مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت زنان و دختران متولد آذر ماه

شخصیت زنان و دختران متولد آذر ماه

ویژگیهای اخلاقی و شخصیت زنان و دختران متولد آذر ماه

می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط، راست گو اما بدزبان و درشت گو است.

اگر حسود و بدکینه هستنید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید.

شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد. زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است.

زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است. به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید و بدی ها را هم به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار بپذیرد.

قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب می کند، اگر روزی به شما گفت پولی که برای مخارج خانه می دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راست می گوید. اما به طور مسلم می توان انتظار داشت که او پس از درخواست اضافه خرج بلافاصله اضافه می کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه می کند. این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید ای کاش گاهی دروغ می گفت و لی زبانی این چنین تلخ و درشت گو نداشت.

آذر

زن کماندار شدیدا عاشق استدلال و خود مختاری است و به همین دلیل اغلب اوقات زندگی مجردی را بر ازدواج ترجیح می دهد. وقتی هم که دختر خانه است، با بقیه اعضای خانواده زیاد گفتگو نمی کند و به این دلیل معمولا رابطه ای سرد و مجزا با بقیه دارد، عاشق مسافرت است و از هر موقعیتی برای انجام این کار استفاده می کند، و اگر نتواند به مسافرت برود، ناآرامی خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا می کند.

اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید، هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بگن، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که جنبه درخواست دارند بیان نمایید و یقیین داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد. او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد، اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است. شما می توانید از پدر و مادر وی سؤال کنید، آنها هم به شما خواهند گفت که از کودکی این چنین بوده است.

در این زمینه نکته ظریفی وجود دارد که ذکر آن ضروری است و آن این است که اگر چه نمی خواهد کسی، مخصوصا در مقابل دیگران برای او « آقا بالاسری» بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمی شما را آزمایش می کند، چه او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار است، از مردی که ضعیف نشان می دهد تنفر دارد، به این دلیل اگر روزی دیدید که پرچم استقلال را بیش از حد برافراشته، او را سر جای خودش بنشاند.

زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن است که شوهرش همیشه او را یک دختر هفده هیجده ساله تصور کند.

یکی از اشتباهاتی که از زن متولد آذر در سال های قبل از ازدواج سر می زند این است که دوستی و عشق را به شدت با هم مخلوط می کند و این امر موجب پیدایش نوعی سرگردانی در قضاوت اطافیان نسبت به او می گردد. اگر شما از زمره مردانی هستید که طالب یک زن کاملا محجوب و پر از شرم و آرزو می باشید، بهتر است از همین الان به فکر زن دیگری، که متولد آذر نباشد باشید، چه دختری که در ماه آذر متولد شده است، تفاوت چنانی بین مرد و زن احساس نمی کند. او زن تو سری خور نیست و از ابتدای بلوغ و جوانی بهره وری از شادی های زندگی را حق خود می داند و به عشق با چشمی شاعرانه نگاه می کند که لازمه یک زندگی گرم و پر حرارت است.

چه دختر باشد و چه زن شوهردار، شیوه تلخ و شیرین سخن گفتن او اغلب موجب بروز سوء تفاهمات و گفت و گوهایی می گردد که ممکن است به جاهای تاریک هم بکشد، و شما می بینید که او با یک روحیه بسیار قوی با یک چنین رویدادهایی مواجه می گردد تا جایی که امر به شما و دیگران مشتبه می شود که آیا حرف های دیروز او، موجب برپا شدن این بگو مگوها گردیده است، جدی بوده یا شوخی؟ یک چنین عکس القملی خاص کسانی است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی یعنی مشتری حاکم بر رفتار و کردار آنهاست.

درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه است، او نیز به اندازه هر زن دیگری، از ایجاد دلخوری ها و نزاع های خانودگی بیزار است. از خود می پرسد که چرا « درشت گویی» و بد زبانی او موجب بروز این اوقات تلخی ها شده است. البته او هرگز نمی تواند دلیل اصلی این پرخاش های زبانی را پیدا کند زیرا که طبیعت و نهاد غیر ارادی او طراح این رفتار تند و خشن است. از آنجا که در زندگی کمال صداقت را دارد، از اینکه مورد شک و تردید قرار بگیرد، به شدت ناراحت و عصبانی می شود. اگر او را پای تلفن مشغول صحبت دیدید و گفت که طرف صحبت مردی است که برایش گرفتاری پیش آمده است، فورا نپرسید این مرد کیست و چه رابطه ای با او دارد.. همین دو جمله می تودند طوفان وحشتناکی به پا کند زیرا این« مرد» ممکن است برادر شما یا برادر خودش بوده باشد. او نه تنها خود را مکلف به دادن توضیح حس نمی کند، ‌بلکه معتقد است که شما « باید» به او اعتماد کامل داشته باشید زیرا او « واقعا» در زندگی با شما رک و راست و صادق است و هرگز اهل فریب و توطئه و خیانت نیست.

قبل از نشستن بر سر سفره عقد زندگی را بسیار سرسری می گیرد، و به این دلیل از بین پسرهایی که در اطراف او هستند، هیچکدام نمی توانند تصمیم بگیرند و برای خواستگاری قدم پیش بگذارند. رفتار او با همه یکسان و تا حدودی سطحی و دور از جنبه های جدی است. روی هم رفته تاکتیک شوهریابی دختر متولد آذر زیرکانه نیست و این ضعف حتی در آیین دوست یابی او نیز به چشم می خورد. به همین جهت دختر متولد آذر شانس بی شوهر ماندیشان زیاد است مگر انکه اطرافیان به او کمک کنند و موجبات سر سفره عقد نشستن را برایش فراهم کنند.

