مجله تاپ‌ناز‌

روشی موثر برای افزایش شانس بارداری و حامله شدن (زمان تخمک گذاری)

روشی موثر برای افزایش شانس بارداری و حامله شدن (زمان تخمک گذاری)

برای افزایش شانس بارداری می توانید از این روش استفاده کنید

جهت افزایش شانس بارداری توصیه های زیادی شده است که نیازمند رعایت موارد زیاد و دقت در انتخاب روزهای نزدیکی است که معمولا باعث ایجاد استرس در بانوان می گردد، اینجا روشی ساده با شانس باروری زیاد را به شما معرفی میکنیم

برای لقاح و شروع بارداری، یک سلول تخمک از تخمدان شما آزاد می‌شود. این زمانحدود ۱۴ روز بعد از اولین روز آخرین قاعدگی است (آخرین قاعدگی را در علم پزشکی LMP می‌نامند).

سلول تخمک می‌تواند ۱۲ تا ۲۴ ساعت پس از آزاد شدن زنده بماند. برای حامله شدن، اسپرم باید طی این زمان به تخمک برسد و آن را باردار کند. اسپرم می‌تواند نزدیک به ۷ روز در بدن شما زنده بماند. این به معنای آن است که اگر ۷ روز قبل یا در حین یا بعد از تخمک گذاری، رابطه جنسی برقرار کنید شانس حاملگی وجود دارد.طبق پیشنهاد پزشکان، اگر شما با همسرتان هردو قصد بچه دار شدن و حاملگی را دارید، برای بهترین نتیجه، باید هر سه روز یکبار، رابطه برقرار کنید و نیازی به محاسبه روز تخمک گذاری و رابطه کنترل شده ندارید چرا که با این کار استرس بیشتری پیدا خواهید کرد و شانس موفقیت کاهش می‌یابد. بعد از ۷ روز از لقاح مقدار هورمون HCG در ادرار شما به حدی می‌رسد که قابلیت اندازه‌گیری پیدا می‌کند. البته در خانم‌های مختلف متفاوت است ولی بسته به کیفیت وسایل اندازه‌گیری می‌تواند بیشتر یا کمتر هم باشد.

زمان تخمک گذاری خانم ها برای بارداری

مطالب مشابه را ببینید!