مجله تاپ‌ناز‌

عکس های دانیال داوری و همسر خارجی اش (مراسم عروسی)

پس ا ازدواج رضا قوچان نژاد و همسرش این بار دانیال داوری در کشور سوئیس با همسر سوئیسی اش ازدواج کرد.

عکس دانیال داوری و همسرش در مراسم عروسی

از بین بازیکنان دو ملیتی که پس از حضور کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) روی نیمکت تیم ملی به تیم کشور خود فراخوانده شدند شاید بتوان دانیال داوری را بدشانس‌ترین آنها دانست.

حضور دانیال داوری در تیم ملی مصادف شد با جدایی مهدی رحمتی از این تیم که حواشی زیادی را به همراه داشت، هر چند که او به هیچ وجه نتوانست پیراهن شماره یک تیم کی روش را به خود اختصاص دهد و با وجود درخشش در بوندس لیگا عملکرد مطمئنی در تیم ملی از خود نشان نداد تا تعداد بازی های ملی او از ۴ بازی فراتر نرود و در جام جهانی نیز به نیمکت نشین علیرضا حقیقی تبدیل شد.

عکس های دانیال داوری و همسر خارجی اش

اما در رده باشگاهی نیز تصمیم عجولانه او در پیوستن به گراس هاپر سوئیس(Grasshopper Club Zürich) پیش از آغاز جام جهانی پایانی بر روزهای درخشش او در فوتبال آلمان بود، او در سوئیس رفته رفته از ترکیب اصلی تیمش خارج شد و پس از آن بازگشت او به آلمان و بوندس لیگای B هم نتوانست چهره او را از یک نیمکت نشین صرف تغییر دهد.

دانیال داوری در سال ۱۹۸۸ در شهر گیسن آلمان از پدری ایرانی و مادری لهستانی متولد شده و جالب اینکه بر روی دانشنامه او مذهبش کاتولیک اعلام شده است و شاید به همین دلیل دانیال در بین ملی پوشان نزدیکترین ارتباط را با آندو و بیت آشور داشته است.

عکس های دانیال داوری و همسر خارجی اش

دانیال ورزش را از رشته هندبال آغاز کرد و بعدها به فوتبال علاقمند شد. او با اینتراخت برانشویگ(Eintracht Braunschweig) از بوندس لیگای B به بوندس لیگا صعود کرد و علاوه بر انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تیمش چندین بار به عنوان بهترین بازیکن میدان و یک بار به عنوان بهترین دروازه بان هفته رقابت ها انتخاب شد و پس از بازی با دورتموند(Borussia Dortmund) از سوی یورگن کلوپ(Jürgen Klopp) مورد تمجید قرار گرفت.

داوری که تا چندی پیش در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته تحت قرار تولیدی های ورزشی نایک و آل اشپورت نیز بوده است.

عکس های دانیال داوری و همسر خارجی اش

دانیال داوری در زمان عضویت در گراس هاپر و زندگی در زوریخ با نامزدش کریستینا(Kristina) ازدواج کرد و در سپتامبر ۲۰۱۴ پسر او ‘الیا’ به دنیا آمد. او هم اکنون در بیلفیلد یک نیمکت نشین تمام عیار است و با توجه به قرارداد دو ساله اش باید دید در پایان فصل چه تصمیمی خواهد گرفت.

مطالب مشابه را ببینید!