مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی سلنا گومز؛ درباره رابطه با خواننده مشهور، بیماری خاص و زندگی شخصی او

بیوگرافی سلنا گومز؛ درباره رابطه با خواننده مشهور، بیماری خاص و زندگی شخصی او

سلنا گومز بی‌شک یکی از خوش صداترین و جذاب‌ترین خواننده‌های حال حاضر دنیاست. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز به زندگی شخصی و هنری این خواننده مشهور خواهیم پرداخت، پس تا آخر همراه تاپ ناز باشید.

تولد

سلنا ماری گومز در 22 جولای سال 1992 در تگزاس آمریکا دیده به جهان گشود.

خانواده

پدرش ریکاردو گومز و مادرش آماندا کورنت اسـت که هر دو سابقه بازیگری در تئاتر را دارند. مادر سلنا زمانی که 16 ساله بود فرزندش (سلنا) را به دنیا آورد.

پدر و مادر وی زمانی که سلنا 5 ساله بود طلاق گرفتند و از آن پس سلنا کنار مادرش زندگی کرد. طبق گفته های سلنا با کمک های مالی مادربزرگش توانستند زندگی کنند.

مادر سلنا برای دومین بار با شخصی بنام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک خواهر و برادرناتنی برای سلنا بود.

مادرم قهرمان زندگی من است

مادرم قهرمان زندگی من است

زمانی که سلنا به دنیا آمد، مادرش تنها 16 سال داشت. خانواده سلنا در زمان کودکی‌اش، مشکلات مالی زیادی داشتند. سلنا بعدها در مصاحبه‌هایش به این دوران اشاره می‌کند و می‌گوید که آن‌ها حتی پول بنزین ماشینشان را هم نداشتند.

سلنا در ادامه می‌گوید: از اینکه مادر و پدرم با هم نبودند خیلی ناراحت بودم. نمی‌دانم اگر در تگزاس مانده بودم، آینده‌ام چطور می‌شد و حتی فکر کردن به این موضوع هم من را می‌ترساند.

سلنا اضافه می‌کند که: مادرم خیلی قوی بود. به دنیا آوردن من در سن 16 سالگی، مسئولیت بزرگی برای او بود. او از همه چیزش به خاطر من گذشت. همزمان سه شغل مختلف داشت تا من را حمایت کند. مادرم زندگی‌اش را فدای من کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی جاستین بیبر؛ درباره فعالیت های هنری و زندگی جنجالی و رابطه هایش!

تحصیلات

تحصیلات

سلنا تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه‌ دنی جونز در تگزاس گذراند و موفق شد در سال 2010 ازطریق آموزش در منزل دیپلم دبیرستان را بگیرد و دیگر تحصیلش را ادامه نداد.

در مدرسه، سلنا گومز قربانی زورگویی‌های متعددی بوده‌است. او در مورد آن دوران گفته‌است: «من در هر ثانیه از روز در مدرسه ابتدایی مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفتم. بدیهی است که بعضی از مردم می‌خواهند شما را تحقیر کنند و پایین بکشند؛ اما در نهایت، شما را از طریقی دیگر قوی‌تر می‌سازند..

بعدها اضافه کرد: «من هیچ وقت در مدرسه بچه معروفی نبودم و فقط 2 دوست داشتم. دوران مدرسه مثل یک دوران ناجور و افتضاح در زندگی‌تان است! من هیچگاه در مدرسه اعتماد به نفس نداشتم.

نژاد سلنا گومز

مادر سلنا گومز  فرزند خوانده خانواده ای ایتالیایی بود و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. پس سلنا گومز نژاد ایتالیایی و مکزیکی دارد.

اولین تجربه بازیگری

اولین تجربه بازیگری

سلنا گومز که همیشه شاهد آماده شدن مادرش برای رفتن به روی صحنه تئاتر بود، عاشق بازیگری شده بود. به همین دلیل هم مادر سلنا از علاقه دخترش به بازیگری با خبر شد و با هماهنگی های مختلف برای سلنا چندین تست ترتیب داد.

یکی از همین تست ها که برای سریال Barney & Friends (بارنی و دوستان)  بود انتخاب شد ، او با دمی لواتو آشنا شد؛ اتفاقا هر دوی آن‌ها برای بازی در این سریال انتخاب شدند.

