مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای انتخاب هتل آیده آل در تور نوروزی گرجستان

انتخاب بهترین هتل در گرجستان

یکی از دغدغه های همیشگی مسافران انتخاب هتل است.هتلی که در آن اقامت راحتی داشته باشند و در مد اقامت احساس آرامش بکنند. این دغدغه در ایام تعطیلات و بویژه در تعطیلات نوروز بیشتر نیز می شود چرا که متقاضیان رزرو هتل بیشتر است و اگر دیر بجنبید ممکن است نتوانید هتل مناسبی که دلخواهتان هست را برای سفرتان رزرو کنید.

گرجستان یکی از کشورهای اروسیایی است که جاذبه های گردشگری فروانی دارد و در سال های اخیر با ارائه خدمات مناسب به گردشگران فرصت مناسب برای جذب گردشگر فراهم کرده است. هتل های گرجستان در شهرهای باتومی و تفلیس بسیار متنوع هستند و برای مسافران امکان انتخاب هتل مناسب فراهم است. در صورتی که تور گرجستان را به مقصد باتومی انتخاب کرده اید و میخواهید یک تور باتومی کامل و دلچسب رو تجربه کنید ،پیشنهاد میکنیم که برای اقامت یکی از هتل های 5 ستاره باتومی را انتخاب کنید.

امکانات عالی هتل های شهر باتومی شما را از بعضی تفریحات باتومی بی نیاز میکند و استفاده از آنها براحتی برای میهمانان هتل امکان پذیر است و می توانید این هتل ها را به بهترین هتل های دنیا مقایسه کنید.این شهر توریستی که بر کرانه دریای سیاه قرار دارد یکی از زیباترین شهر های ساحلی و یکی از مهم ترین قطب های توریستی دنیا محسوب می شود، که سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا را به سمت خود می کشاند.

  1. هتل شرایتون باتومی (Sheraton Batumi Hotel)

این هتل منحصربه فرد واقع در ساحل دریای سیاه، یکی از بهترین هتل های باتومی گرجستان، یک انتخاب ایده آل برای کسانی ست که پول برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند چند روزی را در ناز و نعمت باشند.فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و در نزدیکی جاذبه های گردشگری باتومی واقع شده است.این هتل 202 اتاق مجلل و 26 سوئیت دارد .اتاق ها بزرگ هستند و مبل راحتی و تخت سلطنتی در آن وجود دارد. حمام هم با طراحی سنتی گرجی آراسته شده است.

هتل شرایتون باتومی (Sheraton Batumi Hotel) هتل شرایتون باتومی (Sheraton Batumi Hotel)

  1. هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi)هتل هیلتون

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی واقع در مرکز شهر باتومی و دریای سیاه، تنها 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی باتومی و پارک آبی باتومی و کلیسا مادر مقدس فاصله دارد.موزه باستان شناسی باتومی هم در چند قدمی هتل قرار دارد.هیلتون یکی از مدرن ترین هتل های باتومی با اتاق های بزرگ و سرویس دهی عالی می باشد.کارکنان مهربان هستند و رستوران های زیادی در هتل وجود دارد که بهترین غذا را با قیمت ارزان ارائه می کنند.

هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi)هتل هیلتون هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi)هتل هیلتون

  1. هتل رادیسون بلو باتومی ( Radisson Blu Hotel Batumi)

هتل 5 ستاره رادیسون بلو باتومی در مرکز شهر باتومی قرار دارد و تا 5 دقیقه تا دریای سیاه و جاذبه های توریستی باتومی همچون پارک آبی،میدان اروپا، دلفیناریوم فاصله دارد.هتل با سبکی ایتالیایی ساخته شده است و از جدید ترین هتل های شهر باتومی گرجستان ست که هر زمان پذیرای مسافرین داخلی و خارجی میباشد و در مجموع دارای 168 اتاق استاندارد و خانوادگی می باشد.

 هتل رادیسون بلو باتومی ( Radisson Blu Hotel Batumi)  هتل رادیسون بلو باتومی ( Radisson Blu Hotel Batumi)

  1. هتل پرزیدنت پلازا باتومی (President Plaza Hotel)

هتل پرزیدنت پلازا با 20 اتاق مبله واقع در قلب باتومی می باشد و تنها چند دقیقه با بندرگاه باتومی و پارک آبی و جاذبه های گردشگری باتومی فاصله دارد.امکانات این هتل 5 ستاره شامل سرویس آبگرم، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، می شود که هتل را به یکی از لوکس ترین اقامتگاه های باتومی تبدیل کرده.اتاق ها بزرگ و تمیز هستند و اینترنت رایگان می باشد.

هتل پرزیدنت پلازا باتومی (President Plaza Hotel) هتل پرزیدنت پلازا باتومی (President Plaza Hotel)

  1. هتل دیوان سوئیت باتومی (Divan Suites Batumi)

دیوان سوئیت هم چند دقیقه با ساحل دریای سیاه و سایر جاذبه های توریستی باتومی فاصله دارد.65 اتاق مبله و سوئیت مجهز دارد.اتاق های بزرگ و تخت های راحت با تمامی امکانات رفاهی در اختیار میهمانان قرار می گیرد.رفتار خدمه فوق العاده صمیمانه می باشد و رستوران های این هتل با سرو انواع غذاهای ترکی و گرجی آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد.

هتل دیوان سوئیت باتومی (Divan Suites Batumi) هتل دیوان سوئیت باتومی (Divan Suites Batumi)

لیست بعضی از هتل های خوب گرجستان که می توانید در آنها اقامت داشته باشید:

  • هتل اینتوریست باتومی (Hotel Intourist Palace)
  • هتل ایفوریا باتومی (Euphoria Batumi Hotel)
  • هتل لئوگرند باتومی (Leogrand Hotel & Casino Batumi)
  • هتل مارینا کولوسئوم (Colosseum Marina Hotel)
  • و …

مطالب مشابه را ببینید!