مجله تاپ‌ناز‌

معرفی بهترین هتل های لوکس و زیبای بالی اندونزی

مهمترین قسمت یک سفر اقامت مناسب و ایده آل در سفر است. اگر اقامت گردشگر مشکل داشته باشد ممکن است لذت سفر بسیار کم شود و تجربه مناسبی از سفر نداشته باشید.

بهترین هتل های لوکس بالی

هر وقت تعطیلاتی پیش رو باشد خیلی از مردم به فکر سفر می افتند تا بتوانند کمی از روزمرگی فاصله گرفته و انرژی و روحیه خود را بالا ببرند، شاید به سفر خارجی فکر کنید و به دنبال این باشید که کدام شهر را انتخاب کنید، بالی همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن تعطیلات بوده است می خواهیم درباره اقامتگاه ها و بهترین هتل های این جزیره زیبا حرف بزنیم با ما همراه باشید.

هتل چدی کلاب (chedi club) بالی

هتل چدی کلاب هتلی است که در سه کیلومتری روستای یوبود قرار گرفته و اطراف آن را شالیزارها و زمین های برنج احاطه کرده است، می توانید در استخر بزرگ این هتل شنا کرده و از تماشای طبیعت آرامش بخش اطراف هم لذت ببرید، برای آرامش بیشتر شما هم هر روز کلاس های رایگان یوگا در این هتل برگزار می شود، هر روز صبح بعد از بلند شدن از خواب می توانید با گروهی به گردش و پیاده روی در شالیزارهای زیبای اطراف بروید و لحظات خیال انگیزی را تجربه کنید. در رستوارن هتل غذاهای اندونزیایی و غربی سرو می شود که همه مواد اولیه غذاها تازه هستند و در باغ کنار هتل به عمل می آیند. در این هتل اتاق شما در کنار شالیزارها و دریاست و غرق در طبیعت زیبای اطراف این هتل می شوید.

معرفی بهترین هتل های لوکس و زیبای بالی اندونزی
جاهای دیدنی بالی

معرفی بهترین هتل های لوکس و زیبای بالی اندونزی

هتل امانداری یوبود (Amandari Ubud) بالی

هتل امانداری یوبود هتلی است که به داشتن باغ های زیبای خود افتخار می کند باغ ها و فضای سبز این هتل زیبا و چشم نواز است و همه گیاهان با جزئیات زیاد مرتب و تمیز کاشته شده اند. در این هتل نه تنها چشم انداز زیبایی از شالیزارهای برنج دارید بلکه می توانید دره رودخانه آیونگ را هم تماشا کنید، زیبایی و آرامش هتل در کنار کارکنانی مهربان که همیشه آماده کمک و خدمت رسانی به مهمانان هستند از این هتل اقامتگاهی کامل و بی عیب و نقص ساخته است.

معرفی بهترین هتل های لوکس و زیبای بالی اندونزیسفر به اندونزی

هتل بولگاری ریزورت (Bulgari Resort) بالی

اقامتگاه بواگاری ریزورت در بالای تپه های صخره ای قرار دارد و از یک طرف چشم اندازی زیبا از دریا و از طرف دیگر چشم اندازی از جنگل های سر سبز دارد. در پایین صخره، ساحل اختصاصی شنی انتظار مهمانان را می کشد تا بر روی آن بنشینند و محو تماشای زیبایی اطراف شوند. این اقامتگاه را یک طراح ایتالیایی به نام آنتونیو سیتریو طراحی کرده و در آن ترکیبی از ظرافت ایتالیایی و سبک معماری بالی را به کار برده است تا ویلایی راحت و شخصی را به وجود بیاورد.

معرفی بهترین هتل های لوکس و زیبای بالی اندونزی

هتل بنیان تری یونگاسان (Banyan Tree Ungasan) بالی

این هتل هم در بالای صخر های سنگی قرار دارد و از آن بلندی چشم انداز خیره کننده ای از اقیانوس وجود دارد، ویلاهای این اقامتگاه اتاق های بزرگ، باغ شخصی و حمام مرمرین دارند، نکته عجیب این هتل رستوران غذاهای دریایی آن است که در آن غذاهای مراکشی سرو می شود!

هتل امانکیلا (Amankila) بالی

هتل امانکیلا بر روی سه سکوی مختلف، سه استخر زیبا دارد که هر سه استخر در روبروی دریا قرار دارند، این هتل زیبا بسیار رمانتیک است و خدمات ویژه ای به مهمانان ارائه می هد تا برای مهمانان خود لحظاتی فراموش نشدنی را به وجود بیاورد. بیشتر سوییت ها، استخرهای شخصی دارند تا حریم شخصی مهمانان حفظ شود.

معرفی هتل های زیبا و لوکس جزیره بالی

منبع : الی گشت

مطالب مشابه را ببینید!