مجله تاپ‌ناز‌

سلبریتی های زن و مردی که قیافه شان آنچنان زیبا نیست ولی موفق هستند

ستاره ها و سلبریتی های معروف که زیاد خوش قیافه نیستند

هالیوود جای چهره های زیباست… اینطور نیست؟ این جمله قطعاً درست نیست و وقتی بسیاری از ستاره ها را از نزدیک می بینیم، متوجه می شویم که خیلی از آنها قیافه های کاملاً معمولی دارند و در زندگی روزمره مان افراد زیباتر بسیار دیده ایم. قضیه این است که ستاره ها هم درست مثل افراد عادی، عیب و نقص فیزیکی دارند و تنها امتیازشان این است که این نقص ها را بهتر می پوشانند.

 

بعضی از آنها اضافه وزن شان را زیر لباس هایی که هوشمندانه طراحی شده اند مخفی می کنند و بعضی از آنها ایرادهای چهره شان را با آرایش و میکاپ می پوشانند و بعضی دیگر سعی می کنند همیشه در کنار یک چهره زیباتر از خودشان جلوی دوربین ها قرار بگیرند و در عکس ها دیده شوند.

 

ولی باهوش ترین آنها از ماشین های تبلیغاتی شان برای شستشوی مغزی طرفدارانشان استفاده می کنند تا به آنها تلقین کنند که از آنچه هستند بهتر به نظر می رسند. این حقه ای است که بهتر از نورپردازی، رتوش و رژیم غذایی عمل می کند. وقتی چیزی را به دفعات برایتان تکرار کنند، کم کم شروع به باور کردنش می کنید تا اینکه ایمان بیاورید آن چیز واقعیت دارد. دیپیکا پادوکون زمانی به عنوان یکی از زیباترین بازیگران هندی معروف شد که بچه های تیم روابط عمومی اش این ایده را پخش کردند که او در اینترنت زیباترین زن دنیا نام گرفته است.

 

گوئینث پالترو به این علت زیبا و جذاب محسوب می شود که مجله پیپل در سال 2013 او را زیباترین زن سال معرفی کرد، لقبی که ستاره های دیگر مانند جنیفر لارنس در آن سال آن را رد کردند. و لئوناردو دی‌کاپریو به این علت نماد جذابیت محسوب می شود که تعداد زنانی که با آنها دوست بوده روز به روز بیشتر و بیشتر می شود، چیزی که مسئول تبلیغاتش دائماً آن را گوشزد می کند.

 

راستش را بخواهید دانستن این مسائل باعث می شود احساس فریب خوردگی به طرفداران دست دهد. آیا ثروتمند و معروف بودن برای این ستاره ها کافی نیست که می خواهند مردم را فریب هم بدهند؟ آیا باید باور کنیم که آنها همه انسان های کامل و بی نقصی هستند؟ اگر تابحال با دیدن این ستاره ها روی پرده سینما و تلویزیون به آنها حسرت می خوردید، حالا وقت آن رسیده که بدانید چهره ها و سلبریتی های زیر در بهترین حالتشان، قیافه های متوسطی دارند و آنطور هم که فکر می کردید زیبا نیستند!

 

15. ناتالی دورمر

ناتالی دورمر نقش های مهمی مانند آن بولین در سریال “تودورها” و مارجری تایرل در سریال بازی “تاج و تخت بازی” کرده است. و مانند آن کاراکترها، موفقیتش بیشتر به خاطر شخصیتش بوده تا زیبایی اش. دورمر جذاب است ولی فقط این موضوع مطرح نیست. در 34 سالگی، او دیگر دخترک جوانی نیست، ولی هنوز صورت جوان یک نوجوان را دارد. شاید بعضی ها از این مدل چهره ها خوششان بیاید، ولی بعضی دیگر معتقدند او باید اضافه وزنی که دوربین به او اضافه کرده را کم کند.

