مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی هلیا امامی + زندگی شخصی و هنری و عکس های هلیا امامی و همسرش

هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر جوان و مستعد ایرانی است که این روزها در سریال از یادها رفته ایفای نقش می کند. در این مطلب بیوگرافی کامل هلیا امامی و اطلاعات زندگی شخصی و هنری این خواننده را گرداوری کرده ایم.

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر زیبای ایرانی متولد مرداد سال 1366 در شهر تهران است و اکنون 32 سال سن دارد. هلیا امامی در زمان کودکی پدرش را از دست داد. او یک برادر دارد.

9c4b98b4 a5aa 4953 ab59 e44ee90f3a93

شروع فعالیت هنری

این بازیگر توانمند دوره بایگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان گذراند و این گونه پا به عرصه بازیگری گذاشت.

او با شرکت در کلاس های استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و بعد از مدت ها ایفای نقش کرد.

photo 2023 09 02 09 38 06

نخستین تجربه بازیگری و فیلم وی

نخستین اثری که در آن بازیگری را به صورت رسمی تجربه کرد، 2 تله فیلم به نام غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید سرپرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی بود. بدین صورت توانست وارد دنیای تصویر شود.

هلیا امامی

نخستین فیلمی که هلیا امامی در آن ایفای نقش کرد، فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی بود، در این فیلم در کنار پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری ایفای نقش کرد. بازی در کنار این بازیگران به تجربه او افزود.

بازی در سریال لژیونر

هلیا امامی در دو سریال ایفای نقش کرده است. نخستین بار در سریال لژیونر در سال 1396 یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی کرد.

هلیا امامی

این سریال به کارگردانی مسعود آب پرور به نویسندگی پیمان عباسی تابستان سال 1369 از شبکه پنج سیما پخش شد.

بازی در سریال از یادها رفته

در سریال تاریخی از یادها رفته او در نقش مهربانو ایفای تقش می کند که در ماه رمضان سال 1395 پخش شد.

این سریال که حال و هوایی تاریخی دارد داستانی در مورد دختری جوان دارد که به دلیل تعارض عقیده هایش با ارزش و فرهنگ جامعه دچار بحرن هویت شده است اما با گذشت زمان این مشکلات او حل می شود و به آرامش می رسد.

هلیا امامی

مهربانو در سریال از یادها رفته، دختری است که در دهه 20 در خانواده ای متوسط با پدر، نامادری و برادر نامادری اش زندگی می کند و تحت حمایت یک خانواده، او را به خارج می فرستند تا در خارچ از کشور تحصیل کند. او در خارج خبرنگاری می خواند و پس از برگشت به ایران دچار مشکلاتی می شود ولی در کل دختر با جسارت و توانمندی است.

او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون حسین یاری، میترا حجار، پوریا پورسرخ، کامران تفتی و لیلا بلوکات ایفای نقش می کند.

هلیا امامی

ازدواج و همسرش

هلیا امامی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. عکسهایی از او و یک مرد در فضای مجازی پخش شده است که شایعه شده او همسرش است ولی این عکس ها متعلق به برادرش است.

هلیا امامی

شغل دوم

هلیا امامی شغلی دومی نیز دارد. او به جز بازیگری شغل دومی هم دارد و در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد و اکنون با برند حجاب استایل هم همکاری دارد.

هلیا امامی

علایق هلیا امامی

یکی از علایق هلیا امامی سفرهای خارجی این بازیگر است. او همچنین به انواع لباس طراحی شده توسط مزون های ایرانی علاقه مند است.

هلیا امامی

او از تیم های خارجی به تیم بارسلونای اسپانیا علاقه دارد و بازی های این تیم را همیشه دنبال می کند. او یک بار هم در ورزشگاه نیوکمپ حضور پیدا کرد و بازیکنان مورد علاقه اش را از نزدیک دید.

هلیا امامی

 سریال ها و فیلم های هلیا امامی

  • سریال از یادها رفته (1396)
  • سریال لژیونر (1396)
  • سینمایی آتش و قداره (1396)
  • فیلم سینمایی دوربین
  • فیلم سینمایی سکه
  • فیلم قرار بعدی همانجا
هلیا امامی
هلیا امامی
هلیا امامی
هلیا امامی
هلیا امامی

امیدواریم بیوگرافی هلیا امامی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!