مجله تاپ‌ناز‌

ماجرای تجاوز راننده تاکسی به دختر 21 ساله با تهدید به تزریق اسید

ماجرای تجاوز راننده تاکسی به دختر 21 ساله با تهدید به تزریق اسید

وسوسه باعث شد که راننده تاکسی زرد رنگ در آبادان در یک خیابان خلوت درون خودرویش به دختر جوان 21 ساله تجاوز کند. او با زور و تهدید یک آمپول حاوی اسید با این دختر رابطه جنسی برقرار کرد. دختر پس از این حادثه شوم نتوانست شماره پلاک خودرو را بردارد.

 

تجاوز جنسی با تهدید تزریق اسید به دختر جوان 21 ساله در آبادان

 

مریم 21 ساله گفت: ساعت 20:30 دقیقه در میدان مجسمه منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم و هر چه منتظر ماندم خودرویی نیامد تا اینکه مجبور شدم جلوی خودروی پراید تاکسی زرد رنگی دست بلند کنم و به صورت دربستی به خانه بروم.

 

راننده خودرو مرد جوانی بود که جلوی پایم توقف کرد و وقتی شنید می خواهم به صورت دربستی به منطقه امیرآباد بروم درباره کرایه صحبت کردیم و پس از رضایت سوار بر خودرویش شدم.همه چیز عادی به نظر می رسید و چون سوار پراید تاکسی شده بودم با خیال راحت داخل خودرو بودم و سرگرم بازی با گوشی ام بودم که ناگهان دیدم راننده جوان مسیرش را تغییر داد.

 

وی افزود: به راننده پراید اعتراض کردم اما بی فایده بود و شروع به جیغ و فریاد کردم و التماسش می کردم که خودرو را متوقف کند اما مرد جوان توجهی به حرفهایم نمی کرد.درهای خودرو قفل شد و شیشه های عقب خودرو دستگیره نداشت تا اینکه از داخل داشبورد خودرویش یک سرنگ بیرون آورد و ادعا کرد داخل آن اسید است و اگر ساکت نشوم آن را به من تزریق می کند.

 

مریم در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: مرد شیطان Evil صفت در یک خیابان خلوت در منطقه 700 هکتاری خودرویش را متوقف کرد و با تهدید سرنگ اسیدی نقشه سیاهش را به اجرا رساند و هیچ راهی جز تسلیم شدن نداشتم.

 

وی افزود: راننده ارابه شیطان پس از اجرای نقشه اش مرا در خیابانی تاریک در پشت دانشگاه آزاد از خودرو پیاده کرد و زمانیکه تصمیم گرفتم شماره پلاک خودرویش را بردارم متوجه شدم تاکسی پراید پلاک ندارد.بدین ترتیب تیمی ازماموران دایره جنایی پلیس Police آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه و دستگیری عامل این سناریوی سیاه وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان در این مرحله به بررسی دوربین های مداربسته پرداختند تا تصویر راننده شیطان صفت را شناسایی کنند اما ردی از متهم به دست نیامد.در ادامه ماموران به بررسی پرونده های رانندگان تاکسی و سوابق هایشان پرداختند تا اینکه در این مرحله دختر جوان با دیدن عکس حمید 30 در پرونده های راننده ها، او را همان راننده شیطان صفت معرفی کرد.

 

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با شناسایی مخفیگاه حمید در منطقه سده آبادان صبح روز جمعه 24 دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه این راننده شیطانی را دستگیر کنند.حمید ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مریم قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.

 

حمید به ماموران گفت: مدتی بود که شیطان مرا تسخیر کرده بود تا با رابطه شیطانی را به اجرا برسانم تا اینکه روز حادثه Incident دیگر قدرتی برای کنترل خودم نداشتم و ابتدا پلاکم را از روی خودرو برداشتم.

 

وی افزود: در خیابان پرسه می زدم تا اینکه دختر جوانی را دیدم که منتظر تاکسی بود به همین خاطر او را سوار بر خودرویم کردم و سپس با سرنگ که داخلش آب بود به دروغ ادعا کردم که داخل آن اسید است.متهم جوان ادامه داد: پس از اجرای نقشه ام دختر جوان را در خیابان تاریک رها کردم و خیلی زود از کاری که کردم پشیمان شدم.

 

بنا به این گزارش، بازپرس پورعسکر در این مرحله حمید را راهی زندان Prison کرد و تحقیقات در این پرونده سیاه در پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

رابطه جنسی مرد راننده با دختر 21 ساله در تاکسی

همچنین : دو مرد شرور به دختر جوان در خودروی مزدا 3 تجاوز کردند

مطالب مشابه را ببینید!