مجله تاپ‌ناز‌

معرفی دختران جذاب پوتین رئیس جمهور روسیه و عکس های 2 دختر پوتین

دختر پوتین

پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، معروف ترین چهره سیاسی روسیه بدون شک ولادیمیر پوتین است. شخصیت پوتین بسیار مرموز که دخترانش نیز شخصیتشان بسیار شبیه به پدرشان است. در این مطلب بیشتر با دو دختر پوتین آشنا می شوید و عکس های دختران پوتین را مشاهده می کنید.

تصاویر دختران جذاب و زیبای ولادیمیر پوتین

پوتین، مرد جودوکار این روزهای کرملین، مرد حاشیه سازی مانند رهبران کاخ الیزه نیست و گهگاهی از سبک زندگی خصوصیش چه با دنیای حیوانات و چه عرصه ورزش، خبرها و تصاویری منتشر می شود. رسانه ها، درباره خانواده پوتین، اطلاعات زیادی ندارند و به قول برخی از رسانه های غربی، به ندرت عکسی از اعضای خانواده رهبر امروز کرملین در اختیار مخاطبان و هواداران این رییس جمهور قرار می گیرد.

در میان اعضای خانواده چهار نفری پوتین، ماریا و کاترینا، دختران سرشناسی هستند و بعضی از رسانه ها، از آنان به عنوان بانوان قدرتمند جوان جهان یاد می کنند که در گزارش امروز روزیاتو، نگاهی داریم به روایت هایی که رسانه ها درباره زندگی این دختران در چند سال اخیر منتشر کرده اند.

 

داستان خانواده مرموز میلیونر

دختر پوتین

خانواده رهبر امروز کاخ کرملین، بر خلاف خانواده روسای جمهور  و شخصیت های برجسته سیاسی برخی از کشورهای دنیا مانند اوباما، ترامپ، اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا، سوئد، نروژ و امثالهم، همواره بسته و همچون سیستم حفاظت خاص امنیتی وی، در لایه های سری قرار گرفته اند.

به همین خاطر، رسانه ها همیشه علاقمند بودند تا درباره این خانواده و فعالیت ها و ارتباطات آنها، اطلاعاتی کسب کرده یا تصاویری را منتشر کنند. در چند سال اخیر، اطلاعاتی از این خانواده مرموز و قدرتمند، در اختیار رسانه ها قرار گرفته است و انتظار می رود این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

بر اساس اسناد موجود، پوتين دو دختر دارد، کاترينا، و ماريا، که ماریا بزرگ تر است و گویا تنها یک سال با یکدیگر تفاوت سنی دارند. پوتين در نوامبر سال ۲۰۱۵ گفت که هر دو دخترش در روسيه زندگی می کنند و او آنها را يک يا دو بار در ماه ملاقات می کند. يکی از اين دو دختر يعنی کاترينا ، بسيار معروف شده است.  البته باید بگوییم که وی را با نام کامل کاترينا تيخونووا مي شناسند.

به نوشته رويترز، پس از روی کار آمدن پوتين در روسيه و تثبيت قدرت وی، اطرافيان پوتين به سرعت پله های ترقی را طی کرده و اغلب به ثروت زيادی رسيدند. برای مثال پوتين قبلا اعلام کرد که درآمد وی در سال ۲۰۱۴ ميلادي معادل ۱۱۹ هزار دلار بوده است.

پوتين صاحب دو دستگاه آپارتمان بوده و سهام دار يک گاراژ نيز محسوب می شود. اما کاترينا در کسب درآمد از پدر خود پيشی گرفته و دارايي وی و همسرش «کريل شامالوف» به دو ميليارد دلار می رسد. کريل شامالوف فرزند نيکلای شامالوف از دوستان قديمی پوتين و از سهامداران اصلی بانک «روسيا» محسوب می شود.

دختر پوتین
تصویر کریل شامالوف، میلیاردر روس که گفته می شود،‌ همسر دختر ارشد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است
دختر پوتین
گزارش رویترز از روابط اقتصادی رئیس جمهور روسیه با دوستانش که منجر به معرفی کریل به عنوان دامادش گردید

طبق گزارش درگاه EXPRESS در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۵ میلادی، پوتین درباره دختران مرموز خود (کاترینا و ماریا) سخن گفت و به این اطلاعات بسنده کرد که آنان زندگی خود را دارند و وارد کسب و کار و دنیای سیاست نمی شوند و از ارائه جزییات بیشتر خودداری کرد.

