مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی باران کوثری ؛ عکس های باران کوثری و همسرش و زندگی شخصی این بازیگر

در این مطلب بیوگرافی باران کوثری بازیگر معروف ایرانی را ارائه کرده ایم. در ادامه هر آنچه که در مورد زندگی شخصی و هنری اش وجود دارد را گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری بازیگر متولد 25 مهر سال 1364 در شهر تهران است. باران کوثری بازیگر، طراح لباس، طراح صحنه و منشی صحنه است.

 باران کوثری

خانواده باران کوثری

پدرش جهانگیز کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال است و مادرش رخشان بی اعتماد کارگردان معروف سینما است.

او دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان است.

 باران کوثری

نخستین ایفای نقش وی

نخستین تجربه بازیگری او بازی در فیلم بهترین بابای دنبا در سال 1370 به کارگردانی داریوش فرهنگ بود. او تا سال 1380 در تمام فیلم های مادرش ایفای نقش کرده است.

 باران کوثری

نخستین تئاتر

او نخستین بار در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان تواناییش را به عنوان بازیگر صحنه هم اثبات کرد.

او نخستین بار در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

 باران کوثری

افتخارات و جوایز باران کوثری

باران در سال 85 از سوی خوانندگان هفته نامه چلچراغ موفق به دریافت نشان محبوبیت این نشریه شد و سرانجام در بهمن ماه همان سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمر فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بین الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

او در سال ۱۳۸۶ در جایزه تصویر آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری شود و در سال ۱۳۸۷ در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم حیران کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

باران کوثری

او در دوازدهمین دره جشن خانه سینما در سال 87 به همراه پدرش جایزه بهترین بایگر نقش دوم مرد را به بابک حمیدیان اهدا کرد. همچنین در سال ۱۳۸۹ و در چهاردهمین جشن خانه سینما، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و حامد بهداد دریافت کرد. وی در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. پس از دو سال ممنوع‌الفعالیت بودن در سال ۱۳۹۲ در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین به آلمان سفر کرد. همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.

 باران کوثری

تصادف و حادثه سخت برای باران کوثری

باران کوثری پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ و سر صحنه فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» دچار آسیب شد. از اتفاقات ناگواری که برایش رخ داد تصادف با جرثقیل می‌باشد. او با چندین عمل جراحی توانست سلامتش را به دست آورد.

 باران کوثری

فعالیت های خیرخواهانه باران کوثری

باران کوثری به عنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوید در ایران معرفی شده‌است این انجمن یک سازمان مستقل غیرانتفاعی مردمی است و شعار «کودک خیابانی کمتر، دانش آموز بیشتر» به همراه دارد.هدف این انجمن حمایت همه جانبه از کودکان ، فراهم آوری شرایط تحصیل و امکانات آموزش و پرورش ، ساخت مدارس محروم و کتابخانه با حمایت داوطلبانه حامیان مالی در سوئداست .

 باران کوثری

ساخت موزیک ویدیو

آهنگ چرا رفتی با صدای همایون شجریان موزیک ویدیویی بود که باران کوثری آن را ساخت و با انتقادات زیادی روبرو شد. محمد رحمانیان در مراسم رونمایی آلبوم گفت: «از باران کوثری، سحر دولتشاهی و مهرداد صدیقیان تعجب می‌کنم. این‌همه اُور-اکت (بازی اغراق‌شده) را نمی‌فهمم. به خدا ما تئاتری‌ها هم مثل مردم معمولی موسیقی گوش می‌دهیم و احساساتی می‌شویم. این همه سر تکان دادن‌ها و اداهای اضافه برای چیست؟

 باران کوثری

ازدواج و همسر باران کوثری

شایعه شده بود که باران کوثری و حامد بهداد با هم ازدواج کرده اند و این به دلیل عکس هایی بود که هر دوی آنها در این عکس ها حضور داشتند که این شایعه درست نیست. حامد بهداد و باران کوثری آثار مشترکی با هم دارند و به همین دلیل در نشست های خبری زیاد در کنار هم دیده می شوند و البته حامد بهداد با باران کوثری زیاد شوخی می کند.

باران کوثری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

 باران کوثری

ممنوع الفعالیت شدن

او در سال 1391 و به دلیل بازی در نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی با تهدید او را از بازی رفتن به روی صحنه منع کردند و در حدود 2 سال اجازه بازی به او داده نمی شد. او هنوز هم دلیل این ممنوع الفعالیت شدن را نمی داند.

 باران کوثری

بازیگران مورد علاقه وی

او از میان بازیگران زن خارجی به مریل استریپ علاقه دارد و بازی و شخصیت آنت بنینگ را هم دوست دارد. بازی کوین اسپیسی را هم می پسندد. در نسل جوان تر هم به ناتالی پورتمن و جنیفر لارنس علاقه دارد.

احضار به دادگاه

باران کوثری به همراه چند تن دیگر از چهره ها و بازیگران معروف همچون هنگامه قاضیانی، الناز شاکردوست و میترا حجار برای ارائه توضیحات در مورد انتشار پست هایی درباره اعتراضات مهر و آبان سال 1401 به دادگاه احضار شدند.

حضور بدون حجاب در مراسم حسام محمودی

او در مراسم خاکسپاری حسام محمودی بدون حجاب حضور پیدا کرد که با واکنش های زیادی روبرو شد.

عکس های باران کوثری

شاهد عکس های جدید باران کوثری که از شبکه های اجتماعی گرداوری کرده ایم هستید.

 باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری

 باران کوثری

Baran Kosari

 باران کوثری

عکس های خانوادگی باران کوثری

 باران کوثری

فیلم های باران کوثری

 باران کوثری

سریال های باران کوثری

 باران کوثری

عکس های جدید باران کوثری

 باران کوثری

تصاویر جدید باران کوثری بازیگر ایرانی

باران کوثری

ازدواج باران کوثری

عکس باران کوثری

بیوگرافی کامل باران کوثری

باران کوثری

اینستاگرام باران کوثری

 باران کوثری

عکس های جدید باران کوثری

 باران کوثری

جدیدترین عکس های باران کوثری بازیگر ایرانی

باران کوثری

تصاویر جدید باران کوثری

باران کوثری

عکس های جدید باران کوثری

 باران کوثری

زندگینامه باران کوثری

 باران کوثری

مطالب مشابه را ببینید!