مجله تاپ‌ناز‌

چیدمان میز جلو مبلی + نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی با میزهای عسلی

میزهای بغل مبلی، بچه های شیطان و بازیگوشی هستند که وقتی در دکوراسیون داخلی خانه حضور دارند فضا را پویا تر و با نشاط تر می کنند و وقتی هم که نیستند، جای خالی شان حسابی معلوم است. درست است که میزهای بغل مبلی به نسبت برادر بزرگ ترشان که همان میزهای جلو مبلی هستند، جثه ی نحیف تر و ظریف تر دارند اما این باعث نمی شود تا تاثیرشان کمتر از آن باشد. آن ها حسابی دکوراسیون داخلی خانه را به هم می ریزند و زیر و رو می کنند.

چیدمان و نکاتی برای زیباتر شدن میز جلو مبلی

میز عسلی

این میز می تواند یک میز جلو مبلی خوب باشد و هم می تواند تبدیل به میزهای عسلی شود

میزی که در عکس بالا می بینید جزو راه حل های شگفت آور برای راحتی در خانه های کوچک است. فکر کنید که فضای کوچک دارید و همین مساله باعث می شود تا برای گذاشتن برخی از مبلمان ها با محدودیت روبرو شوید، ولی خب به راحتی می توانید با استفاده از مبلمان های چند منظوره تمام مشکلاتتان را حل کنید. میزی که در عکس بالا می بینید هم می تواند یک میز جلو مبلی خوب باشد هم می تواند تبدیل به میزهای بغل مبلی یا همان میز عسلی ها شود.

 

مدل میز عسلی,شیک ترین میزهای عسلی

میز بغل مبلی دایره ای اتفاقا تبدیل به نقطه قوت اتاق نشیمن شده و یکنواختی آن را از بین برده است

چه کسی بهتر از خود شما می داند که کدام مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل شما مناسب تر است؟ چه کسی گفته است که شما مجبورید برای مبلمان های مستطیلی خود حتما میزهای مستطیلی تهیه کنید؟ به هیچ وجه، قانون ها را بشکنید اینجا خانه شما است، این شما هستید که قانون ها را تعیین می کنید. به عکس بالا نگاه کنید، میز بغل مبلی دایره ای اتفاقا تبدیل به نقطه قوت اتاق نشیمن شده و یکنواختی آن را با حضور خود از بین برده است.

بخوانید: راهنمای خرید مبل راحتی + نکاتی برای انتخاب مبلمان راحتی شیک

جدیدترین مدل میز عسلی, میزهای بغل مبلمان

می توانید از چند مدل میز بغل مبلی با طرح های متفاوت استفاده کنید

شما خیلی راحت می توانید خانه ای رویایی با وسایلی منحصر به فرد داشته باشید. ممکن است وقتی برای خرید میزهای بغل مبلی به بازار می روید، از دو یا چند مدل مختلف خوشتان بیاید، خب چه اشکالی دارد که همه آن ها را تهیه کنید و در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از آن ها بهره بگیرید.

 

دکوراسیون میز عسلی,اصول چیدمان میز عسلی

می توانید از کوزه های سنتی به جای میز بغل مبلی استفاده کنید

یک ایده برای کسانی که از دراورهای خود خسته شدند. خیلی راحت می توانید به آن ها یک کاربری جدید مثل میز عسلی یا میز بغل مبلی بدهید تا هم برای تان مقرون به صرفه باشد، هم متفاوت.

 

طراحی میز عسلی, میز عسلی مبلمان

با قرار دادن یک شیشه روی کوزه سفالی حکاکی شده، یک میز بغل مبلی زیبا درست شده است

به میز بغل مبلی خلاقانه ای که در عکس بالا می بینید توجه کنید؟ خیلی ساده از یک کوزه سفالی که روی بدنه آن حکاکی شده و یک قطعه شیشه برای روی آن یک میز بغل مبلی درست شده است، اگر شما هم به وسیله های دور ریختنی خودتان نگاهی دوباره بیاندازید ممکن است بتوانید میزهای بغل مبلی مورد نیازتان را خودتان بسازید.

ببینید: مدل مبل استیل؛ مدل مبلمان استیل ظریف و بسیار شیک

شیک ترین میزهای عسلی,میز عسلی

برای هماهنگ کردن میز عسلی و مبلمانتان از رنگ و پارچه کوسن تان برای تغییر آن استفاده کنید

اگر فکر می کنید میزهای بغل مبلی تان با دکوراسیون خانه هماهنگی ندارد ولی از طرفی هم می خواهید ایجاد این هماهنگی برایتان مقرون به صرفه باشد، یک سطل رنگ که رنگ آن با یکی از کوسن ها هماهنگ است آماده کنید و از همان پارچه کوسن ها هم برای روی میز استفاده کنید به همین راحتی.

 

تصاویر میز عسلی, جدیدترین مدل میز عسلی

لازم نیست حتما میزهای بغل مبلی را به تعداد زیاد تهیه کنید، سعی کنید از میزهای خلاقانه تهیه کنید

سعی کنید تا فراتر از آن چه که هست فکر کنید، لازم نیست حتما میزهای بغل مبلی را به تعداد زیاد تهیه کنید، حتی اگر یک عدد از آن ها را که طراحی ای خلاقانه دارد را انتخاب کنید، برنده بازی طراحی دکوراسیون هستید، به عکس بالا نگاه کنید و ببینید که این میز تا چه اندازه متفاوت است.

مطلب پیشنهادی: مدل های مبل کلاسیک سلطنتی زیبا و راحتی ترکیه ای برای منازل ایرانی

مطالب مشابه را ببینید!