یک دیگر از علل بی شوهر ماندن این دختر این است که همانند مرد متولد این ماه، انکی از ازدواج واهمه دارد، و به این دلیل اگر واقعا یک چنین دختری را دوست دارید و می خواهید او را وادار به قبول همسری خود کنید، باید طبق یک نقشه زیرکانه از زندگی زناشویی و زیبایی های آن یک تصویر دوست داشتنی به وی نشان بدهید و ترس های او را از میان بردارید.

زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است. از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه؟ برای او دنیا به این صورت است که اگر پسری می تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نمیگردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلا هوسباز است. طبیعی است یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد، مغایر می باشد، اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهمیت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از استقلال و آزادی های خود حداکثر استفاده را می کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد.

به رغم داشتن یک چنین رفتار و طرز تفکری، قلب زن متولد آذر درست شبیه به قلب یک کودک ساده و صمیمی است. وقتی پای دل به میان می آید، دیگر از هوشمندی و منطق در رفتار او اثری به چشم نمی خودرد. پس مغز او متفکر و منطقی است، قلبش بی دفاع و احساساتی و زود تسلیم است.

به همین دلیل در زندگی او ماجراهای عاشقانه و شکست خورده بسیار می توان یافت و باز به همین دلیل بسیارند دختران متولد آذر که سریعا فریب چرب زبانی های مردان گرگ صفت را خودرده اند و از این بابت قلبی شکسته و فریب خورده دارند.

زن متولد آذر بسیار خوش اشتها است و علاقه ای خاص به غذاهای خوب دارد. کمااینکه وقتی به مسافرت می رود، همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد. به پول، به خاطر خود آن،‌ علاقه ای نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند و به این ترتیب اغلب مردانی که با دختر متولد آذر ازدواج می کنند، مجبور هستند مدتی از وقت خود را صرف این بکنند که به وی یاد بدهند پول چه ارزشی دارد و چگونه باید آن را خرج کند. با توجه به این امر اگر می خواهید با یک چنین دختری ازدواج کنید و جنبه حسابداری و رسیدگی به دخل و خرج را هیچگاه به عهده او محول نکنید.

در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر، درصد متولدین آذر از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از زنان کاماندار نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد.

چنین زنی بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار پول و مادیات و از نظر خانه داری و انجام کارهای منزل باید گفت که خدا به شما صبر جمیل عطا کند. زنی که در ماه آذر متولد شده است، اصولا با این قبیل کارها میانه خوشی ندارد و به قول معروف وقتی به فکر جمع کردن رختخواب می افتد، بلافاصله به خود می گوید چه فایده دارد، چند ساعت دیگر باید آن را پهن کنم،‌پس چرا اصلا جمعش کنم. داشتن یک چنین خصوصیاتی بالطبع موجب آن می شود که کودکان او خیلی خوب به انجام دادن کارهای منزل وارد بشوند زیرا برغم یک چنین تنبلی از درهم برهمی و کثافت خوشش نمی آید و چون خودش حوصله جمع و جور کردن و تمیز کردن خانه را ندارد، بچه ها و آقا را به کار خانه داری وادار می کند.

در مورد آشپزی هم وضع او فرق زیادی با خانه داری ندارد. حقیقت این است که در این مورد نمی توان یک حکم کلی صادر کرد. اگر امروز غذایی را که جلوی شما می گذارد، واقعا لذیذ است، هیچ دلیل نمی شود که فردا یا پس فردا هم دست پختش خوردنی باشد.

از زبان تند و تیز او به هیچ وجه غافل نشوید. اگر ناراحت و عصبانی بشود، مطالبی را بر زبان می آورد که مو بر اندام شما راست خواهد شد. اما این را هم بگویم که منظور واقعی او همان چیزی نیست که بر زبان می آورد و به قول معروف حتی قبل از آنکه حرفش تمام بشود، آن را فراموش می کند و به این دلیل انتقام جویی بعدی شما به کلی برایش بدوی مفهوم خواهد بود. او زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد. اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید.

مادر متولد آذر بیش از هر مادر دیگری مورد علاقه بچه های خود قرار می گیرد. چه علاوه بر وظیفه مادری، همبازی و دوست ایشان نیز خواهد بود. به احتمال قوی بچه داری تنها موضوعی است که این زن نسبت به آن مسئولیت کامل احساس می کند و مسئولیت خود را هم به بهترین وجه ممکن انجام می دهد. بچه ها از خوشبینی ذاتی و فراوان مادر خود تا حد امکان استفاده می کنند و در سنین بالاتر آنها او را بهترین خواهر دنیای خود می دانند. مادر متولد آذر در چشم و قلب فرزندانش یک مادر قابل ستایش است.

از نظر مهمانداری و پذیرایی و دست و دلبازی حتی متولدین مرداد هم به گرد او نمی رسد و همیشه مایل است که از مهمانان خود به طرز شاهانه پذیرایی کند. خوشبینی و حس رفاقت شدیدی که در نهاد او وجود دارد، موجب می گردد که هر کس پا به خانه وی می گذارد، خود را در منزل خویش احساس کند

 

همچنین : شخصیت مردان متولد آذر و عکس نوشته زنان متولد آذر و افراد معروف متولد آذر ماه

مطالب مشابه را ببینید!