مجله تاپ‌ناز‌

شباهت همسر ابی و کتایون ریاحی که دردسر ساز شد! +عکس

عکس از همسر ابی که بسیار شبیه به کتایون ریاحی است

طی روزهای اخیر برخی سایت های خبری اقدام به انتشار تصاویری از کنسرت یک خواننده لس آنجلسی کرده و مدعی شدند زنی که در کنسرت این خواننده و کنار او در بالای سن قرار گرفته، کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال حضرت یوسف (ع) است.

این در حالی است که با کمی گشت و گذار در فضای مجازی می توان به نکات قابل توجهی درباره این اقدامات غیر اخلاقی دست یافت. تصاویر نشان می دهد زنی که در این کنسرت کنار این خواننده قرار دارد همسر این خواننده لس آنجلسی است و عده ای فرصت طلب تنها به دلیل شباهتی که بین این دو وجود دارد، عکس همسر این خواننده را تصویر بازیگر سینما و تلویزیون ایران معرفی کرده اند.

همچنین : بیوگرافی ابراهیم حامدی (ابی خواننده)

مقایسه این عکس ها در کنار یکدیگر و کمی گشت و گذار در فضای مجازی نشان می دهد که فقط شباهت همسر این خواننده لس آنجلسی با کتایون ریاحی سبب نسبت دادن عکس های این کنسرت به این بازیگر شده است.

 

کتایون ریاحی چندی پیش در نامه خداحافظی اش از بازیگری نوشت: گویا زمان برآورده شدن آرزوی من و پسرم فرا رسیده و لازم است که زائر سرزمین قصه، راهی شود. اینک که عازم سفرم، سفری به دیگر سوی زندگی،  بر خود لازم می دانم تا از دوستانم و استادانم که آنقدر به من نزدیک بودند که در من بودند، تشکر کنم؛ پروانه ماهان، زهرا عروس خوب پدر سالار، خانم بس، فاطمه ملاصدرا، فخرالزمان،  مهین مشرقی، تارا، ثریا اردلان …. و زلیخای عاشق. گر چه همه این عزیزانم عاشق بودند ولی عشق زلیخا خود یک معجزه بود. آنچه می بایست از جادوی سینما و بازیگری بیاموزم،  آموختم تا شاید ره توشه ای برای نوشتن باشد و در پی تجلی معجزه عاشقانه زلیخا در زندگی ام.  اینک برآنم تا با اعجاز کلمات،  پیوندی دیگر با شما نه از جنس نقش آفرینی بلکه با آفرینش نقش داشته باشم.

مطالب مشابه را ببینید!