مجله تاپ‌ناز‌

سوالی مهم در مورد رابطه جنسی همراه با پاسخ

سوالی مهم در مورد رابطه جنسی همراه با پاسخ

یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی رابطه جنسی است که در این مطلب به یک سوال مهم در مورد رابطه جنسی پاسخ می دهیم.

به رابطه جنسی باید بسیار اهمیت داد زیرا بر کیفیت زندگی زناشویی تاثیر می گذارد.

سوال در مورد آمیزش جنسی و رابطه جنسی و پاسخ آن

 

 

سئوال: 

پسری بیست ساله هستم، که به‌تازگی ازدواج کرده‌ام و با همسرم هم سن هستم. هیچ مشکلی ‌نداریم و بسیارعاشق یکدیگر هستیم. شک کرده‌ام که همسرم در سکس به نقطه اوج می‌رسد و ارضا می‌شود یا نه. وقتی صمیمانه از او این سؤال را می‌پرسم جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. لطفاً راهنمایی‌ام کنید از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج می‌رسد؟

 

پاسخ: 

شما به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و طبیعی ا‌ست که تجربه‌ی کافی در امور جنسی نداشته باشید. به نظر می‌رسد اگر همسرتان در طول رابطه به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسد آن را خواهد گفت، اما اینکه از دادن جواب صریح طفره می‌رود خود نشانه آن است که او به اوج لذت جنسی نمی‌‌رسد و به دلایل متفاوتی از گفتن آن سرباز می‌زند. یکی از دلایل می‌تواند این باشد که همسرتان به تجربه دریافته است اگر شما بفهمید او ارگاسم نشده آن‌قدر رابطه را طولانی می‌کنید یا حرکاتی می‌‌کنید که او بیشتر اذیت شود. بنابراین ترجیح می‌دهد حتی در صورت نرسیدن به اوج لذت‌، وانمود کند که این تجربه را داشته است.

هر دوی شما باید آموزش ببینید که چرخه رسیدن به رضایت جنسی در زن و مرد به چه صورت است. این کار با مراجعه به کلینیک‌های سلامت خانواده و پزشکان متخصص امور جنسی (‌سکسولوژیست) میسر خواهد بود. پس مشکل خود را با آنها در میان گذاشته و آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی برقراری رابطه‌ی جنسی را دریافت کنید. بعد از آن، کمی زمان لازم است تا با زبان بدن یکدیگر آشنا شوید و خجالت‌ها و حیایی که مانع از گفتگوی صریح در این رابطه است در شما کمتر شود.

همچنین : رابطه جنسی اگر از سر علاقه باشد فواید زیادی دارد!

مطالب مشابه را ببینید!