مجله تاپ‌ناز‌

عادت های زیباترین زنان بازیگر که بسیار عجیب هستند!

زیبایی و معروفیت دلیلی بر کامل بودن انسن ها نیست و خیلی از افراد معروف هم می توانند مشکلات و عادات بدی داشته باشند. در این مطلب به عادت های بد زنان زیبای هالیوودی می پردازیم.

عادت های بد و عجیب جذاب ترین زنان هالیوودی

 

 

بریتنی اسپیرز و اولیویا وایلد

بریتنی اسپیرز و الیویا وایلد

عادت جویدن ناخن عادت بدی که این هنرمندان خوشگل دارند جویدن ناخن هاست. انها خودشان هم به این عادت خودِ واقف میباشند و تلاش زیادی هم برای ترک آن کرده اند اما باز هم به محض اینکه بازرسی خود را از دست میدهند دوباره این عادت برمی گردد.

 

سارا جسیکا پارکر و هالی بری

سارا جسیکا پارکر و هلی بری

عادت کندن لب ها از بدترین عادت هاي این دو بازیگر مشهور کندن پوست لب هست. هلی بری بارها تصمیم گرفته با بهره گیری از بالم لب این عادت را ترک کند اما بلافاصله فراموش کرده و دوباره آن را تکرار می‌کند.

 

ریحانا و کایلی جنر

ریحانا و کایلی جنر

عادت اعتیاد به شبکه هاي مجازی ریحانا زندگی بدون شبکه هاي مجازی را حتی نمیتواند تصور کند. شاید علت اعتیاد ترس از دست دادن شهرتش باشد. از طرفی کایلی جنر اعتراف کرده هست که اعتیاد به شبکه هاي مجازی باعث اعتیاد او به تزریق هاي زیبایی نیز شده هست و به گفته او شبکه هاي مجازی همه ي چیز اوست.

 

باربارا استرایسلند و میلا کونیسباربارا استرایسلند و میلا کونیس

عادت غذا هاي فانتزی باربارا استرایسلند میتواند بدون وقفه دونات و غلات صبحانه شیرین بخورد به طوری که به راحتی می‌تواند در عرض چند هفته چندین کیلوگرم وزن اضافه کند. میلا کونیس نیز اعتراف کرده هست که تنها به دلیل نقش هایش در فیلم ها لاغر میشوددر غیر اینصورت نمی‌تواند به سراغ همبرگر و غذا هاي خوشمزه چینی نرود.

 

لانا دل ری و کاترین هیگل

لانا دل ری و کاترین هیگل

عادت سیگار کاترین هیگل بارها تصمیم گرفته هست که این عادت بد را ترک کند اما هنوز نتوانسته. لانا دل ری هم اعتراف کرده که نمی‌تواند روزش را بدون یک فنجان قهوه و یکسیگار شروع نکند. با این وجود این عادت روی صدای او هیچ تاثیری نمیگذارد.

 

کامرون دیاز و کتی پری

کامرون دیاز و کتی پری

عادت وسواس کامرون دیاز در مکان هاي عمومی آرامش ندارد. او و هیچوقت دست هایشرا به دستگیره در نمیزند و در را با آرنجش باز میکند. کتی پری همۀ وقت} همراه خودش مسواک دارد و روزی شش مرتبه دندان هایش را مسواک می‌زند.

 

جسیکا سیمپسون و ادل

جسیکا سیمپسون و ادل

عادت آدامس جویدن ادل همۀ وقت} بعد از اجرا آدامس می جود جسیکا سیمپسون معتاد آدامس نیکوتین هست. نکته دیدنی این هست که جسیکا هرگز تا کنون سیگار نکشیده اما معتاد این نوع آدامس هست.

 

کایرا نایتلی و هلن میرن

کایرا نایتلی و هلن میرن

عادت ناسزا گویی هلن میرن هیچوقت نمی‌تواند احساسش را پنهان کند و هر چه در ذهن دارد به زبان می آورد. کایرا نایتلی صدای دلنشینی دارد اما از آن برای ناسزاگویی بهره گیری می‌کند. هر دو این عادت را دارند ولی هیچکدام متوجه الفاط نادرستی که به زبان می آورند نیستند.

 

ویکتوریا بکهام و کریستینا آگیلرا

ویکتوریا بکهام و کریستینا آگیلرا

عادت خرید ویکتوریا بکهام اعتراف کرده هست که سالیانه 150 هزار دلار پول خرج لباسهایش می‌کند و وقتی لباسی ببیند که دوست دارد از آن در رنگ هاي گوناگون می‌خرد. کریستینا آگیلرا نیز همینطور.

 

جنیفر لوپز و سوفیا ورگارا

جنیفر لوپز و سوفیا ورگارا

عادت قهوه شاید علت جوانی و زیبایی جنیفر لوپز و سوفیا این عادت باشد. به هر حال هر دوی آنها نمی‌توانند روزشان را بدون یک فنجان قهوه شروع کنند.

 

مطالب مشابه را ببینید!