ناتالی دورمر

چیزی که بیشتر بیننده را ناامید می کند صورتش است که چیز خاصی ندارد، بجز دهانش که نامتقارن است. شاید این موضوع برای یک بازیگر امتیاز باشد، زیرا او برای نشان دادن احساساتش در فیلم ها و سریال ها از آن استفاده می کند. ولی در عکس ها به نظر می رسد که چیز تلخی خورده است! فاصله زیاد چشم هایش نیز نکته مثبتی برایش نیست. او می توانست با تغییر مدل ابروها و موهایش این ایرادها را برطرف کند، ولی این کار را نکرده که شاید دلیلش این باشد که او دوست دارد منحصر بفرد به نظر برسد یا اینکه به خاطر انگلیسی بودن، می خواهد فقط نقش های معمولی بازی کند.

 

14. کیم کارداشیان

اگر کیم کارداشیان را از نزدیک ببینید شاید برایش احساس تأسف کنید، زیرا از نزدیک او خیلی کوتاه و کوچک دیده می شود و این دو ویژگی هرگز جزو نمادهای جذابیت نبوده اند. چهره اش نیز اصلاً طبیعی به نظر نمی رسد، زیرا لب هایش را طوری عمل کرده که گوشه های رو به بالا دارد و چشم هایش نیز همیشه آنقدر آرایش دارند که فوکوس کردن روی مردمک آنها غیرممکن است. حتی مهمترین ویژگی او که در رسانه ها نیز روی آن توجه و تمرکز زیادی می شود، از نزدیک آنقدر اورسایز دیده می شود که حالت کارتونی و خنده داری دارد.

کیم کارداشیان

کارداشیان برای هزار سال دیگر برای خود پول کافی جمع کرده، ولی روزهای خوبش به عنوان  ملکه رسانه ها و شبکه های اجتماعی کم کم به آخر می رسند. مفهوم زیبایی با گذشت زمان عوض می شود و در عرض مدت کوتاهی همه آن چیزهای که ایده آل های متعارف بودند مثل بومرنگ برمی گردند و خیلی زود کارداشیان قدیمی و زشت تلقی می شود!

 

13. هری استایلز

اینکه هری استایلز یک خواننده موفق است و نه یک بازیگر یا مدل این است که از لحاظ چهره و قیافه زیبا و جذاب، چیزی در چنته ندارد! نام بردن از چیزهای خوبی که او دارد خیلی زودتر تمام می شود تا چیزهای بدش، ولی در هر صورت چیز زیبا و خوبی در او دیده نمی شود که بخواهیم از آن نام ببریم. موهای بلندی ما را یاد بوی جورج می اندازد و پوست روشن و دهان بزرگش طرفداران را به یاد دوران جوانی میک جگر می اندازد. فیزیک بیش از حد لاغر او نیز به هیچ وجه جذاب نیست.

هری استایلز

باورش سخت است که او 22 سال بیشتر ندارد، زیرا سنش خیلی بیشتر به نظر می رسد. اگر استایلز می خواهد به عنوان یک خواننده سولو موفق شود، باید ظاهرش را فوراً عوض کند، زیرا دیگر دوستان وان دایرکشنی او پیشش نیستند که کمبودهایش را جبران کنند.

 

12. سلنا گومز

سلنا کاری کرد که هیچکس فکرش را نمی کرد: او توانست دوران گذار از یک بچه ستاره به یک ستاره بزرگسال را با کمترین مشکل طی کند. شاید بعضی ها فکر کنند که دلیلش چهره و ظاهر خود سلناست که چندان چنگی به دل نمی زند، ولی واقعیت این است که تنها شانس بزرگ سلنا طرفدارانی بودند که با او بزرگ شدند.

سلنا گومز

با آنکه سلنا با رسیدن به دهه دوم زندگی اش لاغر شد، ولی چهره اش پر و گرد باقی مانده که باعث می شود کمی به سنجاب شباهت داشته باشد. او پیشانی کوتاه و خط رشد موی پائینی دارد و به همین دلیل است که موهایش را بلند و پرپشت نگه می دارد و آرایش چشم دودی می کند تا روی صحنه و جلوی دوربین نقص های چهره اش دیده نشود. او هیکلی معمولی دارد که شاید با سلیقه هر کسی نتوان آن را زیبا به حساب آورد. بعضی از طرفدارانش اندام او را می پسندند و معتقدند او ورژن لاغرتر جنیفر لوپز است. با این وجود، بعضی دیگر صورت و ظاهر لاغرتر را ترجیح می دهند.