این سریال اولین تجربه بازیگری سلناگومز بود. او در این باره می‌گوید: من خیلی کوچک و خجالتی بودم… همه چیز را با همین سریال یاد گرفتم. بین سال‌های 2002 تا 2004 سلنا در 13 قسمت از این سریال بازی کرد و درنهایت به دلیل اینکه از نظر تهیه‌کننده برای این نقش سنش بالا رفته بود، از این کار کنار گذاشته شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی مگان فاکس بازیگر جذاب؛ از شروع فعالیت تا شهرت و درباره زندگی شخصی

سریال جادوگران محله ویورلی و آغاز شهرت

سریال جادوگران محله ویورلی و آغاز شهرت

سلنا برای نقشی در سریال دیزنی به نام Wizards of Waverly Place ( جادوگران محله ویورلی) تست داد و برای نقش اصلی این سریال به نام الکس روسو انتخاب شد.

در همین حین سلنا و مادرش به محله هالیوود در لس آنجلس نقل مکان کردند. در این سریال گومز نقش نوجوانی را بازی می‌کرد که همه اعضای خانواده‌اش جادوگر بودند و رستورانی در نیویورک داشتند.

این سریال به سرعت تبدیل به یکی از سریال‌های موفق و محبوب شبکه دیزنی شد و سلنا گومز را هم در مسیر موفقیت قرار داد. سلنا آهنگ اصلی این سریال به نام Everything is Not What It Seems را هم خودش اجرا کرد و میتوان این موزیک را اولین اجرای سلنا دانست.

این سریال را میتوان آغازی بر شهرت سلنا دانست. این سریال در 4 فصل و 106 قسمت ساخته شد. وی همچنین در فیلم بچه‌های جاسوس 3 حضوری کوتاه داشت.

حضور در فیلم سیندرلا تا صداپیشگی

حضور در فیلم سیندرلا تا صداپیشگی

بعد از موفقیت های سلنا بعد ها برای دومین قسمت فیلم تینیجری (یک داستان سیندرلایی دیگر) انتخاب شد. و با درو سلی خواننده و بازیگر مشهور همبازی شد. سلنا برای این فیلم 3 ترانه پخش کرد و به شدت خود را بر سر زبان ها انداخت.

وی بعد از این برای صداپیشگی در انیمیشین (هورتون صدایی می‌شنود) انتخاب شد و در صداپیشگی نیز به فعالیت پرداخت. انیمیشین هورتون صدایی می‌شنود نزدیک به 300 میلیون دلار فروش گیشه داشت. وی همین طور در سال 2009 در فیلم (برنامه حفاظت از پرنسس) حضور یافت.

آلبوم و موسیقی های مطرح سلنا

آلبوم و موسیقی های مطرح سلنا

سلنا گومز همیشه در کنار بازیگری میخواست در خوانندگی نیز موفق شود. از همین رو گروه موسیقی پاپ-راکی به نام Selena Gomez & the Scene را گرد هم آورد. سلنا و گروهش اولین آلبومشان به نام Kiss & Tell را در سال 2009 منتشر کردند.

این آلبوم در جدول 200تایی بیلبورد به رتبه نهم رسید و در هفته اول 66,000 نسخه از آن به فروش رسید.  او بعدها تایید کرد که اولین آلبوم تکی‌اش را به زودی منتشر خواهد کرد. او آهنگ اصلی این آلبوم را با نام Come & Get It منتشر کرد. این تک‌آهنگ از سلنا گومز اولین اثر او بود که جزو 10 آهنگ برتر در فهرست 100 آهنگ برتر بیلبورد قرار می‌گرفت. درنهایت آلبوم Stars Dance به عنوان اولین آلبوم تکی سلناگومز در سال 2013 منتشر شد.

این اولین آلبوم سلنا بود که در جدول 200تایی بیلبورد در رتبه اول قرار می‌گرفت. در هفته اول انتشار، 97 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رسید. سلنا به همراه آنتون زاسلاوسکی معروف به «زد»، آهنگ I Want You to Know را اجرا کرد. این تک‌آهنگ، چهارمین آهنگ سلنا بود که جزو 25 آهنگ برتر بیلبورد قرار می‌گرفت.

در سال 2015 او آهنگ Good for You را منتشر کرد که ترک اصلی آلبوم دومش بود. این آهنگ در همان هفته اول 179,000 نسخه فروخت و در فهرست 5 آهنگ برتر بیلبورد در آمریکا قرار گرفت. در سال 2016 آهنگی را به همراه چارلی پوث (Charlie Puth)، موسیقی‌دان آمریکایی منتشر کردند.

