مجله تاپ‌ناز‌

محبوب ترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام با لایک و فالوور بالا + تصاویر

محبوب ترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام با لایک و فالوئر بالا

مهناز افشار بیشترین تعداد فالوور را بین هنرمندان و بازیگران در اینستاگرام دارد که البته بیشترین لایک را ترانه علیدوستی دارد.

 

10 هنرمند محبوب در اینستاگرام با فالوور و لایک بالا

یکی از راه های ارتباط هنرمندان با طرفدارانان صفحات اجتماعی و پیج اینستاگرام است که از طریق آن، عکس و اخبار زندگی شان را با مردم به اشتراک می گذارند.اینستاگرام

اینستاگرام

برخی از هنرمندان در فضای مجاز محبوب ترند و مردم علاقه بیشتری به آنها دارند . در این مطلب مقایسه ای میان هنرمندان دراینستاگرام براساس تعداد لایک و فالوورهایشان صورت گرفته است که مشاهده آن قطعا برایتان جالب است.

با گذشت چند سال از ورود اینستاگرام به ایران بازیگران و هنرمندان با افتتاح صفحه های خود توانستند به سرعت در بین مردم محبوب شوند و بیشترین تعداد فالوور را به خود جذب نمایند. در این مطلب به محبوب ترین و مورد پسندترین آن ها از نظر مردم پرداخته ایم.

می توان به جرات اینستاگرام را محبوب ترین شبکه اجتماعی مجازی بین هنرمندان ایرانی و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در بین مردم ایران دانست. با گذشت چند سال از ورود این رسانه به ایران بازیگران و هنرمندان با افتتاح صفحه های خود توانستند به سرعت در بین مردم محبوب شوند و بیشترین تعداد فالوور را به خود جذب نمایند. در اینفوگرافی زیر به بررسی دو فاکتور مهم پرداخته ایم:ابتدا 10 تا از محبوب ترین هنرمندان اینستاگرام را بر اساس تعداد فالوور لیست کرده ایم، و سپس تعداد لایک پستی که توانسته بیشتر تعداد لایک را دریافت کند را به عنوان مولفه دوم در نمودار قرار داده ایم. بدین ترتیب میزان تعامل مردم با هر یک از این ده نفر نیز بر اساس تعداد لایک شان سنجیده شده است.

مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران در اینستاگرام

محبوب ترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام با لایک و فالوئر بالا

لایک های 10 هنرمند محبوب در ایسنتاگرام

با مقایسه میزان لایک های 10 هنرمند محبوب ایسنتاگرام می توان به نتایج جالب توجهی رسید:
با آن که ترانه علیدوستی به لحاظ تعداد فالوور در جایگاه ششم ایستاده است اما پست هایش بیشترین آمار لایک را دارا هستند.
محبوب ترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام با لایک و فالوئر بالا

ترانه علیدوستی هنرمند محبوب در اینستاگرام

بهنوش بختیاری که قبل از بستن صفحه اش مدت ها رکورددار تعداد فالوور را در بین ایرانی ها دارا بود با عدم استقبال لایک پست هایش مواجه است. بیشترین پست لایک شده وی با بهرام رادان برابری می کند با آن که بختیاری نزدیک به دو برابر رادان فالوور دارد.
مهناز افشار در حال حاضر رکورددار بیشترین فالوور در بین هنرمندان است، بیشترین لایک برای یک پست وی چیزی در حدود 251880 نفر است که با یک محاسبه ساده می توان نتیجه گرفت در بهترین حالت تنها 4.366 درصد فالوورهای افشار، پست های وی را پسند می نمایند.
ترانه علیدوستی بهترین آمار لایک را در بین هنرمندان داراست که با محاسبه درصد لایک هایش در بهترین حالت، به عدد 10 درصد می رسیم.
با مقایسه این آمار می توان نتیجه گرفت که یا هنرمندان ایرانی به اندازه تعداد فالوورهایشان محبوب نیستند یا آن که این فالوورها واقعی نمی باشند و یا پست ها و صفحه های مجازی این هنرمندان و بازیگران به اندازه کافی برای مردم جذاب نیست.

محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اینستاگرام + عکس

مطالب مشابه را ببینید!