما آمد و مدعی شد از همسرم باردار است اگرچه همسرم این موضوع را قبول نمی کرد، اما وقتی آزمایش های پزشکی این ماجرا را به اثبات رساند من هم از او طلاق گرفتم تا این که مدتی بعد با برادر دوست خواهرم ازدواج کردم تا تجربه های تلخ گذشته را فراموش کنم ولی هنوز یک ماه از ازدواج من در یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی نمی گذشت که فهمیدم همسرم قاچاقچی موادمخدر است و همه سرمایه مرا نیز صرف خرید مواد مخدر کرده است. این در حالی بود که من دخترم را باردار بودم و در صورت اعتراض زیر مشت و لگد قرار می گرفتم.

همچنین : رابطه جنسی نامشروع معلم 35 ساله با پسر 15 ساله!

چند ماه بعد وقتی دخترم به دنیا آمد که همسرم دستگیر و به 10 سال حبس محکوم شده بود. تا این که روزی از زندان مرخصی گرفت و دیگر بازنگشت. در این مدت مرا مجبور می کرد تا به جای او پاسخگوی مشتریانش باشم دیگر از این موضوع خسته شده بودم که همسرم دوباره دستگیر شد و به خاطر سابقه فرار اجازه مرخصی نداشت. در همین روزها از طریق دوستانش تهدیدم کرد که اگر مقداری موادمخدر برایش به زندان نبرم روزگار من و دخترم را سیاه می کند این گونه بود که…

مطالب مشابه را ببینید!