مجله تاپ‌ناز‌

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2023 + تصاویر رنگ موهای جذاب و جدید

مدل رنگ مو روشن و تیره و مش مو 2023 

در این مطلب رنگ مو و مش تیره و روشن را مشاهده می کنید که می توانید این رنگ ها با توجه به رنگ پوستتان و هچنین سنتان انتخاب کنید. در ادامه تصاویر رنگ موهای جذاب و جدید را مشاهده می کنید.

اگر به دنبال زیباترین رنگ موی زنانه و دخترانه برای سال 2023 هستید ما در این مطلب مدل های زیبای مو را به شما معرفی می کنیم. اگر می خواهید رنگ موهای شما جذاب و خاص باشد این رنگ موها را انتخاب کنید.

امسال، رنگ مو هاي پاستلی در رنگ هاي جذاب و متنوع مد شده و انواع این رنگها در بازار موجود می باشند. با استفاده از این رنگها و تکنیک هاي مختلف هایلایت و مش، امسال تابستان موهایی متفاوت داشته باشید.

 

آمبره طلایی «رنگ طلایی در انتهای مو»

 

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

ریشه مو را تیره کنید و انتهای موها را طلایی کنید، این رنگ مو برای خانم هایی که موهای فر یا مواج دارند در فصل تابستان خیلی جذاب است. با این مدل رنگ نیاز نیست هربار پس از شستن موها را صاف کنید. موی حالتدار با این رنگ، شیک و متفاوت است.

 

 

رنگ موی نقره ای دودی

 

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

 

انتخاب این رنگ موی تابستانی جرات می خواهد، اما در عین حال رنگ نقره اي دودی چهره شما را متفاوت میکند و باعث می‌شود ظاهری کاملا جدید در فصل تابستان داشته باشید. این رنگ خصوصا برای خانمهایی که تارهای سفید بین موهای شان پدیدار شده، انتخاب خوبی است. با این رنگ مو حتماً رژ رنگی بزنید.

 

رنگ موی هلویی، کرم

 

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

این مدل رنگ کردن مو شامل سه رنگ می‌شود، اما سه رنگی که درکنار هم جذاب و تماشایی هستند. ریشه موها را قهوه تیره کنید و قسمت میانی مو را هلویی دودی انتخاب کنید و سپس انتهای مو را روشن تر انتخاب کنید. این مدل رنگ مو درکنار لباسهای زیبا و خنک تابستانی بسیار بی نقص عمل خواهد کرد. هرچند درآوردن این رنگ کار هرکسی نیست و حتماً نیاز به آرایشگر حرفه اي دارید.

 

 

رنگ موی کاراملی شیرین

 

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

کاراملی شیرین به رنگ مویی گفته میشود که کمی روشن تر از رنگ موی کاراملی معمولی است. به گزارش سایت مد و زیبایی نازوب این رنگ را اغلب افرادی که رنگ موی بلوند معمولی است انتخاب می‌کنند تا هم رنگ موی روشن داشته باشند هم متفاوت.

از این رنگ میتوانید به عنوان هایلایت بین موها نیز استفاده می‌شود. پیشنهاد بانوی شهر این است که این رنگ رابه طور یکدست به کل مو بزنید و فصل تابستان رابا این رنگ موی تابستانی زیبا سپری کنید.

 

رنگ موی مشکی و قهوه ای – صورتی

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

رنگ موی قهوه اي پاستلی یک رنگ موی غیر معمول است که باید بادقت استفاده شود. از آرایشگرتان بخواهید تا برای رسیدن به رنگ موی مدنظر کمک کند.

این رنگ مو برای خانم هایي که مو هاي تیره دارند و میخواهند هایلایتی متفاوت و متنوع در آن ایجاد کنند پیشنهاد می‌شود.

آمبره ي قهوه اي-صورتی در لابه لای مو هاي مشکی و فقط پایین مو اعمال می‌شود و در بین رنگ موی تیره خودش را نشان میدهد و می درخشد.

