مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت مردان متولد ماه شهریور

شخصیت زن و دختر متولد ماه شهریور

شخصت مرد متولد ماه شهریور

آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است.

او با عشق های رویایی و اشک های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد،‌ و اگر با چنین مردی ازدواج می کنید، باید صبر ایوب داشته باشید.

اگر شما از آن زن هایی هستید که تشنه عشق های شاعرانه و جملات مسحور کننده هستند، توصیه می کنیم که دور مرد متولد شهریور را خط بکشید، چون در غیر این صورت وضع آدم گرسنه ای را دارد که بر سر خوان نعمت نشسته باشد اما غذاها همه به بشقاب چسبیده باشند. سعی در برقرار کردن یک رابطه عشقانه خیلی رویایی با مرد متولد شهریور چنان قلب شما را جریحه دار خواهد ساخت که جراحت آن تا پایان عمر هم التیام پیدا نخواهد کرد. زندگی این مرد به طور دربست بر پایه امور مادی و کارهای عملی قرار دارد تا جایی که به طور مطلق با عشق های رمانتیک و رویاهای طلایی بیگانه است. برای وارد کردن او به جرگه عشاق باید کوشش زیادی بکار برده شود. او نه تنها کسی نیست که گیتارش را بردارد و پایین پنجره اتاق شما آواز های عاشقانه بخواند، بلکه شما برای شنیدن یک کلمه عاشقانه از زبان او هم باید صبر ایوب داشته باشید.

راستش این است که این مرد از دوران طفولیت خود با عشق سروکار پیدا می کند منتها نه به آن مفهومی که ما انتظار داریم. احساسات عشقانه و محبت او نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به افراد خانواده‌،دوستان و کسانی که از او ضعیف ترند و یا دارای وضع مادی نامناسب هستند، بروز می کند. عشق واقعی او ، عشق به کار، عشق به مسئولیت و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است که اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نکند، جدا دلگیر می شود، دلگیر از اینکه چرا این چنین بی مصرف باقی مانده است. عشق هایی که به صورت احساسات رویایی، جملات شورانگیز، اشک های سوزان و آه های جانسوز به وی عرضه بشوند به تنها در او کوچکترین تأثیری نمی گذارد، بلکه در اغلب موارد آنچنان موجب وحشت وی می گردند که اگر دو تا پا دارد،‌ دو تا هم قرض می کند تا خود را از آنچه که آن را یک مهلکه می پندارد، نجات دهد، اما اگر شما بتوانید همین مرد را در شرایط مناسبی قرار بدهید، مشاهده خواهید کرد که چطور قلب سنگش ذره ذره نرم می شود. هیچ شکی نیست که قلب او نیز راهی برای ورود عشق دارد، منتها این راه نه تنها یک شاهراه نیست، بلکه اغلب اوقات راه مخفی و پر پیچ و خمی است که بکار بردن شیوه های رایج عاشقانه به طور حتم شما را به دروازه ورودی آن رهنمون نمی کند. همچنان که کمک گرفتن از س ک س و عشوه گری نیز مفید نخواهد بود.

مرد متولد شهریور در عشق بیشتر در جست و جوی کیفیت است و به همین دلیل وقایع عاشقانه زندگی او از نظر کمیت هرگز چشمگیر نیست و تازه اغلب این موارد محدود نیز به عاقبت غم انگیزی منتهی می شوند. عکس العمل او به هنگام شکست در عشق به این صورت است که خود را به شدید ترین وجهی که برایش امکان دارد،‌ در کارش غرق می کند، از اجتماع کناره می گیرد و از آن پس بیشتر از گذشته احتیاط به خرج می دهد. شما در روابط خود با مرد متولد شهریور خیلی زود متوجه می شوید که برای جلب نظر او باید دوباره بیشتر فعالیت کنید و دوباره بیشتر از دانش زنانه خود استفاده نمایید. زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است، و فقط به دلایل بسیار قوی و یا به خاطر یک زن فوق العاده ممکن است خط مشی خود را موقتا تغییر بدهد. مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند، می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند.

وسواس در انتخاب زن

با توجه به آنچه گفته شد، برایتان جالب خواهد بود اگر بدنید که علیرغم بیگانگی ای مرد با امور عشقی، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد. با عده ای از زنانی که در عشق شکست خورده اند، به گفتگو بیشینید تا ببینید که چند نفر ایشان قربانی فریب های مرد متولد شهریور شده اند.

مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شکند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شکنند، یا احساس غرور می کنند و یا احساس ندامت، در حالی که مرد متولد شهریور به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی کامل تبرئه می کند. وقتی اندیشه کردیم که برای بدست آوردن قلب این شخص باید صبر ایوب داشت، عمل درستی را انجام داده ایم.

از سوی دیگر دقت شبیه به وسواس او در انتخاب زن موجب می گردد که خیلی کمتر از دیگران در زندگی زناشوئی دچار شکست بشود. البته هیچ قانونی صد در صد کلیت ندارد و شما ممکن است مرد متولد شهریور را ببینید که در زندگی زناشویی شکست خورده است اما باور کنید که او استثناء است. شرم و حیا یکی دیگر از خصوصیات زندگی اوست و جمع شدن این حس با تمایلی که او به کسب در آمدهای سرشار دارد، گاهی اوقات وقایع جالبی را به وجود می آورد. وقتی نمایش فیلم های س ک سی تازه شروع شده بود، یکی از دوستان متولد شهریور من در تهیه فیلمی سرمایه گذاری کرد و سود زیادی هم نصیبش شد، اما حالا بعد از گذشت چند سال هر وقت از آن فیلم صحبت به میان می آید، ریگش قرمز می شود، البته این را هم بایر داشته باشید که مرد بالاخره مرد است و اگر به عللی عشق نشده و ازدواج نکرده دلیل آن نمی شود که گاهی دست از پا هم خطا نکند، منتها فرق یک متولد شهریور با دیگران در این است که او همیشه ظاهر امر را طیب و طاهر نگاه می دارد.

 

همچنین : شخصت زن و دختر متولد شهریور و عکس نوشته شهریور و  افراد معروف متولد شهریور

مطالب مشابه را ببینید!