مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای خرید کیف کفش جذاب

خرید کیف یا کفش کار چندان سختی نیست اما پیدا کردن ستی جذاب و گیرا واقعا کار سختی است؛ ست‌های این‌چنینی که هر بیننده‌ای را جذب می‌کنند.

جوانان امروزی

کیف و کفش

این ست آبی رنگ که از جنس چرم و دانتل است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای جوانان شاد و سرزنده باشد. این ست برای گروه سنی 18 تا 30 سال مناسب است. ویژگی این کفش با ترکیب پارچه دانتل و چرم در کنار زیبایی، ایجاد جریان هوا به داخل کفش و در نتیجه خنک بودن پا در گرمای تابستان است. اگر قصد دارید تابستان در یک مهمانی عصرانه با ظاهری آراسته حضور پیدا کنید، این ست کیف و کفش آبی‌رنگ گزینه خوبی است.

منحصر به فرد و لوکس

ست کردن کیف و کفش,کیف و کفشی خاص

رنگ‌های کرم و طلایی بیشتر در کارهای لوکس به کار برده می‌شود؛ ست‌های کیف و کفش هم از این قانون مستثنا نیست. شما با این مدل کفش سنگ‌دوزی شده می‌توانید در مهمانی‌های رسمی بدرخشید. اگر این کفش را با یک لباس شب رسمی هماهنگ کنید، جلوه و زیبایی خود را دوچندان خواهید کرد و هیچ‌وقت از خاطر نزدیکان و دوستان خود فراموش نخواهید شد.

کفشی برای همه جا

ست کردن کیف و کفش,کیف و کفشی خاص

کفش هشت ترک یکی از محبوب‌ترین طرح های دنیاست که از 8 تیکه مجزا تشکیل شده است. این کفش ابتدا برای مردان طراحی شد ولی با گذشت زمان برای بانوان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در سال‌های اخیر از این طرح کلاسیک با ایجاد تغییراتی محدودی به وفور توسط طراحان استفاده شده است. این کفش کلاسیک ولی امروزی شده را می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

با این ست تنها عروس مجلس شوید

ست کردن کیف و کفش,کیف و کفشی خاص

پارچه دانتل، یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های استفاده شده در کلکسیون‌های معتبر کیف و کفش در سال‌های 2013 و 2014 جهان است و در اکثر کارها باعث می‌شود کالا جلوه‌ای رسمی داشته باشد به‌خصوص که در کنار این نوع پارچه از ترکیب رنگی بژ، طلایی یا کرم هم استفاده شود. به همین خاطر این ست بیشتر برای مهمانی‌های خیلی رسمی و شب کاربرد فراوانی دارد.

پیشنهادی برای خانم مدیرها

ست کردن کیف و کفش,کیف و کفشی خاص

پوشش مناسب یک مدیر می‌تواند به اقتدار او در محیط کار کمک کند به همین خاطر ممکن است اکثر مدیران خانم سراغ مانتوهای رسمی با پارچه‌های مرغوب بروند. این ست می‌تواند برای این نوع پوشش انتخابی شایسته باشد. به علاوه اندازه پاشنه و مدل کفش این قابلیت را دارد که بدون هیچ محدودیتی در همه جور مهمانی قابل استفاده باشد.

 

مطالب مشابه را ببینید!