مجله تاپ‌ناز‌

مردی که با دوستش به همسرش تجاوز کرد!! +عکس

مردی که با دوستش به همسرش تجاوز کرد!! +عکس

مرد بی رحم

 به نقل از آسوشیتدیرس پس از شکایت والدین آلیشیامورگان 29 ساله مبنی بر گم شدن دخترشان از پلیس خواستار دستگیری نامزد وی شدند.

والسترلوگان 28 ساله در پی درخواست والدین دستگیر شد و در بازداشت دو روزه اش نزد پلیس در مورد گم شدن نامزدش اظهار بی اطلاعی کرد.

 

به گزارش دادستانی جستجوها برای یافتن آلیشیا نتیجه ای را در بر نداشت تا با حکم قضایی دادگاه مبنی بر تفتیش منزل والسترلوگان پرده از جنایت قاتل بی پروا برداشت.

به گزارش این خبرگزاری یکی از افسران بازرس هنگام جستجو در آشپزخانه قاتل متوجه چندین دستمال خونی که یک ظرف دربسته پنهان شده بود شد و هنگامی که درب فریزر را باز کرد با صورت منجمد شده آلیشا مورگان شد

 

والتر لوگان پس از دستگیری سومین بازجویی خود جزئیات این جنایت را بازگو کرد: آلشیا مورگان هنگام وارد خانه وی شد که والتر به همراه دو دوست خود در حال نوشیدن مشروبات الکلی بودند تا جایی که متوجه موقعیت و نسبت آلیشا با خود نمی شود و به همراه دوستش ” ویل سام” نامزدش را مورد سوء استفاده جنسی قرار می دهند پس از درگیری میان والترو و ویل در مقابل مقاومت های آلیشا او را به کناری پرتاب می کند او در حالی که بیهوش روی زمین افتاده بود دهان و چشمانش را بستند و با چاقوی آشپزخانه او را تکه تکه کردند و در فریزر قرار دادند.

 

عمل وحشیانه این دو جوان موجب خشم پلیس و والدین آیشیا مورگان شد و از دادگاه خواستار اشد مجازات برای والتر و دوستش شدند.

پلیس جستجوی خو را برای دستگیری ویل سام متهم به شرکت در قتل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه را ببینید!