مجله تاپ‌ناز‌

معرفی آنتی بیوتیک طبیعی و معجزه آسا برای عفونت

معرفی آنتی بیوتیک طبیعی و معجزه آسا برای عفونت

برای از بین بردن عفونت نیاز نیست که حتما از داروها و آنتی بیوتیک های شیمیایی استفاده کنید. در این مطلب نوعی داروی طبیعی بدون ضرر را به شما معرفی می کنیم که عفونت های بدن شما را براحتی از بین می برد.

آنتی بیوتیک طبیعی برای از بین بردن عفونت

به گزارش تاپ ناز و به نقل از بازده؛ این محلول مقوی و فوق‌العاده به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی برای عفونت های بدن تان معجزه میکند. این آنتی بیوتیک متشکل است از چند گیاه قوی موجود در طبیعت که با قرار گرفتن در کنار هم دارویی قدرتمند می‌سازند. شاید این محلول برای آدم‌های که مزاج‌شان زود به هم می‌خورد یا حالت تهوع می‌گیرند، چندان مناسب نباشد، زیرا طعم و مزه‌ای قوی دارد و جوانه‌های چشایی‌تان را با تندی غیرمعمولی می‌زند. اما خواص درمانی فراوانی دارد، بنابراین قطعا به امتحانش می‌ارزد.

این داروی فوق‌العاده نه تنها به درمان سرماخوردگی و عفونت‌ها کمک می‌کند، بلکه برای بهبود بیماری‌های مزمن و عفونت‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک نیز موثر است. ۱۰۰٪ طبیعی است و به عنوان یک ماده‌ی ضد باکتری، ضد ویروس، ضد انگل و ضد قارچ عمل می‌کند. این دارو همچنین سیستم ایمنی بدن‌تان را تقویت می‌کند و حتی به شما کمک می‌کند با بیماری‌های سمج مبارزه کنید.

مواد تشکیل‌دهنده‌ی این دارو عبارتند از سیر، پیاز، ترب کوهی، زنجبیل، فلفل تند (چیلی) و سرکه سیب. تمام مواد ترجیحا باید ارگانیک باشند و به صورت تازه استفاد شوند.

مواد لازم برای تهیه این آنتی بیوتیک طبیعی :

  • ۱ قسمت سیر، خرد شده
  • ۱ قسمت پیاز سفید، خرد شده
  • ۱ قسمت ریشه‌ی زنجبیل رنده شده
  • ۱ قسمت ترب کوهی، رنده شده
  • ۱ قسمت فلفل تند، خرد شده (شما می‌توانید از فلفل هندی، هابانرو، فلفل سرانو، هالاپینیو، و غیره استفاده کنید)
  • ۱ گالن سرکه سیب خام و تصفیه نشده

دستور تهیه:

تمام مواد تشکیل دهنده را آماده کنید. آنها را در یک ظرف شیشه‌ای بریزید به طوری که ¾ ظرف با قسمت مساوی از مواد تشکیل دهنده که خرد شده و رنده شده‌اند پر شود. شما می‌توانید از ظرف‌های شیشه‌ای کوچک یا از ظرف‌های یک گالنی بزرگ استفاده کنید.
سرکه سیب را روی مواد تشکیل دهنده بریزید تا ظرف پر شود. مطمئن شوید که تمام مواد توسط مایع پوشیده شده‌اند.

در ظرف را خوب ببندید و حسابی آن را تکان بدهید، به طوری که مواد تشکیل دهنده با هم مخلوط شوند.

ظرف را به مدت حداقل ۲ هفته در یک مکان تاریک و سرد قرار دهید و هر روز آنها را تکان بدهید.

بعد از ۲ هفته، ترکیب را با استفاه از یک صافی در یک ظرف دیگر صاف کنید. پارچه‌ی درشت‌بافی که مخصوص پنیر است داخل یک صافی بگذارید و مخلوط را در آن بریزید و آن‌قدر آن را فشار بدهید تا مایه داخل مخلوط کاملا خارج شود. در پایان، پارچه را جمع کنید و بچلانید تا باقی مایع نیز خارج شود.

مایع را با استفاده از یک قیف داخل بطری‌های شیشه‌ای بریزید. شما می‌توانید از بطری‌های کهربایی رنگ ۸ اونسی (۲۰۰ میلی‌لیتر) و یا هر اندازه‌ی دیگر استفاده کنید.

مقدار مصرف:

برای بهبود اوضاع ایمنی به طور کلی، روزی دو بار یا بیش‌تر به میزان ۱ تا ۲ اونس (۳۰ تا ۶۰ میلی‌لیتر) بخورید. آن را در دهان خود بریزید، غرغره کنید و قورت بدهید. همانطور که قبلا ذکر شد، برای طعم تند و مزه‌ی قوی آن آماده باشید.

اگر شما در حال مبارزه با یک عفونت هستید، این دارو را ۵ تا ۶ بار در روز مصرف کنید.

این مواد تاثیرگذار چگونه هستند؟

مواد تشکیل دهنده‌ی این محلول مقوی یا به عبارتی آنتی بیوتیک طبیعی برای عفونت های بدن به سرعت وارد جریان خون‌تان می‌شوند و بدن را سم‌زدایی می‌کند. آنها سیستم ایمنی بدن‌تان را تحریک می‌کنند و گردش خون را بهبود می‌دهند. هر کدام از آنها دارای خواص متعددی برای بدن هستند.

سیر یک ‌آنتی‌بیوتیک طبیعی وسیع‌الطیف است. پیاز دارای آنتی‌بیوتیک و خواص ضد التهابی است و برای عفونت‌های تنفسی بسیار فایده دارد.

ترب کوهی ضد باکتری و ضد انگل است. زنجبیل به دلیل خواص ضد میکروبی‌اش شناخته شده است و به هضم غذا کمک می‌کند. و فلفل تند به عنوان مسکن طبیعی عمل می‌کند.

فهرست فواید شفادهنده‌ی سرکه سیب بسیار بلند بالا است. این سرکه ضد قارچ و ضد عفونی‌کننده است و به فرآیند هضم کمک می‌کند.

مطالب مشابه را ببینید!