نشریه نیویورک پست آمریکا هم قبلا در گزارشی درباره خانواده پوتین اظهار داشت که شفافیت، مقوله مهمی در سیاست های روسیه به شمار نمی رود و این قضیه در زندگی خانواده پوتین نیز مشهود است. این نشریه قبلا نیز در گزارشی مدعیشده بود که پوتین برای تولد فرزندش که حاصل ازدواج مرموز وی با یک دختر ژیمناست سابق روس (Alina Kabaevaa)  است،

به سوییس سفر کرده است و به مدت یک هفته در برابر رسانه ها حاضر نشد. به هر حال داستان این خانواده مرموز، هر روز رنگ و شکل تازه ای پیدا می کند.مقوله ای که در نوامبر ۲۰۱۵ میلادی نیز در گزارش درگاه خبری استرالیا، به نقل از Cindy Crawford منتشر کرد.

دختر پوتین
گزارش اکسپرس از دختران مرموز ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه

به گزارش دیلی میل، ماریا، یکی از اعضای خانواده پوتین است و دختر ارشد وی به شمار می رود. او مدت ۵ سال است که در بلوار نوینسکی، یکی از خیابان های معروف پایتخت سرد روسیه (مسکو) اقامت دارد. جایی که در نزدیکی سفارت آمریکا قرار دارد و ساختمانی لوکس هفت طبقه است و در دهه سی میلادی توسط یکی از معماران شهیر این کشور ساخته شد.

دختر پوتین
تصویر پوتین با همسر سابقش لودمیا و دخترش ماریا

تا پیش از جنگ خونین جهانی دوم که با نبرد استالینگراد در سال ۱۹۴۳ میلادی، به پیروزی ارتش سرخ در برابر هجوم نازی ها منجر شد، خانه ای که امروزه دختر ارشد پوتین در آن زندگی می کند، متعلق به مسئولان کمیسیاریای خلق جمهوری روسیه بود که همگی توسط استالین تیرباران شدند. پس از آنها، اساتید دانشگاه دولتی مسکو که یکی از مطرح ترین دانشگاه های روسیه و جهان است، در این خانه اقامت کردند.

محلی که این خانه در آن قرار دارد، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی است. این ساختمان توسط کارمندان اداره فدرال حفاظت، وزارت کشور روسیه و نیروی های ویژه سفارت آمریکا محافظت می شود. جایی که بارها شاهد حضور دختری بلوند با ماشین جیپ با اسکورت محافظان است.

اطلاعات اسپوتنیک نشان می دهد که به احتمال قوی، این خانه یکی از محل هایی است که دختر ارشد پوتین در پایتخت در آن سکونت می کند. پس از خصوصی سازی و توسعه مجدد برخی از اماکن غیر مسکونی، ساختمان هفت طبقه محله نوینسکی، شاهد حضور یک بانوی جوان کوتاه قد شد که محافظان روس، وی را ماریا ودلایمرونا می نامند.

دختر پوتین
گزارش نیویورک پست از زندگی خانواده مرموز رییس جمهوری روسیه

طبق بررسی رسانه ها،‌نام این بانو، وارونتسوا است که قبلا در دانشگاه دولتی مسکو مشغول به تحصیل بود. او در هنگام تحصیل، از چهار نام مختلف استفاده می کرد تا شناخته نشود.

دختر پوتین
کاترنیا، دختر سی ساله ای که به قول نشریه SUN، هنوز توسط کرملین به طور رسمی به عنوان دختر پوتین معرفی نشده است

طبق اطلاعاتی که در وب سایت دانشگاه دولتی مسکو ارائه شده است، این دختر مرموز از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ میلادی به عنوان دانشجو در دانشکده علوم پایه، مشغول به تحصیل بوده و هم دانشگاهی هایش، ده ها تصویر با او در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. جالب است که برخی از رسانه ها در هنگام مواجه شدن با هم کلاسی های این بانو، از دادن اطلاعات بیشتر درباره ماریا، خودداری کرده اند.

دختر پوتین
تصاویری از ماریا در شبکه های اجتماعی

اول شایعه شد که ماریا، دختر یک طراح موشک های سری روسیه است اما بعد او را دختر یک ژنرال ثروتمند معرفی کردند. بررسی تصاویر نشان می دهد که او حتما، عضوی از یک خانواده بسیار ثروتمند است و به نقاط مختلف دنیا سفر می کند و بر روی قایق های لوکس سوار می شود و مربیان بسیاری در خارج از کشور دارد.

ماریا وانتسوا، دختر مرموز امروز روسیه، در سال ۲۰۱۱ میلادی با درجه ممتاز از دانشگاه دولتی مسکو دانش آموخته شد. عنوان پایان نامه او را اثرات رشد و متابولیک هورمون نو ترکیب در درمان کودکان مبتلا به کوتاهی قد دانستند. این فرد، دوره دکترای خود را در مرکز تحقیقات غدد درون ریز، وابسته به وزارت بهداشت و درمان روسیه پشت سر گذاشت.

طبق گفته های سان، او با یک تاجر هلندی ازدواج کرده است و یک دختر هم دارد.

