مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت مردان متولد بهمن ماه

شخصیت مردان متولد بهمن ماه

ویژگیها و شخصیت مردان متولد بهمن

مرد متولد بهمن دارای دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف های خود منزجر است، حسود و سوءظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد،‌ در ازدواج کند است، در بیماری وسواسی است.

مرد متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری مشابه مردان دیگر داشته باشد، یک چنین انتظاری از یک چنین مردی بدون شک موجب ناامیدی شدید شما خواهد شد. وقتی پای دوستی در میان است، شما می توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید، اما عشق برای او چیز دیگری است.

رفتار یک پسر جوان متولد بهمن با شما در هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست، این رفتار ظاهرا چنان است که یقین دارید کوچکترین علاقه ای به شما ندارد و آن وقت یک روز ناگهان می بینید که از شما خواستگاری می کند، دلیل آن هم خیلی ساده است، آن ها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله: « ببین دوست من » شروع می کند، برای ایشان هر رابطه ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است،‌اما هیچ بعید نیست که در میان این قاب های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد.

یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولد بهمن این است که علیرغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارد، از برملا کردن راز دل خویش خود داری می کند. دائما سعی می کند آنچه را که در درونش می گذارد، مخفی نگاه دارد. به نظر عده ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت می برد.

مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی نظیری در بازی های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه ها را به خوبی درک می کند، برای هر یک از اطرافیان خویش ارزش قائل است، در حالی که فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می کند، ارزش خیلی خاص قائل است. اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما دقت کنید که این نقص را به رخ شان نکشید زیرا به هیچ صورتی نمی توانند انتقاد را تحمل کنند و این ضعف چنان در ایشان شدید است که اگر فرشته ای را که خود در نظر دیگران ساخته اند، بشکنیم، به کلی اعتماد به نفس خود را از دست میدهد.

مرد متولد بهمن به عبارت دیگر به صورتی غیر عادی افکاری در سر می پروراند که اصلا عملی نیستند، و به این دلیل در طول زندگی راه و روش خویش را مرتبا تغییر می دهد. یکی دیگر از اختصاصات او این است که خیلی پرکار به نظر می رسد، درحالی که اگر دقت کنیم، متوجه می شویم که قسمت اعظم آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. یکی از محسنات او این است که میتواند منافع خود را به خاطر منافع دیگران نادیده بگیرد، ‌پس به عنوان شریک زندگی می توانید امیدوار باشید که به خواسته های شما مطرح خواهد بود، در این جهان پهناور میلیون ها نفر زندگی می کنند که هر کدام خواسته هایی دارند و خواسته هر کس هم برای خودش اهمیت خاص دارد. برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که به خاطر یک نفر از دنیا برود، او جزیی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد.

تجزنه و تحلیل همه مسائل و مواردی که با آنها مواجه می شود، کار ابدی این مرد است، به این دلیل یکی از وظایف دائمی شما این باید باشد که دقیقا مراقب رفتار و گفتار خود باشید زیرا در سر شوهرتان روزی هزار بار جمله منظورش از این کار ( یا این حرف ) چه بود؟ تکرار می گردد و هر دفعه هم با موشکافی فراوان به جست و جوی جواب آن می پردازد. یافتن جواب برای مسائل مختلف او را به شدت تحریک می کند. اگر دیدید شبی بی خوابی به سرش زده است و مرتب این شانه می شود، علت را عدم موفقیت در حل جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید. دختری که بخواهد او را به دام ازدواج بیندازد، باید حتما دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمی گیرد، کنجکاوی او همیشه به صفحاتی است که لبه آنها به هم چسبیده است. اگر شما در روزهای قبل از ازدواج به او بی محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد، از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب آور خواهد بود. اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید، فورا این سئوال در سر او پیدا می شود که چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید،‌کمااینکه او به طور مرتب از خود می پرسد چرا فلان عطر را زده اید، چرا لباستان اینقدر کوتاه است، چرا اینطور توالت کرده اید و … تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمی پیش نمی گذارد. طبیعی است که این دست به دست کردن ها و طفره رفتن ها و بی تفاوتی ظاهری ممکن است شما را فراری بدهد، آن وقت او با نگاهی حسرت بار از کف رفتن شما را نظاره می کند و بعد به دنبال سوژه دیگری برای بررسی می رود. او ذاتا شلوغ است و حتی در خندیدن نیز سر و صدا به راه می اندازد. ضمنا در روابط با همسر خود اهل خشونت نیست و بد رفتاری او فقط در حد سرپوش گذاشتن به روی ضعف های شخصیت خویش است. به احتمال خیلی زیاد مرد متولد بهمن در طول زندگی خود مقام و شخصیتی کسب می کند. او برای اینکه سری توی سرها داشته باشد، خود را به آب و آتش می زند و بالطبع ممکن است یک بار موفق بشود، این موفقیت می تواند از بردن جایزه نوبل تا انتخاب شدن به عنوان بلند قد ترین مرد شهر باشد.