 

11. جو جوناس

جو جوناس یکی از خواننده هایی است که دختران نوجوان عاشقش هستند، و آقایان در شگفت هستند که این همه هیاهو درباره این آقا به خاطر چیست! شاید او ظاهر و قیافه خوب یک بت نوجوان را داشته باشد، ولی همین قضیه هم قابل بحث است.

جو جوناس

اگر با دقت به عکس های نگاه کنید، متوجه می شوید که بیشتر عکس هایش از زاویه های خاصی انداخته شده اند، طوری که فقط ویژگی های خوب صورتش دیده شوند. گذشته از اینکه در عکس های اتفاقی او فوق العاده بد به نظر می رسد، در کنار چهره های دیگر مانند نامزد سابقش جی جی حدید، خیلی کوتاه مانده بود!

 

10. ایگی آزالیا

ایگی خواننده دیگری است که لباس های باز می پوشد تا این واقعیت را پنهان کند که چهره متوسطی دارد. اندامش کاملاً بی تناسب است و بالاتنه کوچک و پائین تنه پهنی دارد. صورتش نیز وضع بهتری ندارد و پوست روشنش با چشم های تیره اش ناهمخوانی دارد که همیشه بی روح و بی حالت به نظر می رسد. موهای بلوندش شاید بهترین ویژگی ظاهری اش باشد که آن هم در کنار چشم های تیره و ریشه موی تیره، غیرطبیعی به نظر می آید.

ایگی آزالیا

با این حال، آزالیا می توانست شرایط بدتری داشته باشد. چیزی که حالا می بینیم بهترین حالت اوست، یعنی بعد از آنکه با کمک جراحان پلاستیک به این وضع درآمده است. نیازی نیز جراح حرفه ای باشید تا بتوانید تشخیص دهید که او بینی اش را باریک کرده و چانه اش را نیز عمل کرده است. احتمالاً بزرگ ترین اشتباه آزالیا این بوده که پائین تنه اش را عمل کرده که باعث شده کاملاً اندامش غیرطبیعی و بی تناسب جلوه کند.

 

9. دیوید بکهام

بر خلاف برد پیت و جورج کلونی، دیوید بکهام مانند قالی کرمان خوب نمانده است. در طول سال ها، چهره خوب و جذاب بکهام دستخوش تغییرات زیادی شده و حالا پوستش چروک زیادی برداشته و خط رشد موهایش نیز عقب رفته است. این موضوع معمولاً برای آقایان چندان اهمیت ندارد، ولی در مورد بکهام باعث شده که چانه و صورت نامتقارنش بد به نظر برسد. لهجه لندنی جذاب و پوست خالکوبی شده اش هم دیگر کمکی به جذابیت بیشتر او نمی کنند.

دیوید بکهام

 

دیگر استایل موی جدیدی هم نمانده که امتحان کند و نقص چهره اش را با آن پنهان کند. فوتبال را هم مدتهاست که کنار گذاشته و چیز دیگری برایش نمانده، جز پول و ثروت فراوانی که جمع کرده تا در این سالها دلگرمی اش باشد!

 

8. بلیک لایولی

بلیک درست مثل دختر همسایه است که به همین علت هم در این لیست قرار گرفته است!  او خوش چهره است ولی زیبا نیست. اندام خوبی دارد، ولی الهه زیبایی نیست. خال روی صورتش دارد، ولی اصلاً به زیبایی سیندی کرافورد نیست.

بلیک لایولی

فقط به خاطر اینکه در چند فیلم موفق ظاهر شده و همسر یک بازیگر درجه یک هالیوودی است، مردم تصور می کنند که زیبایی او بی نظیر است. ولی اگر لباس شب های پر زرق و برق و ژست های دلفریبش را کنار بگذاریم، می بینیم که بلیک اصلاً چیز خاصی ندارد. شاید بهترین چیزی که بتوانیم در موردش بگوییم دندان هایش است که واقعاً شبیه مروارید هستند، ولی هر کسی می تواند با خمیر دندان مخصوص و کمی پول خرج کردن به آن برسد.

