مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی ویدا جوان؛عکس های ویدا جوان و همسرش و در مورد زندگی شخصی و هنری

در این قسمت بیوگرافی ویدا جوان بازیگر ایرانی، عکس های ویدا جوان و همسرش و در مورد زندگی شخصی و هنری او می خوانید.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1365 در تهران است او مدرک کارشناسی حسابداری دارد.

ویدا جوان کلاس های بازیگری را در کانون آموزش های حمید سمندریان گذرانده است.

ویدا جوان

نخستن بازی ویدا جوان

ویدا جوان در سریال زمانه در سال 1391شبکه سوم سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی نخستین بار در تلویزیون دیده شد. او در فیلم ماه و پلنگ و نامه اخر و سریال روزهای بهتر و سارق روح هم ایفای نقش کرده است.

ویدا جوان

مشهور شدن

او در سریال پژمان با بازی در کنار پژمان جمشیدی توانست بسیار موفق شود و پس از این سریال هم در سال 1394 با بازی در سریال شمعدونی توانست به شهرت برسد.  او در سریال زیر همکف در سال 1398 ایفای نقش کرده است.

ویدا جوان

آشنایی و ازدواج ویدا جوان با ایلا تهرانی

شاید جالب باشد بدانید ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش به خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی اش همان لحظه جواب مثبت داده است.

ویدا جوان

ایلا تهرانی:راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

ویدا جوان:حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

مطلب پیشنهادی: بیوگرافی شبنم قلی خانی + بیوگرافی رویا میرعلمی

ویدا جوان

مصاحبه با ویدا جوان

حضور شما در «ماه و پلنگ» بعد از سریال «شمعدونی» چگونه شکل گرفت؟  

“برابم بود بعد از «شمعدونی» چه کار تصویری را قبول کنم بنابراین تصمیم گرفتم فقط سمت تئاتر بروم. در یکی از اجراهایم آقای امینی از بازی من خوششان آمد و من را به دفتر آقای زرین کوب دعوت کردند. صحبت های اولیه را کردیم خبری نشد تا خرداد ماه که برای قرارداد رفتم “

ویدا جوان

از ابتدا قرار بود نقش کتایون بازی کنید؟ 

بله از ابتدا همین طور بود، آقای زرین کوب منو نمی شناختند اما آقای امینی از من سریال دیده بودند و ایشون گفتند نقش کتابون با توجه به اینکه چند بعدی است و نمی توانیم دست هر بازیگری بسپاریم و باید بازیگر مسلط به میمیک انتخاب می شد که حس چند وجهی داشته باشد. در چهار ماهی که بعد از صحبت های اولیه خبری نشده بود با بازیگرهای دیگری هم صحبت کرده بودند که به توافق نرسیدند.

ویدا جوان

چگونه به نقش کتایون رسیدید؟ 

ابتدا نقشی که به من داده می شود تا جایی که بتوانم به اتفاقات گذشته رجوع می کنم. در ابتدا برای نقش کتایون به من گفته شد که بر اساس اتفاقی که در زندگی اش رخ می دهد دچار مشکلاتی می شود. ویدئوهایی دیدم که مراسم آنها بر اساس چنین اتفاق هایی بهم خورده بود و توانستم نکات خوبی را برای نقش کتایون به دست بیاورم.

ویدا جوان

همکاری با گروه بازیگری و کارگردانی چگونه بود؟ 

همکاران خوب، حرفه ای و بی حاشیه ای داشتم که کار کردن در کنار آنها راحت بود.  همچنین کار با آقای امینی لذت بخش بود چراکه با بازیگر تعامل داشتند و به نظر و عقیده بازیگر احترام می گذارند.

ویدا جوان

استقبال مردم از سریال «ماه و پلنگ» در برخورد با شما چگونه است؟ 

زمانی که خود واقعی ام را می بینند تعجب می کنند که چگونه این نقش را بازی کردم چراکه تصویر دیگری از خود واقعی ام در ذهن مخاطب به وجود آورده ام. بیشتر منو به اسم (کتی) میشناسند و از سریال استقبال خوبی شده است، به هر حال هر کاری نقص هایی دارد و سریال «ماه و پلنگ» تأثیر خود را گذاشته است.

ویدا جوان

نظر خانواده نسبت به نقش کتایون چگونه است؟ 

خیلی برای خانواده ام عجیب است می گویند هر چه می کردیم تو را در این نقش پیدا نمی کنیم و کاملا احساس می کنیم نقش متفاوتی را بازی کرده ای. مهمترین نکته برای یک بازیگر همین است که از خود واقعی اش در نقش کم باشد زمانی که این حرف را خانواده به من می گویند یعنی اینکه موفق آمیز بودم.

ویدا جوان

فیلمشناسی ویدا جوان

سریال‌ها

  • زمانه به کارگردانی حسن فتحی محصول سال ۱۳۹۱[۱]
  • پژمان به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۲[۱]
  • آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج، محصول سال ۱۳۹۳
  • شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۴[۱][۲]
  • ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی محصول سال ۱۳۹۵
  • نامه آخر به کارگردانی دانش اقباشاوی محصول سال ۱۳۹۶
  • سارق روح (مجموعه تلویزیونی) به کارگردانی احمد معظمی محصول سال۱۳۹۶–۱۳۹۷

فیلم‌های سینمایی

  • ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی محصول سال ۱۳۹۲
  • جان به حراج به کارگردانی سید حامد محسن پور محصول ۱۳۹۲
  • سرکوفت به کارگردانی محصول ۱۳۹۷

تئاترها

  • مضحکه شبیه قتل به کارگردانی حسین کیانی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۵
  • جان گز به کارگردانی نیما دهقان محصول ۱۳۹۴
  • به مناسبت ورود اشکان به کارگردانی رضا دادوئی محصول ۱۳۹۶
ویدا جوان

در این قسمت بیوگرافی ویدا جوان بازیگر سریال زیر همکف و پژمان را خواندید و عکس های جدید ویدا جوان را مشاهده کردید، امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

مطالب مشابه را ببینید!