مجله تاپ‌ناز‌

شخصیت مردان متولد ماه مرداد

شخصیت مردان متولد ماه مرداد

شخصیت مردان متولد ماه مرداد برج 5 سال

مرد متولد مرداد یک شیر ژیان و سرکش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه است.اگر با مرد متولد مرداد ازدواج می کنید، فراموش نکنید که هرگز دم این شیر را لگد نکنید.

مرد متولد مرداد ماه، بی عشق نمی تواند زندگی کند،‌و دل او از آئینه پاک تر و روشن تر است اما خشم او هم توفانی و سهمگین خواهد بود.

او به دنیا آمد تا نوری در ورای رویت ها و ظرافتش را نثار تنهایی ها کند. بدون شک توصیف یک مرد متولد مرداد ماه نیست. شما ممکن است یک مرد متولد شده در این ماه را در حال گرفتن حمام آفتاب و یا ایراد یک سخنرانی جالب ببینید، اما یقین داشته باشید او را در تنهایی نخواهید دید. موضع او به احتمال خیلی زیاد در وسط صحنه و در میان جمع دوستان و آشنایانی است که پیوسته از وی تعریف و تمجید می کنند. او ممکن است که پولش را صرف هیچ و پوچ بکند اما مطمئن باشید که زندگی خود را برای هیچ و پوچ به هدر نمی دهد. برای مرد متولد برج اسد وحود ناظر و تماشاگر ضرورت دارد.

به این ترتیب ملاحظه می کنید که تله ای که برای یک شیر می گذارید، و چه نوعی باید باشد: «تماشاگر او باشید» و او درست بر خلاف مردان رام نشدنی متولد بهمن و شهریور، حاضر می شود که با کمال بردباری تمام رنج های یک عشق آتشین را تحمل کند، فقط به این شرط که شما در بازی عشق، بازیگر ماهری باشید، به وی احترام بگذارید، تملق بگویید و تمجیدش کنید.

آیا کارهای او به شدت آفتاب مرداد ماه داغ و پر حرارت است؟ عینک تیره آفتابی به چشم هایتان بزنید تا بتوانید از نور بی دریغش بهره مند شود. آیا او یکی از آن شیرهای آقامنش و ساکت است؟ مراقب باشید این آقامنشی و سربزیری دست و بال شما را بند نکند تا ببینید چطور شروع به جرقه زدن می کند. به علاوه فراموش نکنید که در این حالت خاموشی و آقامنشی او نقش بازی می کند، و در ورای این سیمای مودب صبر غیر قابل تصوری وجود دارد که هر لحظه ممکن است از کنترل خارج شده و زن ملوس سبکسری را که تصور کرده است می تواند بر او حکمرانی کند،‌بسوزاند و خاکستر کند.

مرد متولد مرداد یک دوست بسیار خوش مشرب، یک مدافع، یک پشتیبان بسیار جدی و سر سخت و یک عاشق احساساتی می باشد. شما برای انداختن او به دام عشق محتاج به نصب تله های متعدد نیستند. او هر چند وقت یک بار آمادگی عاشق شدن را پیدا می کند. مراقب این لحظه باشید، و پیدایش این احساس را در او با نور شمع و صدای دلنشین یک موزیک شاعرانه مخلوط کنید و ببینید که چطور گل سرخ عشق در قلبش شکوفا می شود. راستش این است که در یک چنین مواقعی شما خیلی هم به نور شمع و نوای ویلن احتیاجی ندارید،‌نور ماه با یک گوشه دنج هم کفایت می کند و همان نتیجه را می دهد.

اگر در زندگی متولد برج اسد عشق وجود نداشته باشد، به صورت متاثر کننده ای کنج عزلت اختیار می کند. برای او عملا دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید مورد پرستش واقع شود و یا بمیرد. وقتی عشق به قلب چنین مردی قدم گذاشت، در جیب هایش باز می گردد. او شما را به بهترین رستوران ها می برد، گرانترین عطرها و زیبا ترین گل ها را برایتان می خرد. همراهتان به مجلل ترین تاتر ها می آید، هیجان انگیز ترین نامه های عاشقانه را می نویسد و به این تر تیب باید قلبی از سنگ خارا داشته باشید که بتوانید مقاومت کنید.

