مجله تاپ‌ناز‌

مدل کیف های راحت زنانه

طراحان کیف دنیای بی‌پایانی دارند؛ دنیایی که تا دل‌شان بخواهد می‌توانند طرح بزنند و کیف‌های زیبا خلق کنند. در میان مدل‌های متنوع و دنیای جذاب طراحان کیف به شما پیشنهاد می‌کنیم این مدل کیف‌های دوشی را امتحان کنید.

 

راحتی و کاربرد فراوان این مدل کیف‌ها شما را مشتری دائمی این کیف‌ها می‌کند.
ساده ترین و کلاسیک ترین مدل کیف دوشی که بیش از همه در سفرها به درد شما می‌خورد. با استفاده از این کیف، هم وسایل ضروری خود را حمل می‌کنید و هم سبکی دلپذیری را احساس خواهید کرد. رنگ کلاسیک این کیف هم از دیگر ویژگی‌های آن است که ست کردن را برای شما آسان می‌کند.

 

مدل کیف های راحت زنانه

 

اگرترجیح می‌دهید، کیفی متفاوت و خاص داشته باشید، از میان این مدل‌های طرح‌دار و نقشدار استفاده کنید. در این مدل از ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای، طلایی و سفید استفاده شده که دست و پای شما را برای ست کردن باز می‌گذارد.

 

مدل کیف زنانه, راحت ترین کیف های زنانه
اگر در میان این کیف‌های دوشی دنبال کیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، کافه نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده کنید، این مدل مستطیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل فرم رسمی‌تری دارد ودست شما را برای استفاده در موقعیت‌های مختلف از عادی تا نیمه رسمی باز می‌گذارد. (مدل لباس)

 

مدل کیف زنانه, راحت ترین کیف های زنانه
این هم یک مدل کاملا خاص برای خانم‌هایی با سلیقه خاص. این کیف را در تمام مهمانی‌ها از نیمه رسمی تا کاملا رسمی می‌توانيد استفاده کنید و بدرخشید.

 

مدل کیف زنانه, راحت ترین کیف های زنانه
این هم یک مدل کاملا فانتزی برای خانم هایی که به این مدل کیف‌ها علاقه دارند. پارچه ای بودن این کیف، کاربرد آن را کمی محدود می‌کند مثلا در روزهای بارانی باید قید استفاده از این کیف را بزنید اما در دورهمی‌ها یا  برنامه‌های تفریحی مختلف با این کیف توجه همه را جلب می‌کنید.

مدل کیف زنانه, راحت ترین کیف های زنانه

 

اگر می‌خواهید یک نمونه از این کیف‌ها بخرید که با ست‌های مختلف قابل استفاده باشند، این نمونه رنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون رنگ‌های عمومی ای  دارند که با ست‌های مختلف قابل استفاده است.

مدل کیف زنانه, راحت ترین کیف های زنانه

 

منبع : مجله زندگی ایده آل

مطالب مشابه را ببینید!