مجله تاپ‌ناز‌

عکس وحشتناک سیاه و سفید قدیمی که شما را شوکه می کند!

شاید در نگاه اول تصور کنید این عکس یک عکس سیاه و سفید قدیمی و ساده باشد که از جمع دختران آن زمان گرفته شه است اما اگر کمی با دقت به عکس نگاه کنید متوجه یک مورد عجیب و غیرمعمولی می شود که مو را به تن آدم سیخ می کند. این عکس که در ابتدای قرن بیست گرفته شده است باعث شوکه شدن خیلی ها شده است.

 

عکس وحشتناک سیاه و سفید قدیمی که شما را شوکه می کند!

آیا شما هم مورد عجیب این عکس سیاه و سفید را مشاهده کردید؟ در این عکس 15 دختر جوان در کنار یک آسیاب ایستاده اند و دستهایشان را به صورت ضربدری قرار داده اند.

اما نکته عجیب، وجود یک دست اضافه بر روی کتف یکی از دختران در سمت چپ ردیف دوم است.در حالی که دختری که پشت سر وی ایستاده، دستهای خود را به حالت ضربدر روی هم گذاشته و به عبارت دیگر، دست روی کتف دختر ردیف دوم، متعلق به دختر ردیف اول نیست.

 

عکس وحشتناک سیاه و سفید قدیمی که شما را شوکه می کند!

 

این امر باعث شده عده ای به این باور برسند که دست مذکور، متعلق به یک شبح یا فردی که در تصویر نشان داده نشده باشد. همچنین احتمال رایج، دستکاری تصویر با استفاده از تکنولوژی جدید بوده است.اما بررسی های کارشناسان نشان داد که هیچ گونه تغییری به وسیله فوتوشاپ یا کامپیوتر در این تصویر به وجود نیامده و این امر، نظریه وجود امری غیر عادی و مبهم در تصویر را تأیید می کند.

عکس وحشتناک قدیمی که مو را به تن آدم سیخ می کند

مطالب مشابه را ببینید!