گروهی از مردان بهمن ماه به شدت وسواسی هستند که شاید علت آن ترس خارق العاده آنها از میکرب و بیماری است. البته او حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا این ترس خود را، مخصوصا از نظر کسی که نسبت به او تعلق خاطری دارد، پنهان کند، اما با اندکی دقت می توان این ترس را در واکنش های غیر عادی او ملاحظه کرد. آلرژی یکی دیگر از نقاط ضعف اوست تا حدی که اگر روزی به شما گفت نگاه کردن به لوازم آرایشی که به کار می برید، موجب کهیر زدن او می گردد. تعجب نکنید،‌ طبیعی است که یک چنین آدمی ا این همه حساسیت در مقابل عوامل خارجی می تواند موجب سر درگمی پزشک نیز بشود.

مردی که دربهمن ماه به دنیا آمده قادر به بازگو کردن احساسات عاشقانه خود نمی باشد و این بی تجربگی گاهی از جانب جنس مخالف سوء تعبیر می گردد. او هرگز به شما یک پالتوی شیک و یا یک انگشتر الماس هدیه نخواهد داد، اما زندگی با او بدون پالتو و یا یک انگشتر الماس هم می تواند مسحور کننده باشد.

بدترین خصلت او از نظر زبان این است که بر خلاف متولدین خرداد، مرداد، مهر و دی به این آسانی ها تن به ازدواج نمی دهد و بسیاری از ایشان تا ایام میانسالی خود را از قید و بند ازدواج بر کنار نگاه می دارند. اگر در ازدواج خیلی محافظه کار است. در عوض در دوستی سخاوتمند است و دوستی های او گاه شکوهمند و بسیارعمیق است که به آسانی با عشق اشتباه می گردد. به همین جهت زن ایده آل برای او زنی است که بیشتردوست او باشد و توقع برخوردار شدن از احساسات شدید عاشقانه را نداشته باشد.

حسادت در قاموس این مرد معنا ندارد و تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد نشان می دهد. این امر به خاطر آن نیست که اطولا آدم خوشبینی است و به همه اعتماد دارد، بلکه به علت آن است که قبل از خواستگاری شما را از هر نظر تحت آزمایش قرار داده است. به موازات حسادت، خیانت نیز در زندگی او جایی ندارد، منظورم این است که مرد متولد این ماه، با وحود آنکه به س ک س بی علاقه نیست و گاه لاف عیاشی هم می زند، تقریبا هیچگاه دست از پا خطا نمی کند، اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در مجالس و میهمانی ها خیلی با زن های دیگر گرم می گیرد، مطمئن باشید که یکی از والدین او متولد برج آبان است.

مرد متولد بهمن پس از آنکه همسر خود را انتخاب کرد، خیال خود را از این بابت به کلی راحت تصور می کند و به این فکر می افتد که حالا می تواند به موضوعات مهمتری بیندیشد.

س ک س برای او جای بسیار مخصوصی در زندگی ندارد و بازتاب این امر در روابط دوستانه او با دخترها نیز دیده می شود. او ممکن است فقط به این دلیل که دوستی او با یک دختر دارد حالت صادقانه خود را از دست می دهد، کلیه روابط خود را با وی به طور کاملا ناگهانی و غیر قابل پیش بینی قطع می کند. خیال نکنید که این کار او فقط قلب دختر را می شکند، قلب او نیز جریحه دار می گردد. مرد متولد بهمن شکستگی قلب خود را به شدت از دیگران پنهان نگاه می دارد زیرا از نظر روحی طوری است که اگر نقاط ضعف او برملا بشود، به کلی خرد و مضمحل می گردد. اگر روزی عاشق یک مرد جذاب متولد بهمن شدید، فورا از خدا بخواهید که یک صبر ایوب به شما ارزانی دارد. زیرا برای شنیدن جمله « عزیزم با من ازدواج می کنی» حتی یک قرن انتظار کشیدن زمانی طولانی نخواهد بود.

