مجله تاپ‌ناز‌

ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا

ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا

عکس های ساینا و مشخصات ساینا خودروی جدید سایپا

سایپا جدید ترین دستاورد خود را رونمایی کرد. این خودرو که زمزمه های آن در اسفند سال 92 با نام 232 شنیده می شد، نام ساینا را به خود گرفت. ساینا محصول جدید ساپیا به سبب قرارگرفتن روی پلت فرم X200 عدد 2 را با خود یدک می کشید و رقم دوم آن هم نشان‌گر سدان بودن آن است. رقم سوم نیز نشان از دومین فیس لیفت روی این محصول دارد. البته مدیران سایپا اعتقاد دارند تغییرات اعمال شده روی 232 بیشتر از آن چیزی است که به آن فیس لیفت گفته شود و آن را یک خودرو جدید می‌دانند.

ساینا برای پوشش یک رده قیمتی بالاتر از تیبا طراحی شده و در تیپ‌های تجهیزاتی مختلف روانه بازار خواهد شد.استانداردهای جدیدی نظیر برخورد با عابر پیاده را پاس خواهد کرد. هر چند ساینا برای ذائقه جدید از بازار طراحی شده اما طیف خاصی را هدف نمی‌گیرد با این حال می‌توان انتظار داشت به خاطر سبک طراحی آن قشر جوان را به سمت خود بکشاند. این خودرو با همان مشخصات فنی تیبا روانه بازار خواهد. موتور 1.5 لیتری M15 با توان 80 اسب بخار با همان جعبه دنده 5 سرعته دستی به بازار ارائه‌ خواهد شد. تنها تفاوت فنی این خودرو با تیبا را می‌توان بهبود اکسل عقب آن دانست که به صورت کلی برطرف شده است.

در تیپ فول ساینا شاهد تجهیزاتی نظیر کولر اتوماتیک، بالابر برقی همه شیشه‌ها و تنظیم برقی آینه‌ها خواهیم بود. برای آماده شدن این محصول 9 ماه زمان نیاز است تا نمونه‌های آزمایشی ساخته شده و روانه خط تولید شود. می‌توان انتظار داشت این خودرو پاییز سال جاری برای تولید آماده شود. از بازار های صادراتی این محصول می‌توان به روسیه، اوکراین، آذربایجان، کشورهای آسیای میانه، عراق و مصر اشاره داشت.

ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا ساینا | عکس های ساینا و مشخصات ساینا محصول سایپا

مطالب مشابه را ببینید!