مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت مردان متولد تیر ماه

شخصیت مردان متولد تیر ماه

شخصیت مردان متولد ماه تیر برج 4 سال

مرد متولد تیر بسیار اخمو و ترشرو، بچه مسلک، تودار، زن دوست، همبازی بچه ها، عاشق نقاشی و بخیل و پول دوست می باشد.

اگر با یک مرد متولد تیر ماه ازدواج کردید، در مایه جهیزیه خود یک چتر هم حتما ببرید، زیرا در خانه شما یک روز هوا ابری است و یک روز بارانی، در آنجا شما هم می خندید و هم گریه می کنید.

مرد متولد تیر ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقی می ماند و سعی می کند همسرش مانند مادرش باشد.

او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی شود و از پرچانگی بیزار است و به دلایل نباید انتظار داشته باشید که در جلسات اول آشنایی با شما اسرار را برایتان بازگو کند. مرد متولد تیر نه تنها هرگز به کسانی که نمی شناسد، اعتماد نمی کند بلکه در زندگیش مطالبی وجود دارند که هیچ وقت کسی به آن ها وقوف پیدا نخواهد کرد، حتی نزدیک ترین دوستان یا همسرش. شناختن او مستلزم صبر بسیار و زمان دراز است. او همان قدر که ممکن است بوالهوس باشد، می تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر که اخمو است، ممکن است متبسم هم باشد. چون او در برج سرطان متولد شده است. ترش رویی و خرچنگ گونه، و رفتار نا مهربانش به تدریج ممکن است به خوشرویی و خوش مشربی تبدیل بشود، و جالب آنکه اگر این چنین شد، دیری نمی گذرد که شما می توانید صدای قهقه های او را هم بشنوید.

وقتی شما می خواهید اوقات تلخ او را با حلقه کردن دست ها به دور گردنش بر طرف کنید و زمانی که سعی می کنید و زمانی که سعی می کنید اخم های به هم گره خورده اش را با نوازش کردن از هم باز کنید، بدبینی و سردی و نا مهربانی اش شما را تا حد دلخوری می آزارد.

در مجالس و میهمانی ها آنچنان با ادب و با نزاکت است که شما به زحمت می توانید انتظار داشته باشید حتی برای یک دور رقص دعوتتان کند. با وجود اینکه اصلا احساساتی نیست ولی در کار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند که او بیش از آنکه از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است. اگر با وی ازدواج نکرده اید، این مطلب را درباره اش به خاطر داشته باشید. طبیعی است که شما می خواهید او را به بهترین وجه ممکن بشناسید و با آنچه گفته شد، ممکن است این تصور برایتان به وجود بیاید که از یک آدم دو شخصیتی است، اگر چه این نظر ممکن است تا حدی درست باشد اما یادتان باشد که او به شدت تحت تاثیر ماه است و حرکت بر رفتار و طرز فکرش اثر می گذارد. او امروز اینجاست فردا جای دیگر. اخلاق و رفتار واقعی از آن اخلاق و رفتاری است که بین هلال ماه و بدر از او مشاهده می شود. نکته ای را که باید بدانید این است که از نظر اخلاقیات ، بر غم تغییرات ظاهری هرگز ارتباطش با خصوصیات باطنی قطع نمی گردد، همیشه این حقیقت مهم را به خاطر داشته باشید که علیرغم ظاهر پر اخم و تخم و ترشرو که دارد، قلبی نرم و رئوف در سینه اش می تپد و همین امر او را که به ظاهر یک پارچه سنگ به نظر می رساند، بسیار آسیب پذیر می سازد.

