مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت زن و دختر متولد ماه مرداد

شخصیت مردان متولد ماه مرداد

شخصیت دختر و زن متولد مرداد ماه

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.

کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود. او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.

جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.

مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.

بدون شک در زن متولد مرداد لااقل یک چیز هست که شما از آن خوشتان نمی آید و آن هم خاطرات و عکس ها و یادگاری های تمام دوستان قبلی است و هیچ فایده ای هم ندارد که بخواهید او را وادار کنید این عکس ها و کاغذها را بسوزاند و از بین ببرد زیرا او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسیار عشق پیشه است.

او نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید،‌و در این مبارزه اگر نام شما نام یکی از شخصیتهای خوب اجتماعی باشد مانند مونتگمری،‌ چرچیل، رومل، ‌نخستوزیر، وزیر، وکیل یا هر اسم دیگر باشد، شانس موفقیت زیادتری خواهید داشت و این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را دور می کنم. البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است،‌

اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند. او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.

احتمال زیادی وجود دارد که او رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند. قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید. از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مردادجواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.

زنی که در پنجمین ماه سال متولد شده باشد، می تواند غرشی مانند شیر و رفتاری بسان یک گربه داشته باشد. صدایش ممکن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پر احساس است. در وهله اول چنین به نظر می رسد که موجودی رام،‌ سر به زیر و بی آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید. این حالت فقط ظاهر او را نشان می دهد و احتمالا به این علت چنین قیافه ای به خود می گیرد که می داند از این راه بیشتر جلب توجه می کند. اندکی به غرور او لطمه بزنید و یا سعی کنید که وی را در درجه دوم اهمیت قرار بدهید، آنوقت خوب خواهید دید که او هر چه باشد، خجول و سر به زیر نیست. بیشتر زنان متولد این ماه در همان ابتدای آشنایی خود با شما، بدون رودربایستی و با صراحت لهجه این نکته را گوشزد می کنند که مغرورتر از آن هستند که دست کم گرفته شوند، اما تعداد آن هایی که پنجه های تیز و برنده خود را لای انگشتان نرم خویش پنهان می دارند نیز کم نیست و همین ها هستند که باید جدا مواظبشان بود.

اولین قدمی که شما به سوی دختر متولد مرداد بر می دارید، باید همراه با هدیه ای باشد. نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر که گران قیمت و شیک باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ کفایت دارد.

پس از این مرحله باید انواع خوش آمد گویی ها و کمپلیمان ها را مورد آزمایش و بررسی قرار بدهید. در این مورد لطفا سعی کنید مبتکر باشید. استفاده از کلمات معمولی، عامیانه و خودمانی بدون شک مانند دیواری بین شما و او فاصله می اندازد. بهتر است همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که با مقام شامخی سروکار دارید.

جور در آمدن با یک چنین زنی کار آسانی نیست،‌ چه او از برخی جهات نیازمندی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی است، در عین حال با تمام وجودش می خوهد که شما یک مرد واقعی با تمام صفاتی که برای یک مرد تعیین کرده اند، باشید و در ضمن فراموش نکنید که او یک زن است و نیاز به نوازش و شنیدن تعریف و تمجید دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمنداحساس کند،‌عاشقتان نخواهد شد زیرا هرگز دلش نمی خواهد از موضع قدرت قدم به زیر بگذارد.

بسیاری از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از انواع ورزش ها لذت می برند، اما به شما توصیه می کنم که اگر می خوهید دل او را به دست بیاورید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال‌، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید. جلال و شکوه مثل مغناطیس او را مجذوب خود می سازد،‌ و چه بهتر که شما در این گونه مواقع بهترین جاها و گران ترین بلیط را خریداری کنید. پس از اتمام نمایش هم او را به یک ساندویچ فروشی نبرید و انتظار نداشته باشید که چون وی را به بهترین تأترهای مشهور برده اید و گران ترین بلیط ها را خریداری کرده اید، حالا مانعی ندارد که جلوی دکه ساندویچ فروشی بایستد و یک ساندویچ یا همبرگر گاز بزند. بهتر است او را کمتر بیرون ببرید اما وقتی برای گردش رفتید، به رستوران ها و نقاط شیک و درجه اول ببرید.

 

همچنین بخوانید : شخصیت مرد متولد ماه مرداد و افراد معروف متولد مرداد و  عکس نوشته مرداد

مطالب مشابه را ببینید!