مجله تاپ‌ناز‌

مرگ دختر جوان به دلیل خوردن قرص لاغری غیر مجاز!

دختر جوان و زیبای انگلیسی با مصرف قرص لاغری کشته شد!

دختری 21 ساله به نام ” الویس آمی پری” اهل  شراپشیر انگلیس، بعد از مصرف 8 قرص لاغری با ترکیب DNP که ماده ای سمی و آتش زا بود و مانند مواد منفجره عمل می کرد، جان خود را از دست داد.

به گفته پزشکان ، فقط 2 قرص کافی است که انسانی را از پا در آورد در حالی که “الویس” 8 قرص را با هم قورت داده بود.

او بعد از اینکه احساس ناخوشی کرد خود را به بیمارستان رساند. پزشکان بعد از بررسی ها و آزمایشات مختلف به این دختر و خانواده اش گفتند هیچ پادزهری برای این ماده سمی که به سرعت در بدنش نفوذ می کند و او را از درون می سوزاند ، وجود ندارد.

مرگ دختر جوان به دلیل خوردن قرص لاغری غیر مجاز!

مادر 51 ساله غمگین ” الویس” در بیانیه ای به مردم هشدار داداز خریدن قرص های رژیمی اینترنتی پرهیز کنند.

“الویس” که در رشته جامعه شناسی درس می خواند، این قرص را با بسته ای 100 کپسول به قیمت 70 پوند به طور آنلاین خریداری کرده بود.

پلیس در حال حاضر در جستجوی منبعی است که دختر ناکام این قرصهای سمی را خریداری کرده است.

مادر این دختر به روزنامه ها گفت : او هرگز نمی خواست باور کند قرص های لاغری تا په حد می تواند خطرناک باشد.بیشتر ما باور نداریم قرصهای لاغری به معنای واقعی خاصیت کشندگی دارند.

 

مرگ دختر جوان به دلیل خوردن قرص لاغری غیر مجاز!

 

پلیس ارشد ” جنیفر متیسون” بیان داشت:  ما در این مرحله بدون شک نگران فروش بیشتر این قرصها و قربانیان بیشتر هستیم.تیم تجسس ما در تلاش است تا منبع خرید این گونه قرص ها را از طریق اینترنت کشف کند.

او افزود: مردم مراقب باشند که از چه منابعی داروهای مکمل رژیمی خریداری می کنند . خریدن این گونه مواد از منابع ناشناخته و غیرقانونی فقط مرگ را موجب می شود. این گونه قرص های اینترنتی اکثرا کشنده،تاریخ گذشته وتقلبی است.

او در ادامه بیان کرد:یک بررسی گسترده در حال پی گیری است که بفهمیم” الویس” قرص ها را از چه منبعی خریداری کرده است .پلیس از هر کدام از دوستهای نزدیک ” الویس” که در این مورد اطلاعاتی داردند تقاضا کرد، سریعا با پلیس تماس بگیرند.

خانم متیسون” اظهار داشت: ما برای تسلی خاطر خانواده “الویس” تمام توان خود را به کار می گیریم تا بتوانیم عاملان پخش این قرص های منفجره و کشنده را هرچه سریعتر کشف کنیم.

آژانس استاندارد مواد غذایی (FSA) گفت : ما از عموم مردم در خواست داریم که از مصرف هر گونه قرص شامل ترکیب کشنده DNP پرهیز کنند چرا که این ماده شیمیایی صنعتی است که برای بدن انسان ساخته نشده و می تواند بینهایت خطرناک باشد.

مادر “الویس” گفت : من از مصرف کردن قرص ها اطلاعی نداشتم ،دخترم فقط در مورد خریدن این قرصها از اینترنت با من صحبت کرده بود که سعی کردم او را منصرف کنم.او بیشتر از حد مجاز این قرص های سمی را مصرف کرده بود .شاید فکر می کرد اینگونه بهتر می تواند در لاغری نتیجه بگیرد.او حتی نمی توانست حدس بزند بعد از مصرف آنها چه اتفاق وحشتناکی انتطار او را می کشد.

وی در ادامه بیان کرد : این داروی سمی  به سرعت در تمام بدنش رسوخ کرده بود و کاری برایش نمی شد کرد.حد مجاز مصرف ، 2 قرص است در حالی که او 8 کپسول را با هم مصرف کرده بود.

زمانی که حال “الویس” بدتر می شد، پزشکان بیمارستان تلاش کردند تا هر کاری برای ثابت شدن علایم حیاتی او انجام دهند.در حالی که نفوذ این دارو در تمام سلول های بدنش  باعث شده بود تا سوخت و ساز بدن او تا حد زیادی بالا برود.پزشکان تلاش کردند تا دمای بدن او را پایین بیاورند اما تلاششان بی فایده بود و دختر 21 ساله بعد از اینکه از درون بدنش زنده  زنده سوخت ،تنفسش ناگهان متوقف شد وجان خود ار از دست داد.

مادر ” الویس” در شبکه اجتماعی خود نوشت : دخترم در ساعت 3 بعد از ظهر روز یکشنبه 19 آوریل 2015 جان سپرد. او عاشق زندگیش بود و هرگز قصد خود کشی نداشت.او فقط دختری ساده بود که نمی دانست مصرف قرص های لاغری ناشناخته تا چه حد می تواند برایش خطرناک باشد.

DNP یک قرص لاغری معجزه آسا نیست بلکه یک ماده سمی کشنده است که ترکیب و ساختار شیمیایی آن  مشابه بمب TNT است و متابولیسم ( سوخت وساز) بدن را در حد انفجار افزایش می دهد.

مطالب مشابه را ببینید!