مجله تاپ‌ناز‌

عکس های مناطق گردشگری غیرعادی در جهان

گردشگری

مکان های گردشگری غیر عادی جهان

افراد بسیاری هر سال هزینه زیادی را صرف سفر به نقاط آرام و زیبای جهان می کنند تا مدتی بتوانند از آرامش و زیبایی این مناطق بهره مند شوند. در این میان افرادی هم هستند که ترجیح میدهند تفریحات خود را در مناطق نه چندان عادی سپری کنند.

مطمئنآ شما هم تاکنون به نقاط آرام و زیبای طبیعی سفر کرده اید. مناطقی که با زیبایی خود می توانند آرامش بی نظیری را برای مسافران به همراه داشته باشند و افراد بسیاری را هر سال جذب خود کنند. با این حال افرادی هم هستند که علاقه دارند تا تعطیلاتشان بیشتر هیجانی باشد تا پر از آرامش. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از معروف ترین و غیر معمول ترین نقاط گردشگری جهان که هر سال افراد علاقه مند به تجربه های جدید به آن ها سفر می کنند.

Tucson, Arizona

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

یک منطقه بیابانی بی نظیر که با حیات وحش و طبیعت به خصوص خود 350 روز در سال آسمانی آفتابی دارد. این منطقه زیبایی آن چنان خاصی در اختیار دارد که بازدید کنندگان بسیاری با پای پیاده به گشت و گذار در آن می پردازند. با این حال در بعضی روزهای تابستان دمای هوا به بیش از 43 درجه سانتیگراد می رسد که تحمل آن برای افراد بسیاری غیر ممکن است.

Killington, Vermont

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

منطقه پرطرفدار اسکی که در فصل زمستان به سرما و برف بسیار معروف است هرسال افراد بسیاری را جذب خود می کند. این منطقه در سایر فصل های سال نیز زیبایی خاص خود را دارد. تابستان هایی گرم و سرسبز و پاییز خنک و طلایی نیز باعث شده است تا تمام فصول سال در این ناحیه پرطرفدار باشد.

Grenada

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

منطقه ای که به خاطر ادویه جات مختلف در جهان معروف بوده در سال های اخیر بخش بسیاری از تولید خود را به دلیل طوفان های مخرب از دست داده است. خوش آب و هوایی خاص و جغرافیای ناهموار آن باعث شده است تا افراد بسیاری هر سال برای کشف نقاط جدیدی از این منطقه به آن سفر کنند.

Southern Belize

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

با باران های شدید و رطوبت بسیار بالا این منطقه یکی از سرسبزترین نقاط زمین است. این ناحیه محل قرار گیری آثار تاریخی مایان ها است و در نزدیکی آن نیز عمیق ترین محل غواصی در جهان قرار گرفته است. وجود جاده هایی در جنگل های این منطقه باعث شده است تا سفر با خودرو و وسایل نقلیه در آن تا حدودی امکان پذیر باشد.

Newfoundland and Labrador, Canada

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

یکی از سردترین مناطق کانادا که خانه 22 گونه مختلف نهنگ و صدها نوع پرنده محسوب می شود. این منطقه آب و هوایی غیرقابل پیش بینی دارد که باعث می شود افراد بسیاری نتوانند به راحتی در آن سفر کنند.

Grimsey, Iceland

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

جزیره ای که آخرین منطقه قابل سکونت ایسلند محسوب می شود با جمعیتی برابر با تنها چندصد نفر یکی از آخرین مناطق سرسبز جهان است که پر از آلودگی نشده است. سخره های بلند این منطقه باعث شده است تا گردشگران بسیاری هر سال برای انجام شیرجه های ارتفاع به آن ها سفر کنند.

Cuenca, Spain

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

منطقه ای که شاید با توجه به سایر نقاط این فهرست چندان جذاب نباشد، اما به دلیل وجود خانه هایی قدیمی که تقریبآدر سخره ها ساخته شده اند طرفداران بسیاری جذب کرده است. بسیاری از خانه های این ناحیه در قرن 15 میلادی ساخته شده اند.

Northern Norway

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

نروژ یکی از شمالی ترین کشورهای اروپایی است که هر سال افراد بسیاری برای بازدید از مناطق بی نظیر به آن سفر می کنند. منطقه شمالی این کشور با طبیعتی منحصر به فرد تعدادی از زیباترین سواحل جهان را در اختیار دارد که به دلیل سردی آب و عمق بسیار زیاد برای مسافرت های معمولی شاید چندان مناسب نباشد.

Mont Blanc

غیرعادی ترین نقاط توریستی در جهان + تصاویر

بلندترین کوه واقع در ارتفاعات آلپ در میان ایتالیا و فرانسه واقع شده است. ارتفاع 4810 متری این ناحیه آن را به یکی از سردترین، خطرناک ترین و پرطرفدارترین نقاط اسکی بازی تبدیل کرده است. سرمای ارتفاعات این کوه نقطه مقابل گرمای شهرهای ایتالیا و فرانسه است و همین موضوع می تواند دلیل خوبی برای سفر به نواحی باشد.

مطالب مشابه را ببینید!