مجله تاپ‌ناز‌

با این 5 کار ساده شکم صاف و تخت داشته باشید

با این 5 کار ساده شکم صاف و تخت داشته باشید

همه افراد تمایل دارند شکم صاف داشته باشند زیرا داشتن شکم بزرگ، ظاهر افراد را زشت می کند. برای داشتن شکم صاف و کوچک این 5 مار را همیشه انجام دهید.

 

داشتن شکم صاف با 5 عادت روزانه

تمرین صبحگاهی

روزتان را با یک تمرین کوچک که مرکز بدنتان را هدف می‌گیرد آغاز کنید. عضلات مرکزی قوی، نه تنها تفکیک عضلانی ایجاد می‌کنند، بلکه مانند یک شکم بند داخلی عمل کرده و به کاهش سایز دور کمرتان کمک می‌کند.

 

صبحانه بخورید

برای داشتن عضلات شکم صاف‌تر، به یاد داشته باشید که صبحانه بخورید. اولین وعده غذایی شما در روز، به بکار انداختن متابولیسم چربی سوز شما کمک خواهد کرد و همچنین خوردن یک صبحانه سالم، جلوی تصمیمات بد اواسط صبح که شامل خوردن دونات است را می‌گیرد! اگر در حال حاضر احساس نفخ می‌کنید، ممکن است لبنیات مقصر اصلی باشند.

 

بیشتر بدانید : خوراکی هایی برای کوچک کردن شکم چاق

از این مواد غذایی اجتناب کنید

علاوه بر لبنیات، سایر مواد غذایی نیز عموما باعث می‌شوند احساس نفخ کنید، و اگر به دنبال داشتن شکمی صاف هستید، ایده آل نمی‌باشند. هنگام برنامه ریزی وعده‌های غذایی‌تان، از مواد غذایی که باعث نفخ می‌شوند، مانند غذاهای چرب یا شور، نوشابه‌ها یا انواع خاصی از میوه‌ها و سبزیجات اجتناب کنید و بجای آنها، مواد غذایی کوچک کننده شکم مانند خیار، مارچوبه و بلغور جو دوسر را انتخاب کنید.

 

کالری‌ها را کاهش دهید

فقط چیزهایی که می‌خورید و زمان خوردن آنها مهم نیستند، اگر می‌خواهید شکمی که برایش زحمت کشیده‌اید را ببینید، باید بدانید مقدار غذایی که می‌خورید نیز بسیار مهم است. در طول روز، معاوضات غذایی سالم انجام دهید، بطوریکه همچنان انرژی و مواد غذایی مورد نیاز بدنتان را فراهم کرده و در عین حال، کالری‌ها را نیز کاهش دهید.

 

بیشتر بدانید : معرفی خوراکی های شکم صاف کن

 

تمرینات هوازی را افزایش دهید

هر ورزشی خوب است، اما اگر می‌خواهید بسرعت چربی بسوزانید، وقت آن است که جدی باشید.ورزش با شدت بالا، کالری‌ها را به سریع ترین شکل می‌سوزاند، مخصوصا هنگامیکه در قالب اینتروال باشد. تمرین کاردیوی معمول‌تان را با اینتروال با شدت بالا، ما بین سرعت عادی‌تان ترکیب کنید.

مطالب مشابه را ببینید!