مجله تاپ‌ناز‌

عکس های زیباترین شهرهای جزیره ای جهان

تصاویری از شهرهای بسیار زیبای جزیره ای ویژه گردشگران

اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن اوغات فراغت خود هستید، همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب با برخی از بهترین شهرهای جزیره‌ای جهان آشنا شوید. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند. از این رو، می توانید اقامتگاه‌های ساحلی معمولی را رها کرده و برای سفر به جزیره‌هایی فوق العاده برنامه ریزی کنید.

ساحل ادیستو، جزیره ادیستو، کارولینای جنوبی

ساحل ادیستو، جزیره ادیستو، کارولینای جنوبی

ساحل ادیستو؛ جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز است
جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز، محیطی آرام و لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. نکته جالب توجه تعداد کلیساهای جزیره “ادیستو” است که بیش از رستوران‌ها و مغازه‌های آن هستند.

روسو، دومینیکا

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

 شهر روسو به نام “جزیره طبیعت” نیز شناخته می شود

 

شهر روسو به نام “جزیره طبیعت” نیز شناخته می شود و بهشت دومینیکا برای گردشگران علاقمند به فعالیت‌های فضای آزاد محسوب می شود. روسو، پایتخت دومینیکا نیز بوده و از فرهنگی غنی برخوردار است. از ویژگی‌های این شهر می توان به ترکیب معماری کارائیبی و کریول و چندین مزرعه قدیمی اشاره کرد.

ساحل فرناندینا، جزیره آملیا، فلوریدا

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

شهر زیبای “فرناندینا” دارای منطقه‌ای تاریخی به نام “شهر قدیمی” است
شهر زیبای “فرناندینا” دارای منطقه‌ای تاریخی به نام “شهر قدیمی” است که در فهرست مکان‌های تاریخی ملی آمریکا ثبت شده است. ساختمان‌هایی با معماری ویکتوریایی، خیابان‌های درختکاری شده و خانه‌های جنوبی رنگارنگ از ویژگی‌های این شهر محسوب می شوند. هنگامی که در ساحل حضور ندارید می توانید از “موزه دریایی ساحل فرناندینا” و یا “موزه تاریخ جزیره آملیا” بازدید کنید.

بریگس، نیوفاندلند، کانادا

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

بریگس؛ یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود
این منطقه آرام یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود که چشم انداز زیبای آن به تنهایی ارزش سفر را توجیه می کند. خط ساحلی ناهموار به همراه کلیساها، باغ‌ها و کلبه‌هایی جذاب به سبک انگلیسی از ویژگی‌های “بریگس” هستند.

سنت جورجز، برمودا

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

قدمت سنت جورجز؛ به اوایل قرن هفدهم میلادی باز می گردد

 

این مقصد گردشگری مطرح در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و قدمت آن به اوایل قرن هفدهم میلادی باز می گردد. در حقیقت، “سنت جورجز”، قدیمی‌ترین شهر مستعمراتی انگلیسی زبان روی سیاره زمین است. ویرانه‌های گوتیک، عمارت‌های بزرگ قرن هجدهمی و کلیساهای زیبای قدیمی همانند تکه‌ای از دنیای کهن در دوران پیشرفته امروز است.

هانالی، کائوآئی، هاوایی

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

“هانالی”، مکانی فوق العاده برای عاشقان هنر محسوب می شود
“هانالی”، مکانی فوق العاده برای عاشقان هنر محسوب می شود. این شهر دارای چندین گالری است که به ارائه آثار هنرمندان ساکن این شهر می پردازند. از دیگر گنجینه‌های هانالی می توان به خانه و کلیسای  “Waioli Mission” و باغ و ذخیره‌گاه “لیماهولی” اشاره کرد. این شهر با کوه‌هایی سرسبز، پرتگاه‌هایی زیبا و سواحل بکر احاطه شده است.

لرویک، جزایر شتلند، اسکاتلند

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

 لرویک، پایتخت جزایر “شتلند” است و یکی از جاذبه‌های محبوب آن نیز محسوب می شود
قایق‌های ماهیگیری شناور روی آب، گورستان ساحلی و خط ساحلی زیبا و سنگی، منظره غالب “لوریک” را تشکیل داده‌اند. لرویک، پایتخت جزایر “شتلند” است و یکی از جاذبه‌های محبوب آن نیز محسوب می شود. اگرچه لرویک شهر آرامی محسوب می شود و می توانید با ماهیگیران و افراد محلی گپ‌های دوستانه‌ای داشته باشید.

کوکبرن، گراند ترک، جزایر ترکس و کایکوس

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

کوکبرن مکانی است که “کریسف کلمب” برای نخستین بار گام به قاره آمریکا نهاد
این شهر قدیمی مستعمراتی به واسطه ساختمان‌های سفید رنگ و تاریخچه خود مشهور است. کوکبرن مکانی است که “کریسف کلمب” برای نخستین بار گام به قاره آمریکا نهاد. بقایای کشتی‌ها غرق شده در اطراف این جزایر شرایط محیطی جذابی را برای تجربه یک غواصی فراموش نشدنی ایجاد کرده‌اند.

دهکده لوپز، جزیره لوپز، واشنگتن

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

 دهکده “لوپز” مرکز فرهنگی و تجاری جزیره “لوپز” است
دهکده “لوپز” مرکز فرهنگی و تجاری جزیره “لوپز” است. در فصل تابستان گردشگران می توانند مواد غذایی تازه و صنایع دستی محلی را در بازار “کشاورزان لوپز” خریداری کنند. بسیاری از رستوران‌های این دهکده چشم اندازهای زیبایی داشته و غذاهای دریایی خوشمزه‌ای عرضه می کنند. در بوتیک‌ها و گالری‌های آن نیز می توان به خرید جواهرات دست ساز و سوغاتی‌های دیگر محلی پرداخت.

اِرموپولیس، جزیره سایروس، یونان

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

ارموپولیس؛ مکانی فوق العاده برای تماشای معماری مجلل و لوکس محسوب می شود
زمانی “ارموپولیس” شلوغ‌ترین بندر حمل و نقل دریایی یونان بود و همچنان مکانی فوق العاده برای تماشای معماری مجلل و لوکس محسوب می شود. عمارت‌های نئوکلاسیک و ساختمان‌های مرمری به سبک ونیزی از جاذبه‌های این شهر ساحلی هستند.

مطالب مشابه را ببینید!