دختر پوتین
گزارش SUN از دختران مروز پوتین در عرصه ژیمناستیک

پیش از این رسانه های روسی، مطالبی را در خصوص ازدواج ماریا، دختر ارشد ولادیمیر پوتین با یوریت یوست فاسن، تاجر هلندی، گزارش کرده بودند. ماریا اکنون نام خانوادگی فاسن را برای خود برگزیده است.طبق نوشته های فاسن در یک سند معتبر، وی در سال ۲۰۰۴ در رشته ساخت و ساز تجارت، از یکی از دانشگاه های هلند فارغ التحصیل شده است. سپس در ۱۵ آوریل ۲۰۰۶ “به منظور اشتغال در شرکت روسی، “گازپروم “، به مسکو آمد.

فاسن در ادامه نوشته که از سال ۲۰۰۷ به عنوان “مدیر توسعه کسب و کار” در “گازپروم” مشغول به کار شد. البته وی تا قبل از شروع به کار، با ماریا پوتین آشنا شده بود، لذا شاید این، خود عاملی برای اشتغال وی در “گازپروم” تلقی شود. بنا به آخرین اطلاعات موثق، یوریت فاسن به عنوان معاون هیئت مدیره در شرکت مشاوره ای “Audit MEF” مشغول به فعالیت بوده است.

دختر پوتین
جوان ترین دختر پوتین

بنا به اظهارات کارکنان شرکت “Audit MEF” ، این مرد هلندی با خودروی جیپ و با همراهی محافظان اداره فدرال حفاظت، رفت و آمد می کند. البته شاید الان لازم باشد تا از فعل گذشته استفاده کنیم چرا که از حدود شش ماه پیش، نام خانوادگی فاسن از سایت “Audit MEF” حذف شده است. ضمنا از آن زمان همسایگانِ این خانه مستقر در مجاورت سفارت آمریکا، ماریا را مشاهده نکرده اند.

اگر به فضای مجازی باور داشته باشیم، ماریا وارونتسُوا — فاسن، دوستان بسیار زیاد و متنوعی دارد که نه او و نه دوستانش، علاقه ای به تبلیغات دولتی در خصوص موضوعاتی همچون “گی در اروپا”، “فاشیسم در اوکراین” و “دشمنان از ناتو” ندارند.

اما آنچه که مربوط به علایق ماریا ولادیمیرُونا می شود، می توان اشاره کرده که او دوستدار فیلم های “ماتریکس”، “تل ماسه”، “شکلات” و نویسندگان محبوب وی هرمان هسه، آلدوس هاکسلی و کتاب “خاطرات یک گیشا” اثر آرتور گلدن است.

به هر حال، شخص پوتين اطلاعات مربوط به خانواده اش را چنان محرمانه نگاه داشته که تا چندی قبل اکثر روس ها نمی دانستند دختران او چه شکلی هستند. ضمن اينکه کسی نمی داند همسر سابق پوتين، ليوميلا، از زمان جداييشان در کجا زندگی می کند.

 

تلاش برای اثبات یک ادعا

رويترز براي اثبات ادعاي خود مبني بر اينکه کاترينا دختر ولاديمير پوتين است به سراغ يکي از مقامات روس رفته است. اين فرد کسی نيست جز «آندري آميکوف» نايب رئيس «گازپروم بانک». آميکوف به رويترز گفته بود که وی کاترينا را يک بار زمانيکه دختر کوچکی بود و يک بار نيز اخيرا ملاقات کرده و وی دختر پوتين است.

براي اولين بار چند سال قبل آلکسي ناوالتي، بلاگر مخالف پوتين، گزارشی را در صفحۀ فيسبوکش انتشار داد که در آن از کاترينا تيخونوا به عنوان رييس سازمانی که با دانشگاه ملی مسکو همکاری دارد، نام برده شده بود. يک روز قبل از کار ناوالتي توسط «آر بي سي» يک هلدينگ رسانه ای مستقل گزارشی منتشر شد که نشان می داد که تيخونووا در ميان کسانی است که پيشبرد پروژۀ ۱٫۷ ميليارد دلاری ساخت تاسيسات دانشگاهی را بر عهده دارند .

بلومبرگ  آمریکا و ایندیپندنت  در گزارشی درباره فعالیت های ناوالتی برای افشای رازهای رهبر کرملین، به بررسی اظهارات ناوالتی پرداخت.

دختر پوتین
گزارش بلومبرگ از اظهارات ناوالتی درباره خانواده پوتین

البته در آن گزارش، اشاره اي به ارتباط او با پوتين نشده بود و پس از آن ناوالتی در صفحۀ فيسبوک خود نوشت: آر بی سی ديروز دختر پوتين را در شورای علمي دانشگاه ملي مسکو پيدا کرد. البته در دسامبر ۲۰۱۴ میلادی، نشریه واشنگتن پست آمریکا مدعی شد که فیس بوک، صفحه این منتقد را مسدود کرد.

دختران پوتین ، معرفی دختران ولادیمیر پوتین و عکس های دختران

مطالب مشابه را ببینید!