مجله تاپ‌ناز‌

ماسک برای از بین بردن جای جوش

جای جوش

ماسک پوست و تاثیرگذار برای از بین بردن جای جوش در صورت

بعضي از افراد داراي پوست بسيار حساسي مي باشند و اگر زخم يا جوشي در روي آن پديد آيد جاي آن پس از بین بردن جای جوش ممکن است به صورت لکه در بدن و در روي پوست باقي مي ماند براي معالجه اين لکه هاي حاصل از خون مردگي مي توان از روشهاي زير استفاده کرد:
جای جوش درمان جای جوش
محل جوش را با مخلوط عسل و ويتامين “E” به صورت روغن و يا پودر در جوز به مدت 20 دقيقه بپوشانيد و سپس با آب ولرم بشوييد و بعد آب سرد به صورت بپاشيد، اين روش از بین بردن جای جوش بسیار موثر است آن را هفته اي يکبار انجام دهيد تا آثار جوش ها کاملا از بين برود. مخلوط آب اسفناج و سفيدآب ، آثار جوش هاي صورت را از بين مي برد.

 

به محل جوشها مي توان مخلوط عسل و زرده تخم مرغ و روغن زيتون ماليد و يک ساعت روي صورت قرار داده و بعد آن را با آب ولرم بشوييد. اين عمل را يک روز درميان تکرار کنيد تا درمان جای جوش صورت شما ممکن شود.

برای از بین بردن جای جوش برگ کلم يا برگ ترب يا پونه را کوبيده و ضماد اندازيد، يا زرنيخ واشق را با آب کوبيده با سرکه، ضماد گذاريد. شاه بلوط، مازو، اقاقيا هر يک از اينها را که مي خواهيد کوبيده و با آب گرم خمير کرده و ضماد اندازيد، مواظب باشيد که محل جوش شکافته نشود.

 

برگ جعفري و برگ تلفوني را کاملا له کنيد اين مخلوط له شده را به اضافه کمي عسل به صورت ماسک به پوست خود بماليد، اين عمل را هر روز به مدت 40 دقيقه تکرار کنيد و سپس صورت خود را با آب ولرم بشوييد با این راه از بین بردن جای جوش صورت شما حتمی می شود. (کمپرس با جوشانده تخم جعفري نيز براي از بين بردن آثار جوش ها مفيد مي باشد.)

مطالب مشابه را ببینید!