این آهنگ که We Don’t Talk Anymore نام داشت، در فهرست 10 آهنگ برتر آمریکا قرار گرفت. از دیگر موزیک ها و آلبوم های وی میتوان به Love You Like a Love Song، Ice Cream، Wolves، Lose You to Love Me، Baila conmigo، اشاره کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی اما استون بازیگر جذاب هالیوود؛ از شروع بازیگر تا شهرت و ازدواج

بازی در فیلم وودی آلن

بازی در فیلم وودی آلن

یکی از بهترین پیشنهاد های بازیگری سلنا توسط وودی آلن کارگردان شهیر آمریکایی و برنده اسکار به وی داده شد و آن بازی در فیلم (یک روز بارانی در نیویورک) بود که به شدت در این فیلم درخشان ظاهر شد و توانست با بازیگران سرشناس هالیوود همچون تیموتی شالامی، ال فانینگ، جود لا و لیو شرایبر همبازی شود.

خلاصه داستان فیلم: یک زوج جوان برای تعطیلات آخر هفته وارد نیویورک می‌شوند که در آنجا با آب و هوای بد و یک سری حوادث و حوادث بد مواجه می‌شوند و ….

حضور در انیمیشین محبوب هتل ترانسیلوانیا

حضور در انیمیشین محبوب هتل ترانسیلوانیا

یکی از جذاب‌ترین انمیشین های چند وقت اخیر بدون شک انیمیشن هتل ترانسیلوانیا است که به شدت درخشان ظاهر شد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. این انیمیشن در یک مجموعه 4 قسمتی از سال 2012 تا 2022 پخش شد.

از صداپیشگان سرشناس این انیمیشن میتوان به آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرگ، کوین جیمز، استیو بوشمی اشاره کرد. این مجموعه موفق شد در فروش گیشه به رکورد 1.4 میلیارد دلار برسد.

خلاصه داستان: دراکولا یک پناهگاه سطح بالا برای هیولا ها و موجودات عجیب و ترسناک، به دور از دنیای انسان ها ساخته است. اما ماجرا از جایی آغاز می شود که یک پسر راز این پناهگاه را کشف می کند، و عاشق دختر دراکولا می شود…

حضور در سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان

حضور در سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان

یکی دیگر از نقش آفرینی های موفق سلنا بازی در سریال (فقط قتل‌های داخل ساختمان) بود که در سال 2021 و کارگردانی استیو مارتین اکران شد. این سریال در 3 فصل و 30 قسمت ساخته شد.

از بازیگران این سریال جنایی , درام , رازآلود , کمدی , هیجان انگیز میتوان به مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز اشاره کرد. خلاصه داستان: در پی یک خودکشی رخ داده در یک ساختمان، سه نفر از اعضای ساختمان با تصور به اینکه قتلی صورت گرفته است با ایجاد یک پادکست رادیویی و پیدا کردن سرنخ ها در تلاش برای پیدا کردن قاتل در می آیند و تمامی اعضای ساختمان به نوعی مضنون این سه نفر قرار میگیرند…

مطلب مشابه: بیوگرافی جنیفر لارنس بازیگر جذاب ؛ دانستنی های جالب درباره او زندگی شخصی اش

زندگی شخصی

رابطه با نیک جوناس خواننده مشهور

رابطه با نیک جوناس خواننده مشهور

سلنا در سال 2008 زمانیکه 16 ساله بود با همبازی خود نیک جوناس خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر و یکی از برادران معروف جوناس وارد رابطه عاشقانه شد. رابطه این دو فقط 2 سال دوام داشت و درنهایت در سال 2010 از یکدیگر جدا شدند.

رابطه با جاستین بیبر خواننده مشهور

کمتر کسی در دنیا هست که درباره رابطه جاستین و سلنا چیزی نداند. یکی دیگر از دلایل معروفیت سلنا گومز  رابطه او با جاستین بیبر  خواننده مشهور آمریکایی بود، که توسط هواداران این دو و رسانه ها به شدت دنبال میشد.

جاستین بیبر از دسامبر 2010،رابطه‌ای عاشقانه‌ای با سلنا گومز آغاز کرد. رابطه‌ای که تا مدت‌ها از طرف هر دو تکذیب می‌شد. که پس از جدا شدن در ماه نوامبر 2012، چند هفته بعد، دوباره در ژانویه 2013، آشتی کردند.