اگر قلبش جریحه دار شود، فورا به داخل لاک خود فرو می رود و آنجا جایی است که نه تنها خود را از گزند دیگران در امان می بیند، بلکه می تواند خویشتن را از افکار و احساسات ناراحت کننده خودش نیز دور نماید. او درست مثل یک خرچنگ وقتی زخم خورد و آسیب دید، در نهایت سکوت کنج عزلتی پیدا می کند و به آن پناهنده می گردد. در این حالت دسترسی به او دیگر غیر ممکن است و باید تنهایش گذاشت تا به تدریج به غم دل خویش پیروز شود و به قول معروف آفتابی بشود. متاسفانه تغییرات حالت و اخلاق متولد برج سرطان به نحوی است که سریعا بر اطرافیانش تاثیر می گذارد و موجب ناراحت و دلخوری ایشان می گردد. از سوی دیگر به هنگام خوشحالی وسر حال بودن نیز چنان است که موجب شادی همه اهل خانه می شود. یک چنین خصوصیات اخلاقی بالطبع شما را دائما بر سر دوراهی نگاه می دارد، تا جایی که اغلب اوقات نمی دانید عکس العملتان باید سرد و بی تفاوت باشد و یا گرم و عاشقانه. اما با وجود این یادتان باشد که این تنها شما نیستید که این حالت را پیدا می کنید، تمام اطرافیان او پیوسته نسبت به وی بر سر دو راهی قرار می گیرند.

گاهی اوقات نگاه سردش شما را از سرما به لرزه در می آورد و چند روز بعد قلب گرمش شما را در جوار شعله های یک عشق سوزان قرار می دهد، حد متوسط او فقط وقتی است که خطر از دست دادن چیزی تهدیدش کند. او نیازمند به آن است که هر روز ده ها بار به وی اطمینان بدهید که از آن او هستید که می توانید زیر گوشش زمزمه کنید و او را غرق اطمینان و آرامش سازید. وقتی ماه در آسمان به صورت بگیرید، به نحوی که هیچ بعید نیست در بحبوحه هیجان خاص و عاشقانه ناگهان سرد و خاموش بشود و شروع به خواندن یک قصیده بلند بالای عاشقانه و سوزناک بنماید، و درست در آن لحظاتی که شما توانسته اید با کوشش فوق العاده هیجانات عشقی خویش را در قالب رویاهایی متناسب با کلمات و جملاتی که در اشعار مزبور هستند، فرو ببرید و سرتان را آهسته به سینه و شانه او تکیه بدهید، موضوع را عوض می کند و از این شاخه به آن شاخه دیگر می پرد. این واقعا شگفت انگیز است که ماه چطور می تواند بر او و حرکات و رفتارش تاثیر بگذارد، برای بسیاری از زن ها تحمل یک چنین تغییراتی غیر ممکن است، حتی اگر اتومبیل او آخرین مدل و منزلش بسان یک قصر باشد و در آمدش از یک میلیون در ماه تجاوز کند.

اگر شما زنی هستید که معتقدید کرایه خانه و اقساط بدهی را باید سر موعد پرداخت کرد، مطمئن باشید که مناسب ترین مرد روزگار را در کنار خود دارید. به احتمال قوی او یکی از معتقدترین افراد روزگار به لزوم تامین آتیه است، او اعم از اینکه در آمدش کم باشد یا زیاد، تمام روز را به این فکر است که چطور می تواند آ ‎ ینده مالی و اقتصادی خودش، شما و بچه هایتان را به بهترین وجه ممکن تامین کند. امور مالی یکی از آن موضوعاتی است که از همان اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب کرده و دیری نمی گذرد که پی می برد جمع کردن پول بهتر از خرج کردن آن است، برای توصیف وضع او نسبت به پول می توان کلمه خسیس را بکار برد، اما این را می توان گفت که وی هرگز یک شاهی بیخودی خرج نمی کند و پول برایش هر چه باشد، شوخی نیست. او بدون شک قبل از آنکه الفبا را بیاموزد، شمارش پول را یاد می گیرد و سکه ها و اسکناس های مختلف را می شناسد و قبل از آنکه پا به دبیرستان بگذارد، برای خود کتابچه دخل وخرج درست می کند. ارقام موجودی اش را در بانک مانند یک قرص مسکن قوی به اعصابش آرامش می بخشد.

کما اینکه پرداخت کرایه خانه، قسط بدهی هم همین حالت را در وی ایجاد می کند. متولد برج تیر علاوه بر آنکه به علت تمایل به تامین آتیه دست به جمع آوری پول می زنند.

 

همچنین بخوانید : شخصیت زن متولد ماه تیر و  افراد معروف تیر و  عکس نوشته تیر

مطالب مشابه را ببینید!