مجله تاپ‌ناز‌

سوالاتی که باید حتما پاسخ آنها را بدانید

سوالاتی که باید حتما پاسخ آنها را بدانید شکست های گذشته ,تغییرات مثبت,برای رسیدن به هدف,مهمترین فرد برای شما,موفقیت های اخیر

چه چیزی باعث می شود شما به خودتان ببالید؟اگر آنگونه که خودتان دوست دارید زندگی کنید متوجه می شوید که بسیاری افراد با شما موافق نیستند چیزی که شما را خوشحال می کند دیگران را خوشحال نمی کند اما هرگز اجازه ندهید نظر و خواست دیگران شما را از آنچه دوست دارید دور کند (البته در صورتی که کار مورد علاقه شما آسیب و خطری برای دیگران دربر نداشته باشد). مهمترین فرد برای شما باید خودتان باشید و باید کاری را انجام دهید که موجب می شود از خود و زندگی تان لذت ببرید و به خودتان ببالید.

 

همواره از خودتان بپرسید: آیا از زندگی ام راضی هستم؟ آیا آنطور که آرزویش را داشتم زندگی کرده ام؟ اگر پاسخ تان مثبت باشد که هیچ، اما اگر از زندگی تان ناراضی هستید و نتوانسته اید به آنچه می خواسته اید دست یابید از خودتان علت آن را بپرسید و دلیلش را بیابید. راهی را برای زندگی تان انتخاب کنید که در پایان حسرتی بر دلتان نماند.

دوست دارید چه چیزی به دست آورید؟ چرا؟

باید بدون هیچ شک و تردیدی دریابید که چرا کار می کنید و می خواهید از کاری که هر روز و هر شب مشغول انجام آن هستید به کجا برسید. پاسخ این سوال باید همواره به یادتان باشد. موفقیت تنها زمانی به سراغ شما می آید که هدفی برای خودتان تعیین کرده باشید، بدون هدف هر قدر هم که تلاش کنید به جایی نمی رسید. هر قدر هم که کارتان دشوار باشد تعیین هدف انرژی مورد نیاز برای انجام آن کار را به شما می دهد.

موفقیت و پیروزی, شکست های گذشته ,تغییرات مثبت

چطور شروع کنید؟

مطمئن باشید هیچ اشتباهی بزرگتر از نشستن و دست به کاری نزدن از ترس شکست خوردن نیست. از کارهای کوچک شروع کنید، اگر برایتان دشوار است کاری کوچکتر را انتخاب کنید اما بیکار ننشینید با اوضاع و احوال و امکاناتی که اکنون در اختیار دارید کاری کنید و همواره به یاد داشته باشید کسانی هستند که شرایطی دشوارتر از شما دارند و همچنان امیدوار و پرقدرت مانده و ناامید نشده اند.

هر قدمی که بردارید هر قدر هم که کوچک باشد. مقدمه ای برای موفقیت و پیروزی است و شما را کمی بیشتر به هدف نزدیک می کند.

آیا اخیرا موفقیت هایتان را جشن گرفته اید؟

موفقیت های اخیرتان را خوب به یاد داشته باشید. به شکست های گذشته تان فکر نکنید. به خودتان ببالید و برای خودتان به خاطر موفقیت هایتان هدیه بخرید.

چگونه می توانید تغییرات مثبتی ایجاد کنید؟

همواره برای ایجاد تغییرات مثبت تلاش کنید حتی اگر ایجاد این تغییرات به نظرتان بی نتیجه باشد. هیچ وقت عشق و صداقت را فراموش نکنید چون همیشه شما را بالاتر می برند و موفق می کنند، حتی اگر در حال حاضر اوضاع برخلاف این باشد. خوش بین باشید، سعی کنیدنفرت را از خودتان دور کنید، اینطوری به آرامش می رسید. یادتان باشد اگر کاری نکنید نتیجه ای هم به بار نمی آید و هرگز تغییری ایجاد نمی شود.

موفقیت و پیروزی, شکست های گذشته ,تغییرات مثبت

چه موانعی برای رسیدن به هدفتان قرار دارد؟

مانع تنها زمانی واقعیت می یابد که آن را خوب نشناسید و به آن به چشم یک مانع بنگرید. اگر خوب آن را بررسی کنید برایتان دیگر مانع نیست بلکه تنها یک چالش می شود. همواره فکر کنیدکه در بهترین شرایط قرار دارید به این ترتیب اسده تر می توانید دست به کار شوید اما اگر احساس کنید در شرایطی سخت و دشوار قرار دارید حتی اگر مقدمات کاری که می خواهید انجام دهید فراهم شود باز هم اقدام کردن برایتان دشوار می شود و اعتماد به نفستان پایین می آید. به یاد داشته باشید که هموارترین راه ها هم در قسمت هایی پستی بلندی دارند. با اعتماد به نفس به سوی چالشی که پیش رو دارید قدم بردارید تا به قسمت هموار جاده برسید.

اشتباهایتان کدامند؟

شما هرگز به جایی نمی رسید که دیگر مرتکب اشتباه نشوید. هیچ انسانی به چنین نقطه ای نمی رسد. اشتباهایتان را پیدا کنید و از آنها درس بگیرید. هر گاه به اطمینان رسیدید که دیگر کامل شده اید و شکست نخواهید خورد، تردید نکنیدکه در سراشیبی سقوط قرار گرفته اید.

سعی کنید علاوه بر اشتباهای خودتان اشتباهای دیگران را نیز ببینید و از آنها درس بگیرید نه اینکه اشتباهایشان را به رخشان بکشید. از واقعیت فرار نکنید، اشتباه هایتان را بپذیرید و از آنها برای رشد و پیشرفت خود استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!