مجله تاپ‌ناز‌

مرد تهرانی فهمید همسرش بازیگر فیلم پورن در خارج کشور بوده!

مرد تهرانی فهمید که همسرش بازیگر فیلم پورن در خارج کشور بوده!

زن ایرانی که پورن استار بود!

مرد تهرانی به دلیل اینکه همسرش قبلا در خارج کشور در فیلم پورن بازی کرده بود تقاضای طلاق کرد. این مرد با در دست داشتن مدارک (فیلم غیر اخلاقی زنش و عکس های برهنه همسرش) به کلانتری مراجعه کرد و به دلیل اینکه از زنش فریب خورده است درخواست طلاق کرد.

درخواست طلاق به دلیل بازی زن در فیلم های پورن!

به گزارش تاپ ناز از شکایت ابتدایی پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.وقتی تازه داماد رو به روی دادیار مهدی صفریان قرارگرفت گفت: نزدیک به 2 سال پیش با همسرم در یک میهمانی آشنا شدم. با گذشت چند ماه از آشنایی‌مان متوجه شدیم رفتارهای مشترک زیادی با هم داریم و تصمیم گرفتیم تا با هم ازدواج کنیم.

اوایل، زندگی خوبی داشتیم تا بعد از 6 ماه متوجه رفتار‌های عجیب همسرم شدم. او روی تلفن همراه و لپ‌تاپ خود رمز گذاشت و اجازه نمی‌داد من نزدیک وسایلش شوم و همه وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کرد. اوایل اهمیتی ندادم اما با گذشت زمان نسبت به وی شک کردم

تا اینکه یک روز از سر کار زودتر به خانه برگشتم و متوجه شدم همسرم در خانه نیست و لپ‌تاپش هم روشن است از فرصت استفاده کرده و به صورت رندومی همه فایل‌ها را بررسی کردم که ناگهان به یک بخش رسیدم.وقتی آن را باز کردم با عکس‌ها و فیلم‌های غیر اخلاقی وی مواجه شدم.

ابتدا شوکه شدم و فکر کردم اشتباه می‌کنم با دیدن چند فیلم و عکس متوجه شدم که اشتباه نمی‌کنم و کسی که در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده می‌شود، همسرم است. وقتی وارد خانه شد ابتدا شروع به داد و بیداد کرد که من چرا بدون اجازه وارد لپ‌تاپش شدم وقتی عکس‌ها را نشان دادم خیلی خونسرد گفت:

این عکس‌ها به زمان گذشته مربوط می‌شود و قرار بود که من با این مرد ازدواج کنم که نشد اما عکس‌ها و فیلم‌ها خلاف حرف‌های همسرم را ثابت می‌کند و فهمیدم او وقتی در خارج از ایران بود در فیلم مستهجن بازیگر بوده است و رفتارهای غیر‌اخلاقی زیادی داشته و با فریب دادن من وارد زندگی‌ام شده است، به خاطر همین تصمیم گرفتم شکایت کنم تا همه موضوع کاملاً مشخص شود.

بعد از ادعاهای این مرد، همسرش در دفاع از خود گفت: این عکس‌ها به دوران قدیم من در خارج از ایران بر‌می‌گردد و قرار بود من با این مرد ازدواج کنم که نشد.وی افزود: شوهرم بدون اجازه به لپ‌تاپ من دست زده و این عکس‌ها را برداشته و در همه سایت‌های مجازی پخش کرده است که من به پلیس سایبری مراجعه کردم و علیه او شکایت مطرح کرده‌ام.

با ادعاهای این زوج دادیار صفریان مأموریتی را به پلیس سایبری داد که پس از بررسی‌های تخصصی آنان مشخص شد ادعاهای شوهر این زن واقعیت دارد و وی در خارج از ایران با دوری از اعتقادات مذهبی و اجتماعی در یک منجلاب گرفتار شده و سپس با پشیمانی به ایران بازگشته است.بدین‌ترتیب پس از این بررسی‌ها و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه فرستاده شد تا رأی نهایی صادر شود.

 

تحلیل قضایی پرونده

دادیار مهدی صفریان، دکترای حقوق

پرونده پیش‌روی از چند منظر قابل بررسی است. از منظر اجتماعی ازدواج یک رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی هر فرد تلقی می‌شود. نتیجه ازدواج هرچه باشد دارای آثار فردی و اجتماعی زیادی است. تشابهات فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و نزدیکی دیدگاه‌های زوجین و پرهیز از انتخاب صرفاً احساسی سبب یک ازدواج موفق خواهد بود

متأسفانه در این پرونده زوجین دارای تقارن مذهبی نبوده و پایبند نبودن به اعتقادات مذهبی و حتی آداب و سنن در زوجه به وضوح به چشم می‌خورد. از منظر حقوقی نیز ابعاد این پرونده قابل تأمل است. بر‌اساس اصل صلاحیت شخصی که در ماده 7 قانون مجازات اسلامی نیز منعکس شده است، اگر هر ایرانی در خارج از کشور مرتکب جرم یا جرایمی شده و در ایران یافت و مسترد شود، بر‌طبق قانون ایران مجازات خواهد شد.

جرایم زوجه در خارج از ایران در قوانین ایران جرم‌انگاری شده و دارای ضمانت اجرای کیفری است. در این پرونده زوجه که در سنین نوجوانی به خارج از کشور به منظور ادامه تحصیل رفته است، به علل سستی اعتقادات مذهبی و فرهنگی و خلأ ارزش‌های اجتماعی مرتکب وقوع این رفتار مجرمانه می‌شود.

مشکل در جایی حادتر می‌شود که زوج از طریق رایانه شخصی زوجه به فیلم‌های غیر‌اخلاقی وی دسترسی پیدا می‌کند و پس از جست‌و‌جوی اینترنت و با دستیابی به موارد بیشتر، اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده و در گام آخر به پلیس سایبری مراجعه می‌کند.

نکته قابل ذکر اینکه در قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت‌های غیر‌مجاز می‌کنند، انتشار و توزیع این‌گونه فیلم‌ها به هر نحو دارای خصیصه کیفری بوده و حسب مورد دارای ضمانت شلاق، جزای نقدی و حبس است.

به هر روی اشتباه زوج و زوجه در این پرونده باعث ایجاد مشکلات عدیده برای هر دوی آنها گشته است. پایبندی به اصول مذهبی، فرهنگی و اعتقادات و ارزش‌های اجتماعی صحیح می‌تواند در پیشگیری این‌گونه جرایم نقش مهمی ایفا کند.

ماجرای زنی که بازیگر فیلم پورن بود و در ایران ازدواج کرد

مطالب مشابه را ببینید!