طبیعی است که با دیدن چنین رفتاری از او، فورا پیش خود می پندارید که وی را دیوانه وار عاشق خود کرده اید. توصیه می کنیم که قدری بیشتر فکر کنید، زیرا عشق مردان متولد مرداد ماه هرگز خالی از دردسر نیست. برای درک بهتر مطلب می توانید حرمسرایی را در نظر مجسم کنید. او ممکن است شما را به خلوتگاه خود ببرد، وجودتان را سرشار او عشق بکند، خوسته هایتان را خیلی بیش از حدی که انتظار دارید، برآورده سازد و بعد ناگهان متوجه بشوید که عملا در زندان قرار گرفته اید. آیا او حسود است؟ جواب این سئوال شما بله است. او به شما می گوید که چه بپوشید، موهای خود را چطور درست کنید، چه کتابی بخوانید، چه کسانی را برای معاشرت برگزینید، و برنامه روزانه خود را چطور تنظیم کنید. او با اصرار می خواهد بداند که چرا خرید شما دو ساعت طول کشیده است در حالی که قبلا گفته بودید بیش از یک ساعت کار ندارید. می خواهد بداند که وقتی از منزل بیرون رفته اید، چه کسی را دیده اید و او به شما چه گفته است؟

هیچ بعید نخواهد بود که ناگهان مثل یک طوفان سهمگین به غرش در بیاید. شما خیلی باید مواظب حرکات چشم های خودتان هم باشید. کافی است که یک روز شما را به هنگام پختن غذا در حالی که از پنجره به بیرون خیره شده اید، ببیند و خیال کند که دارید به مرد دیگری می اندیشید. خلاصه همیشه و همیشه به خاطر داشته باشید که خشم او واقعا طوفانی و منهدم کننده است. حتی جزئی ترین تحریک حسادت او نیز برای اینکه بدانید آیا هنوز شما را دوست می دارد یا نه، دیوانگی محض است. او اگر شما را دوست نداشته باشد، آشکارا می گوید و اصلا مایل نیست که مورد آزمایش قرار بگیرد. این امکان کاملا وجود دارد که او بدون توجه به موقعیت زمان و مکان مردی را که با شما گرم گرفته است، چنان نقش بر زمین کند که کارش به بیمارستان بکشد. از قدیم گفته اند: « کسی دم شیر را لگد نمی کند.»

عشق و عاشقی با شیر همیشه همراه باشهد و شکر نیست، چه او همانقدر که یک گربه ملوس است، یک شیر ژیان نیز هست و در حقیقت بین این دو اختلاف اساسی هم وجود ندارد و هر دو از یک خانواده هستند.

همیشه آمادگی آن را داشته باشید که بتوانید هیجانات شدید وی را آرام سازید و عظمتی را که به مشکلات و مسائل عادی و پیش پا افتاده می دهد، درک کنید. در واقع باید گفت که او به کسی که بتواند تعادلی در زندگی اش به وجود بیاورد، نیازمند است. اگر شما نتوانید این نقش را به عهده بگیرید و خوب اجرا کنید، آن وقت باید دائما غریدن ها و پنجه درافکندن های وی را تحمل کنید و این حالتی است که واقعا غیر قابل تحمل می باشد.

سعی نکنید مقام حکمرانی را در منزل به خود اختصاص بدهید زیرا این موضوعی است که او به هیچ وجه نمی تواند تحمل کند و اوست که حکمران می باشد. شیر ممکن است به جفت خود اجازه بدهد که برای به دست آوردن طعمه و کمک به معاش اعضای خانواده از لانه خارج بشود، اما صد در صد به نفع این جفت است که قبل از حرکت این اطمینان را به شوهر خود بدهد که هرگز کار خارج از خانه را بر او و منزل ترجیح نخواهد داد. برای او حالت رقابت ورزیدن با یک مرد و یا یک کار غیر قابل تحمل است. کافی است که یک بار رفتاری داشته باشید که شایسته و برازنده ملکه سلطان جنگل نباشد، ( ملکه ای که نباید کوچکترین توجهی به اتباع مرد خویش داشته باشد) و آن وقت خواهید دید که چطور آسمان آفتابی و دلپذیر به شبی گرفته و طوفانی تبدیل خواهد شد.

 

همچنین بخوانید : شخصیت زن متولد ماه مرداد و افراد معروف متولد مرداد و  عکس نوشته مرداد

مطالب مشابه را ببینید!