مجله تاپ‌ناز‌

عکس های زنی که وحشتناک ترین چشم های دنیا را دارد!

عکس های زنی که وحشتناک ترین چشم های دنیا را دارد!

زن وحشتناکی که عجیب ترین چشم ها دنیا را دارد توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. چهره این زن به دلیل نداشتن سفیدی چشم بسیار وحشتناک و عجیب است.

 

زن وحشتناک با چشمانی و وحشتناک و کاملا سیاه

این زن وحشتناک به دلیل گروگانگیری و سرقت بازداشت شده است. این زن که چشمانی کاملا سیاه دارد، به دلیل داشتن این چشم های وحشتناک و خوفناک بسیار خوشحال است.

 

بازداشت زن وحشتناک با چشمان عجیب

“مورگان جویسی وارن” 24 ساله  زنی است که به دلیل داشتن چشمانی کاملا سیاه و پوشیده شدن سفیدی چشمانش با سیاهی تصاویر وحشتناکش با سرعتی طوفانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر  و بازدید شد.

عکس های زنی که وحشتناک ترین چشم های دنیا را دارد!

عکس زن وحشتناک که سفیدی چشمانش هم سیاه است

این زن با موهایی بلوند ، گردن و پیشانی نقش زده شده با تاتوهای رنگی که در توصیف آنقدرها هم عجیب نیست با داشتن چشمانی کاملا سیاه موجب وحشت می شده و به جرم و جنایت می پرداخته است ، جنایاتی که به دلیل چهره عجیب و غریب او رنگ دیگری به خود می گرفت.

به گزارش خبرگزاری های امریکا دلیل سیاه شدن سفیدی چشمان این زن یک اشتباه در تاتوی قرنیه چشم بوده است که رنگ استفاده شده برای تاتو را وارد بخش سفیدی چشمان او کرده است.

“وارن” توسط نیروهای پلیس شمال کالیفرنیا در خانه اش دستگیر شد و سلاح های سرقت شده توسط این زن شیطان صفت از محل زندگی اش کشف شد.

عجیبت زن با چشمانی وحشتناک

منبع : نمناک

مطالب مشابه را ببینید!