مجله تاپ‌ناز‌

فواید نگهداری آب و نوشیدن آب از ظروف مسی برای بدن

نوشیدن آب از ظروف مسی برای سیستم گوارش بسیار مفید است. خوردن آب در لیوان مسی باعث می شود که گازها از معذه دفع شود و مشکل سوء هاضمه برطرف شود زیر مس باعث حرکت بهتره معده و بهتر هضم شدن غذا می شود.

آب خوردن در لیوان مسی برای سیستم گوارش بسیار مفید است

 

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که با لیوان مسی آب خوردن چه فوایدی دارد ؟ ظروف مسی می تواند میکروارگانیسم های موجود در آب را کشته و آب را کاملا مناسب برای نوشیدن کند. بعلاوه آب ذخیره شده در ظروف مسی (ترجیحا به مدت 10 ساعت) کیفیت خاصی را به دست می آورد. مس یکی از مواد معدنی کمیاب ضروری است که برای سلامت بدن حیاتی می باشد. مس دارای خواص ضدمیکروبی، ضد سرطان، ضد التهاب و آنتی اکسیدانی بوده و به خنثی کردن سموم کمک می کند.

 

مسی 1 e1481107739132

آب خوردن در لیوان مسی برای زنان سلامت زنان مفید است

مهمترین مزایای نوشیدن آب در لیوان مسی :

 پیشگیری از پیری زودرس 
مس ماده ای طبیعی برای جلوگیری از پدید آمدن چین و چروک در پوست بدن است زیرا دارای آنتی اکسیدان های قوی است و می تواند سلول های پوستی را بازسازی کند. مس همچنین حجم تولید ماده مِلانین را که محافظ پوست در برابر تابش خورشید است ، افزایش می دهد و زخم ها را زودتر بهبود می بخشد.

بهسازی گوارش بدن
نگهداری آب در ظرف مسی و نوشیدن آن در لیوان مسی باعث دفع گازها و رفع مشکل سوء هضم می شود زیرا مس باعث حرکت بهتر معده و بهبود هضم غذا می شود. مس همچنین سم ها را از بدن دفع می کند خصوصاٌ اگر آب را در لیون مسی پیش از خوردن صبحانه بنوشی.

مسی e1481107754190

کاهش وزن

آبی که در لیوان مسی نوشیده شود ، نه تَنها سوء هاضمه را برطرف می کند، بلکه باعث بهبود سوخت و ساز بدن (متابولیسم) و کاهش وزن می شود . مس به بدن در تجزیه چربی و خلاص شدن از آن بسیار می کند.

افزایش کارآیی مغز
مس باعث تولید ماده میالین می شود . ماده میالین مسئول ساماندهی سیستم عصبی مغز است و آب نوشیدن در لیوان مسی باعث افزایش قدرت مغزی و فکری می شود.
از لحاظ پزشکی نیز استفاده از لیوان مسی برای نوشیدن آب باعث نابودی سلول های سرطانی ، التیام زخم ها و افزایش کارکرد قلب می شود.

ظروف مسی , فواید آب خوردن با لیوان مسی برای زنان

مطالب مشابه را ببینید!