آنها بعداً چند ماه در 2013، 2014، و 2015 دوباره آشتی کردند. در اواخر سال 2017، گزارش شد که آنها دوباره با هم هستند.. آنها به‌طور خلاصه از دسامبر 2015 تا ژانویه2016 قبل از جدا شدن با یکدیگر قرار می‌گذاشتند، و سپس در ماه مه 2018 با یکدیگر آشتی کردند. با این حال، آنها در مارس 2018 به طور رسمی از یکدیگر جدا شدند. این خبر قلب هواداران هر دو را شکست. همچنین هر دو سلبریتی دچار افسردگی های شدید شدند.

سلنا آهنگ Lose You to Love Me که در پاییز 2019 منتشر شد، را برای جاستین خواند که در مورد احساس های  او برای جاستین بیبر بوده است.

بعد ها جاستین گفت که بسیار سلنا را اذیت کردم. وی در این باره میگوید: من فکر میکنم در رابطه قبلی ام آسیب دیدم ، من در رابطه با سلنا غفلت کردم ، دیوانگی کردم و رفتار وحشیانه ای داشتم و در یک کلام بی ملاحضه بودم.

رابطه با زد موسیقیدان معروف

رابطه با زد موسیقیدان معروف

سلنا گومز بعد از جاستین بیبر مدتی وارد هیچ رابطه ای نشد، پس از مدت ها با زد موسیقی‌دان روسی-آلمانی وارد رابطه شد که رابطه این دو دوامی نداشت و بعد از مدت کوتاهی به پایان رسید.

مطلب مشابه: بیوگرافی بیلی آیلیش خواننده مشهور؛ درباره زندگی شخصی، عشق به جاستین بیبر و …

رابطه با د ویکند خواننده مشهور

رابطه با د ویکند خواننده مشهور

در ژانویه 2017 سلنا گومز رابطه عاشقانه‌ای با د ویکند خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز کانادایی آغاز کرد که به گفته هر دو رابطه عاشقانه بسیار خوبی داشتند. اما رابطه آنها بعد از 9 ماه به پایان رسید.

دیگر رابطه های سلنا گومز

دیگر رابطه های سلنا گومز

سلنا با افراد گوناگونی در رابطه بود از این رابطه ها میتوان به رابطه او با چارلی پوث خواننده، ترانه‌سرا مشهور آمریکایی، رابطه وی با نایل هوران خواننده مشهور ایرلندی و رابطه سلنا با بازیگر مشهور سینمای جهان اورلاندو بلوم اشاره کرد.

همینطور شایعاتی بود که سلنا با یکی از بستگبالیست های معروف آمریکا در رابطه است که این رابطه تائید نشد. که همه این روابط به جایی ختم نشد. سلنا هم اکنون مجرد است و با کسی در رابطه نیست.

بیماری سلنا و پیوند کلیه

بیماری سلنا و پیوند کلیه

سلنا گومز از سال 2013 با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می‌کند. او به همین دلیل در سال 2013 تور آلبوم «رقص ستارگان» را لغو کرد و در سال 2015 به‌طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد. 

سلنا گومز در 14 سپتامبر 2017 خبر از عمل پیوند کلیه خود به دلیل عوارض ناشی از این بیماری و جهتِ بهبود سلامت عمومی‌اش داد. فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی که از دوستان او به‌شمار می‌رود، کلیه خود را به سلنا اهدا کرد. سلنا گومز ، فرانسیا را به عنوان کسی که می‌توان گفت جان او را نجات داده نام برد.

در حالت معمول پزشک‌ها زمانی حدود 7 تا 10 سال را برای پیدا شدن یک اهداکننده مناسب تخمین می‌زدند، اما اینکه دوست صمیمی سلنا و هم‌خانه او در آن برحه زمانی همه شرایط لازم را برای پیوند داشته، از سوی سلنا به عنوان امری «باورنکردنی و فوقِ تصور» توصیف شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی شکیرا خواننده مشهور ؛ درباره زندگی شخصی ازدواج با پیکه و طلاق

برند اختصاصی

برند اختصاصی

در اکتبر 2009 سلنا اعلام کرد که قصد راه‌اندازی خط مُد و لباس خود به نام «بلند خیال‌پردازی کن» را دارد. این خط تولید در پاییز سال 2010 راه‌اندازی شد.