مرد متولد بهمن گهگاه به لاک خود فرو می رود، بی جهت ناراحت نشوید و مزاحمتی برایش فراهم نیاورید، دیری نمی گذرد که به دنیای همگان باز می گردد و شما را در رویاهایی که داشته است، شریک می سازد، از این موقعیت حداکثر استفاده را بنمایید زیرا یکی از آن موارد نادر است که می توانید در احساسات او شریک بشوید.

او احتمالا بهترین نان آور شهر نخواهد بود اما به خوبی قابلیت آن را دارد که کاری بکند که تمام دنیا از آن بهره مند گردد و یا اولین کسی باشد که قدم بر روی مریخ می گذارد. زن که شوهر وی متولد بهمن ماه است، باید هر لحظه انتظار مواجه شدن بایک رویداد تعجب آور را داشته باشد، پس اگر یک روز خبر ورشکستگی او را شنیدید، کاخ آرزوهای خود را خراب شده تصورد نکنید، هیچ بعید نیست که دو روز بعد، با یک گونی اسکناس به منزل بیاید البته تعدادی مرد متولد بهمن وجود دارند، اما داشتن پول زیاد آرزوی بزرگ او در زندگی نیست. بررسی ها نشان می دهد که ثروت اغلب ثروتمندان متولد این ماه یا باد آورده است و یا در اثر برخورداری از کمک دوستان و اطرافیان،‌ گردآوری شده است. به هر صورت ثروت زیاد چیزی نیست که او واقعا استحقاق آن را داشته باشد و یا برای رسیدن به آن فداکاری کرده باشد. یک دلیل دیگر هم ممکن است برای وجود مقادیر متنابهی پول در حساب بانکی او وجود داشته باشد و آن هم پس انداز برای روز مبادا و ایام پیری است. از نظر دست و دلبازی و پول خرج کردن بیشتر تابع عقل است تا احساسات، اما به نفع شما است که همیشه زیر پارچه روی طاقچه چند تا اسکناس درشت پنهان کنید، اگر پای تظاهر در میان نباشد، هرگز دریافت کننده یک هدیه گرانبها نخواهید بود مگر اینکه یکی از والدین او متولد فروردین،‌ تیر، آذر یا اسفند باشند که در این صورت آفتاب گاهی از مغرب در می آید. از نظر بچه ها، او حرف گوش کن ترین پدر دنیا است. به علاوه او تنها پدری است که پسرش به هنگام مواجه شدن با مشکلات عاشقانه با فراغ بال به او رو می آورند، چون یقین دارند که با حوصله بسیار به آنچه می گویند، گوش می دهد و منطقی ترین و قابل قبول ترین راه حل ها را عرصه می کند. به عبارت دیگر او حلال مشکلات فرزندان خود می باشد. یادتان باشد بزرگترین دلیل ازدواج او با شما این است که می خواهد مونس و همدمی داشته باشد، کسی که دائما با او باشد و احتیاجات و نیازهای وی را مرتفع سازد و به هیچ وجه مایل نیست که خواندن کتاب، تماشای تلویزیون و یا حتی شرکت در یک میهمانی زنانه مانع انجام این وظایف بشود. نظر او درباره یک مادر و یک زن ایده آل خیلی ساده است. زنی که به طور دائم به او بپردازد. وقتی او چیزی خواست، متوقع است که خیلی فوری خواسته او را برآورده سازید.

مرد متولد بهمن عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطره نگاه می دارد. این عشق را با اولین قراری که با یک دختر می گذارد و یا اولین دختری که با او روابط صمیمانه برقرار می سازد، اشتباه نگیرید. عشق اول او، ‌آن دختری است که برای اولین بار قلب او را به طپیدن واداشته است. او می تواند جزئیات این عشق را جزء به جزء برای زن خود تعریف کند،‌ آنچه او در این باره می گوید، ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده باشد، اما برای خود وی بسیار شکوهمند است،‌با توجه به این امر است که اگر همسر این مرد،‌ عشق اول او هم باشد، به راستی مالک قلب او خواهد بود.

روی هم رفته باید گفت که زندگی با این مرد مطبوع و خوش آیند است و مخصوصا اگر از زمره زنانی هستید که از وجود رویدادهای شگفت انگیز در زندگی خود لذت می برید، بدون درنگ زن یک پسر متولد بهمن بشوید

همچنین : شخصیت زنان متولد بهمن و عکس نوشته بهمن و افراد معروفت متولد بهمن ماه

مطالب مشابه را ببینید!