 

مشکل دیگری که خانم لایولی دارد این است که ظاهرش هیچوقت تغییری نمی کند. او همیشه همان مدل موی یک طرفه را استفاده می کند که در “دختر سخن‌چین” داشت و در هر فرصتی که پیدا می کند، پیراهن های اوت کوتور می پوشد! لایولی برای پرت کردن حواس مخاطبین از چهره های متوسطش، به شدت روی اکسسوارها تکیه می کند.

 

7. اولیویا مان

اولیویا مان ورژن کمی خوش چهره تر مینی درایور است. اگر فکر می کنید با این جمله به او توهین کرده ایم، مطمئن باشید که قصدمان همین بوده! صورت و خنده او اصلاً زیبا نیست و اندامی مردانه دارد. شاید بهتر بود به جای بازیگر شدن یا راه رفتن روی سکوی یک فشن شو، در تیم فوتبال محله شان بازی می کرد.

اولیویا مان

اولیویا مان از آن دسته بازیگرانی است که چهره اش با آرایش بهتر نمی شود. هر چقدر هم کانتور روی صورتش انجام شود، و هر چقدر رژیم بگیرد، استخوان های بزرگ صورتش از این کوچکتر و لاغرتر نمی شوند و هیچ دوربینی نمی تواند از هیچ زاویه او را خوب بگیرد. ولی باید بگوییم برای خانمی که اینقدر چهره متوسطی دارد، اولیویا مان تابحال موفقیت زیادی در حرفه اش کسب کرده است.

 

6. امیلی بلانت

امیلی بلانت فقط به خاطر لهجه شیکش زیبا به نظر می رسد. از لحاظ چهره و ظاهر، او کاملاً متوسط به حساب می آید. صورت بیضی شکلش زیادی بلند است و شاید لب هایش زشت ترین بخش صورتش باشند که با زدن رژ هایی به رنگ خنثی زشت تر می شوند.

امیلی بلانت

پیشانی بلند را نیز به نکات منفی صورت او اضافه کنید. انگار خود امیلی نیز تلاشی برای شیک تر و زیباتر شدن نمی کند. او به ندرت موهایش را شانه می زند و بیشتر اوقات لباس های زشتی می پوشد. همه جان کرازینسکی را برای انتخاب چنین همسر زیبایی تشویق کردند، ولی اگر از ما بپرسید این دو برای هم ساخته شده اند!

 

5. اَمبِر هِرد

امبر زمانی در کل دنیا به شهرت رسید که با جانی دپ ازدواج کرد، زیرا جانی مدتها بود که مجرد بود. و مهمتر اینکه زمانی شهرتش بالا زد که زندگی مشترک شان به بن بست رسید و امبر جانی را به اعمال خشونت و آزار متهم کرد. این خانم مثل آب خوردن از همسرش جدا شد و هنوز هم خبرهای زیادی برای رسانه ها و مطبوعات می سازد. امبر دختری دوست داشتنی است، ولی ظاهر چشمگیری ندارد و در واقع خیلی هم متوسط به نظر می رسد.

اَمبِر هِرد

وقتی برای دوربین ها به قیافه اش نمی رسد، کاملاً معلوم است که موهای کم پشت بلوند، دندان های جلوی بلند اسبی و ویژگی های نازیبایی در چهره اش دارد. قد بلندش هم کمکی به او نمی کند، زیرا طوری راه می رود که انگار هنوز به قد کشیدنش عادت نکرده است! جانی همیشه تیپ خاصی مانند وینونا رایدر، جنیفر گری و ونسا پارادی را می پسندید، و وقتی هرد را انتخاب کرد همه تعجب کرده بودند که چرا استایلش را شکسته است.

 

4. تیلور سوئیفت

در زیبایی و جذابیت ظاهر سوئیفت فوق العاده اغراق شده است، زیرا او با آقایان زیادی دیده شده و این بدان معنا نیست که زیبایی اش بی عیب و نقص است. در واقع تا حدودی چهره اش خنده دار نیز هست! چشم های تیلور زیادی برای صورتش ریز هستند و زاویه عجیب و غریبی دارند. گونه هایش نیز زیادی بالا هستند که به چهره او شکل مربعی داده اند. لب پائینی اش هم خیلی پر تر از لب بالائی اش است که چندان جالب نیست. حتی اندامش نیز کمکی به بهتر شدن ظاهرش نمی کند، زیرا اندامش پسرانه است.