 

 

رنگهای صورتی در پایین مو

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

یکیدیگر از ایده ها برای داشتن رنگ موی تابستانی جذاب و متفاوت داشتن چند رنگ از یک خانواده رنگ در پایین مو است. از رنگ هاي متنوع صورتی برای پایین مو استفاده کنید. هر چه مو بلند باشد، این مدل رنگ مو زیباتر جلوه خواهد کرد.

 

آمبره روشن

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

این مدل رنگ با پایه مشکی متفاوت و تابستانیست. از ریشه تا نیمی از مو مشکی تیره و سپس به سمت رنگ بلوند روشن تغییر رنگ می‌دهد. این تغییر رنگ تیره به روشن اگر به درستی انجام شود و خطی بین رنگ تیره بالا و روشن پایین ایجاد نشود، جذاب و زیبا خواهد بود.

 

 

رنگ موی بنفش روشن و سفید

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

همان طور که گفتیم رنگ هاي روشن، رنگ هاي تابستانی هستند، رنگ هاي پاستلی و فانتزی نیز از جمله رنگ موی محبوب تابستانی است. از رنگ بنفش گرفته تا آبی یا سبز رنگهایی هستند که متفاوت ودر عین حال جذاب هستند. این رنگ مو ترکیبی از رنگ موی پاستلی بنفش روشن و سفید است.

 

 

رنگ موی قرمز آتشی فصل تابستان

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

برای رسیدن به این رنگ، دنبال رنگی بین قهوه اي روشن و مسی بگردید، یا این دو رابا هم ترکیب کنید. به گزارش بخش مد و زیبایی نازوب در کاتالوگ هاي برندهای معتبر رنگ مو، متناسب با فصل این رنگ را پیدا خواهید کرد.

 

 

رنگ موی آبی و لاجوردی

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

 

اگر دوست دارید رنگ موی فانتزی داشته باشید اما همان‌ گونه نمی‌خواهید کل موهایتان سبز یا آبی یا هر رنگ پاستلی و فانتزی دیگری داشته باشد، رنگ هاي ترکیبی فانتزی را به عنوان رنگ موی تابستانی انتخاب کنید. ترکیب رنگ هاي آبی و لاجوردی، پایین مو هاي قهوه اي تیره ترکیب خوبی خواهد شد.

 

رنگ موی صورتی پاستلی

مدل رنگ مو و رنگ و مش سال 2019

 

رنگ هاي پاستلی از جمله رنگ موی تابستانی هستند که خیلی ها ریسک استفاده ازآن را نمی کنند، اما با دیدن این رنگ حيرت زده میشوند. رنگ موی صورتی پاستلی یکی از رنگ هاي پرطرفدار برای فصل تابستان است. هرچند ست کردن لباس و آرایش با این رنگ دقت و وقت می‌خواهد.

 

درنظر داشته باشید که تغییر جذاب است و داشتن رنگ موی تابستانی هیجان انگیز ولی این رنگ هاي متفاوت نیاز به رسیدگی بیشتر دارند. تا جاییکه امکان دارد برای داشتن این رنگها از آرایشگر حرفه اي کمک بگیرید.

رنگ موی دخترانه

 

شیک ترین مدل رنگ مو و مش مو

رنگ و مش قهوه ای جدید

رنگ مو روشن رنگ مو و مش روشن

مدل رنگ و مش جدید فانتزی

مدل رنگ و مش جدید فانتزی
زیباترین مدل های رنگ و مش مو جدیدترین مش و رنگ مو

مو مش بلوند پر روی موهای مشکی

مدل مو رنگ مو و مش موهای تیکه تیکه

رنگ موی نارنجی جدید

مش و رنگ مو رنگ و مش تیکه ای جدید چند رنگ

رنگ و مش تیکه ای جدید چند رنگ

 

رنگ و مش روشن 2016-2017

رنگ و مش روشن 2016-2017

رنگ مش قهوه ای مش بلوند مدل رنگ موی زنانه جدید رنگ مش موی بلند مدل موی فر و رنگ و مش مدل رنگ مو و مش شرابی رنگ مو ومش زیباترین مدل رنگ مو بلوند و مش زیبا

مطالب مشابه را ببینید!