این مجموعه شامل لباس‌های بوهمی، تاپ‌های گلدار، لباس‌های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس‌ها از مواد بازیافتی یا سازگار با محیط زیست بودند. هم اکنون سهام این برند میلیون ها دلار تخمین زده میشود.

سفیر یونیسیف

سفیر یونیسیف

سلنا در سال 2008 از 16 سالگی سفیر سازمان یونیسف شد. او برای کمک بـه کودکان فقیر درسال 2009 بـه غنا سفر کرد و اجرای چندین برنامه و کنسرت خیریه را در کارنامه خود دارد.

سلنا همچنین در ابتکارات بشردوستانه مختلف مربوط به تلاش‌های امدادی کووید-19، از جمله اهدای کمک به سازمان‌های مختلف و مشارکت با سازمان‌هایی مانند Global Citizen و سازمان بهداشت جهانی برای کمک به ارتقای اطلاعات دقیق در مورد همه‌گیری مشارکت داشته است.

برنده زن جایزه سال

این خواننده معروف جهان جایزه زن سال را در سال 2017 در مراسم جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرد. آهنگ دروغگوی بد او نیز در فهرست 100 آهنگ برتر بیلبورد در همان سال رتبه نخست را کسب کرد.

اعتقادات

از کودکی بعنوان یک مسیحی کاتولیک بزرگ شد و در 12 سالگی حلقه خلوص مسیحیان Purity ring را بدست کرد اما در سال 2010 وقتی 18 ساله بود آن را درآورد. در مسیحیت حلقه خلوص نشانه عفت مندی بوده و استفاده از آن بمعنای پرهیز از مسائل جنسی و زندگی تجردی است.

برنامه آشپزی سلنا

برنامه آشپزی سلنا

در سال 2021، سلنا برنامه آشپزی خود را در HBO Max به نام “Selena + Chef” راه‌اندازی کرد که در آن نحوه پخت غذا‌های مختلف را از سرآشپز‌های مشهور یاد می‌گیرد.

سلنا و مبارزه برای حقوق زنان

سلنا و مبارزه برای حقوق زنان

گومز همچنین در ابتکارات مختلفی در رابطه با حقوق زنان و برابری جنسیتی شرکت داشته است. او از حقوق برابر و حقوق باروری دفاع کرده است و از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی در مورد مسائلی مانند خشونت خانگی و تجاوز جنسی استفاده کرده است.

اختلال دوقطبی

در سال 2020 سلنا اعلام کرد مدتی پیش به بیمارستان روان درمانی مک لین رفتم و آنجا متوجه شدم به اختلال دو قطبی (بایپولار) دچار هستم. وقتی اولین بار متوجه این موضوع شدم اصلا نترسدیم چون میدونستم هر چه بیشتر بدونم میتونه بیشتر بهم کمک کند.

سلنا و مبارزات سیاسی

سلنا و مبارزات سیاسی

سلنا همچنین در مبارزات سیاسی مختلف از جمله حمایت از کمپین ریاست جمهوری جو بایدن در سال 2020 و کمپین برای دموکرات‌ها در تگزاس در طول انتخابات میان دوره‌ای 2022 شرکت داشته است.

سلنا و فرهنگ اسپانیایی

سلنا و فرهنگ اسپانیایی

سلنا در مورد فرهنگ اسپانیایی خود گفته: «خانواده من همگی جشن کینسه‌آنیرا داشته‌اند و ما به کلیسا می‌رویم. ما تمامی کارهای‌مان را بر حسب مذهب کاتولیک انجام می‌دهیم و هیچ سنت خاصی نداریم به غیر از رفتن به پارک و داشتن یک مهمانی باربیکیو بعد از رفتن به کلیسا در یک‌شنبه‌ها.

سلنا درباره بیماری روان پریشیش میگوید…

باید بدنم را سم زدایی می کردم. زیرا داروهایی که استفاده می کردم باعث آسیب به بدنم میشد. باید یاد می‌گرفتم که چگونه برخی کلمات را به خاطر بسپارم. وقتی صحبت می‌کردیم فراموش می‌کردم کجا بودم. کار سختی برای من بود تا قبول کنم که بیماری دارم. اما باید یاد بگیریم که چگونه با آن کنار بیاییم. زیرا این بیماری قرار نیست از بین برود.