تیلور سوئیفت

معتقدیم خودش هم چنین فکری کرده که به تازگی جراحی بالاتنه انجام داده است! شرط می بندیم که این تنها عمل جراحی زیبایی نبوده که این خانم انجام داده است. احتمالاً تا سال آینده همین موقع شاهد خواهیم بود که او جراحی پائین تنه و لیفت ابرو هم می کند. ولی نازیباترین چیز در مورد تیلور سوئیفت شخصیت اوست. متأسفانه او سوپراستاری با کبر و غرور بینهایت است و رفتار او با نامزدهایش، شرم آور است، زیرا برای مدتی با آنها سرگرم شده و خیلی زود حوصله اش سر می رود و آنها را رها می کند. دیگر همه او را می شناسند!

 

3. جسیکا آلبا

جسیکا آلبا خیلی وقت پیش باید فراموش می شد. تنها دلیل اینکه هنوز هم از او در خبرها چیزهایی می شنویم کمپانی اوست. مدتها پیش آلبا بازیگر موفقی در سینما بود و مردم یادشان رفته که آلبا ظاهری کاملاً عادی دارد ولی به شدت عکس هایش فتوشاپ می شوند. پس از به دنیا آوردن دو فرزند، او دیگر اندام لاغر دوران بیست و چند سالگی اش را ندارد.

جسیکا آلبا

صورتش هم کاملاً متوسط است و تشخیص او از مینکا کلی و آریانا گرانده دشوار است. همه دخترها همین اشتباه را در درست کردن چهره و ظاهر مونوکروم تکرار می کنند و تن پوست، سایه چشم و رنگ موی همه آنها در یک خانواده رنگی است که باعث می شود شروع و پایان ویژگی های صورتشان گم شود.

 

2. گوئینث پالترو

پالترو در دهه نود زیبا نبود و در سال 2016 نیز همچنان زیبا نیست! وقتی او بیست و چند ساله بود حداقل درخشش جوانی و کمی حرارت و جذابیت داشت. ولی حالا که آن هم از بین رفته، بدترین ویژگی های صورتش رو آمده اند. او هنوز باریک و لاغر است، ولی آن وزن مادرانه هنوز مانده که تحت تأثیر بی شکلی اسکلت بدنش است.

گوئینث پالترو

او هنوز بلوند است، ولی موهای زیبایش در کنار چهره ای نازیبا دیده نمی شوند. در طول این سالها انگار چهره او پهن تر شده و پیشانی اش حالا بیشتر به چشم می آید. پالترو پشت آرایش فراوانی پنهان می شود که چشم های خسته و دور چشم چروکیده و کک و مک طبیعی اش را می پوشانند.

 

1. اِمیلیا کلارک

امیلیا به لطف سریال “بازی تاج و تخت” و فیلم سینمایی “من قبل از تو” فعلاً سر زبان ها است. او چیزی دارد که در حال حاضر در صنعت سرگرمی و نمایش بسیار نادر است، مردم قبل از آنکه او را دیده باشند یا چهره اش را بشناسند، اسمش را می دانند.

اِمیلیا کلارک

شاید هم این موضوع کاملاً عادلانه باشد، زیرا چهره او با هیاهویی که درباره اش ساخته اند سازگاری ندارد. اگر بخواهیم با صراحت نظرمان را بگوییم، او به یکی از دوقلوهای خوش قیافه تر اولسن ها شباهت دارد.

 

طبق استانداردهای هالیوود، قد امیلیا نیز بسیار کوتاه است و کوتاهی قدش با صورت قلبی شکل و بالاتنه گرد او، کوتاهتر دیده می شود. چشم هایش نیز زیادی برای صورتش بزرگ هستند و هر کسی چهره او را نمی پسندد.

مطالب مشابه را ببینید!