سلنا در تنهایی چیکار میکند؟؟؟

سلنا در تنهایی چیکار میکند؟؟؟

دوست دارم در آخر روز به اتاقم بروم. تنها من و سگم هستیم. با لباس‌های گشاد مانند مادربزرگ‌ها، در تختخوابم کش و قوس می‌آیم. بیشتر از دو سال است که تنها هستم و با این وضعیت کاملا راحتم.

دوست ندارم از ظاهرم قضاوت شوم

دوست ندارم از ظاهرم قضاوت شوم

من واقعاً افرادی را که مرا بر حسب ظاهرم یا هر چیز شبیه آن مورد قضاوت قرار می‌دهند درک نمی‌کنم. من فقط فکر می‌کنم که در دنیای امروز، با این همه وضوح و شفافیت و عریانی‌ای که به همه چیز بخشیده شده، خیلی خوب است که خوش‌لباس باشید و احساس زیبایی بکنید و کارهای شبیه این.

من هم واقعاً خوشحال می‌شود وقتی افراد به من می گویند «قشنگی!»، اما مساله‌ای که هست، این است که من دوست دارم که کسی من را بخاطر شخصیتی که دارم دوست داشته باشد  می‌دانید، این آن چیزی است که برای من اهمیت دارد.

ثروت و فضای مجازی سلنا گومز

ثروت و فضای مجازی سلنا گومز

سلنا گومز یکی از مشهور ترین و ثروتمندترین افراد حال حاضر دنیاست. ثروت وی در سال 2023 معادل بر 800 میلیون دلار برآورد شده است که به غیر از خوانندگی و بازیگری صاحب چندین بیزینس دیگر است.

وی همچنین در فضای مجازی به شدت معروف است و هم اکنون در اینستاگرام بیش از 431 میلیو دنبال کننده دارد که بیشتر برند های خود را تبلیغ میکند. همچنین سلنا در دیگر پلتفرم ها تویتیر؛فیس‌بوک،یوتیوب و اسپیفای فعالیت دارد.

دانستنی هایی که درباره سلنا گومز نمیدانید

دانستنی هایی که درباره سلنا گومز نمیدانید
  • سلنا در زبان یونانی به معنای ماه است.
  • رنگ مورد علاقه‌ی او سبز است.
  • برخی از اسامی مستعار او عبارتند از: سل، سلی، سلنتیا، و کونچیتا.
  • نخستین کنسرتی که در آن شرکت کرد شوی بریتنی اسپیرز بود. او می‌گوید: فقط به خاطر دارم که نقطه‌ی برجسته‌ای در زندگیم بود! احساس می‌کردم روی ابرها هستم.
  • هنرپیشه‌ی موردعلاقه‌اش ریچل مک‌آدامز است.
  • گومز می‌گوید برخی از الگوهای او در دنیای خوانندگی برونو مارس، بریتنی اسپیرز، ریهانا، و اسکریلکس هستند.
  • اگرچه لیمو تلخ است، سلنا عاشق خوردن تمام آن است و حتی به آن نمک هم می‌زند.
  • سلنا علاقه‌ی شدیدی به شیا لابوف دارد. ببینید وقتی برای نخستین بار او را می‌بیند چقدر دستپاچه و بانمک می‌شود.
  • سلنا پنج سگ نجات دارد. اسم آنها بیلور، چیپ، ویلی، فینا، و والاس است.
  • ژانر فیلم موردعلاقه‌ی او ترسناک است.
  • سلنا وقتی 12 سال داشت و با دیلن اسپراوز نخستین بوسه‌ی خود را تجربه کرد.
  • سلنا با نوشیدن روغن زیتون از صدای خود مراقبت می‌کند.
  • سلنا دوست صمیمی خواننده‌ی محبوب پاپ، تیلور سویفت است.
  • ورزش موردعلاقه‌ی او بسکتبال است.
  • سلنا از موسیقی هیپ‌هاپ و پانک لذت می‌برد.
  • میوه‌ی موردعلاقه‌ی سلنا انبه است.
  • او اعتراف می‌کند معتاد خرید و عاشق خریدن لباس است.
  • سلنا یک موج‌سوار و اسکیت‌باز ماهر است.
  • بلندی قد او 165 سانتی‌متر است.
  • رنگ چشمهای سلنا قهوه‌ای تیره است.

مطالب مشابه را ببینید!