مجله تاپ‌ناز‌

معرفی فیلم هایی با نقش مکمل فوق العاده که حتما باید دید +تصاویر

فیلم هایی با نقش های مکمل فوق العاده که حتما باید ببینید

تمرکز بیشتر فیلم ها بر روی نقص اصلی فیلم است ولی شاید برایتان جالب باشید فیلم هایی را تماشا کنید که نقش مکمل فوق العاده بازی کرده است. اما فیلم هایی هم هستند که دست پر به میدان می آیند و روی تمام نقش ها سرمایه گذاری می کنند تا بیشترین تماشاگر را برای خود بدست بیاورند مانند تیم رئال مادرید که از قدیم عادت داشت فقط ستاره های فوتبال را به خدمت بگیرد و به همین دلیل هم کهکشانی ها نام گرفتند.

البته کم لطفی است درباره فیلم هایی که با بازیگرانی بی نام و نشان ساخته شده اند و فوق العاده زیبا بوده اند صحبتی به میان نیاید. اما هدف ما در این مقاله معرفی فیلم هایی است که بازیگران نقش مکمل فوق العاده مشهوری داشته جوری که هر کدام از آنها خود پتانسیل یک نقش اول را داشته اند.

فیلم Thirteen Days – سیزده روز

فیلم Thirteen Days – سیزده روز

این فیلم به اتفاقی که در اکتبر سال ۱۹۶۲ رخ داد می پردازد. در این تاریخ هواپیما جاسوسی آمریکا عکس هایی از کوبا می گیرد که نشان دهنده استقرار سکوهای پرتاب موشک های دور برد اتمی آمریکا است. این فیلم بیشتر روی نقش کنت اودانل تمرکز می کند و حتی او را فراتر از کاری که کرده نشان می دهد. به طور کلی ” سیزده روز ” روایتگر دوران دلهره آوری در تاریخ آمریکا است.

بازیگران فیلم شاید در آن زمان آنچنان شناخته شده نبودند اما بسیار با استعداد بودند و در نقش هایشان خوش درخشیدند. بازیگران نقش مکمل فیلم را دیلن بیکر، رابرت مک نامارا، جیمز کارن،  بروس گرین وود و استفان کالپ هستند.

فیلم Ed Wood – اد وود

فیلم Ed Wood – اد وود

این فیلم که توسط تیم برتون کارگردانی شده در زمان اکرانش اقبال زیادی نداشت و فروش چمدانی نکرد اما ریک بیکر چهره پرداز آن توانست اسکار را تصاحب کند. اد وود روایت زندگی ادوارد دی وود کارگردانی است که نقشش را جانی دپ بازی می کند.

تیم برتون در این فیلم از بازیگران عجیب و غریبی همچون جفری جونز و بیل موری استفاده کرده است. در کل نقش های فرعی فیلم خوب انتخاب شده است و اگر از طرفداران فیلم های قدیمی باشید مطمئنا جذبش خواهید شد هر چند باب میل خیلی از تماشاگران نیست.

فیلم Gosford Park – گاسفورد پارک

فیلم Gosford Park – گاسفورد پارک

با یک نگاه به پوستر این فیلم می توانید ببینید چقدر بازیگر دارد. سر ویلیام مکور دل و همسرش یدی سیلویا زوج ثروتمند انگلیسی هستند که دوستان و آشنایان خود را برای یک هفته استراحت و شکار به عمارت اربابی خود دعوت می کنند. تعداد زیادی پیش خدمت زن و مرد نیز در حال خدمت به این افراد و تماشای ماجراهایی است که بین آنها اتفاق می افتد هستند.

تمام بازیگران ریز و درشت در این فیلم عالی و کامل هستند. این فیلم آنقدر خوب کار شده که با گذشت هر سال بر ارزشش افزوده می شود.

فیلم Capricorn One – کاپریکورن یک

فیلم Capricorn One – کاپریکورن یک

سه فضانورد در آستانه پرواز به فضا و اولین ماموریتشان به مریخ هستند. اما به دلایل مشکلات مکانیکی و خطر مرگ سه فضانورد ناسا آنها را از کپسول کرایپتون بیرون می آورد و برای اینکه کسی چیزی متوجه نشود به صورت نمایشی فضا پیما را به فضا پرتاب می کند. سپس از این سه فضاورد می خواهند که فیلمی تقلبی از ماموریتشان در یک استودیو بگیرند. با این حال وقتی یک خبرنگار کنجکاو متوجه موضوع می شود همه چیز تغییر می کند.

جیمز برولین، سام واترسون، و O.J. سیمپسون سه بازیگری هستند که نقش آنها به عنوان مکمل در اینفیلم بسیار عالی است.

فیلم Shutter Island – جزیره شاتر

فیلم Shutter Island – جزیره شاتر

فیلم هی اسکورسیزی هرچه که باشد همیشه بازیگرانی فوق العاده در آن دیده می شوند ( قبلا دنیرو و حالا دی کاپریو ). در فیلم جزیره شاتر نقش های مکمل فوق العاده ای را می بینیم. برای مثال بازیگرانی مانند مارک روفالو و بن کینگزلی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فرار یک قاتل از بیمارستان Ashecliffe پای یک کارآگاه به نام تدی دنیلز و همکار جدیدش را به آنجا باز می کند. منطقه ای که این دو به آنجا می روند آسایشگاه روانی است که در یک جزیره جدا افتاده قرار دارد. به نظر می رسد این آسایشگاه رازهای زیادی را در خود پنهان کرده باشد.

فیلم Miller’s Crossing – تقاطع میلر

فیلم Miller’s Crossing – تقاطع میلر

مافیای ایتالیا فردی را تهدید به قتل کرده که رئیس مافیا ایرلندی لئو او بانون نمی خواهد چنین اتفاقی بیفتد دلیلش هم این است که با خواهر او ارتباط دارد. دست راست لئو یعنی تام ریگان نیز با ئرنا خواهر کسی که تهدید به قتل شده ارتباط دارد و وقتی متوجه این ماجرا می شود مجبور به تغییر جهت و کار با مافیای ایتالیا می شود در این میان جنگی بین این دو گروه در می گیرد.

کمتر بازیگری را می توانید پیدا کنید که نخواهند در فیلم های برادران کوئن بازی کنند. فیلم تقاطع میلر یکی دیگر از آن فیلم هایی است که بازیگران بزرگ و بازی های خوب را در سراسر آن می توان دید حتی کوچکترین نقش ها نیز عالی ایفا شده اند.

فیلم The Untouchables – تسخیر ناپذیران

فیلم The Untouchables – تسخیر ناپذیران

تسخیر ناپذیران کهکشانی از بازیگران سرشناس است طوری که دنیرو در آن یکی از نقش های جانبی را بازی می کند. این فیلم نه تنها خودش بلکه برخی از صحنه هایش نیز برای همیشه در سینما جاودانه شد.

آل کاپون رئیس افسانه ای مافیا با قدرت بر شیکاگو حکمرانی می کند. با این حال یک مامور به نام الیوت نس تصمیم می گیرد آل کاپون را پایین بکشد. جدی ترین تلاش هایش نیز به دلیل فساد گسترده نیروهای پلیس با شکست مواجه می شود. بنابراین الیوت برای خود گروهی از مردان قانون بسیار زبده ای را گرد آوری می کند که هنوز اسیر رشوه و ترس از آلکاپون نشده اند.

فیلم The Poseidon Adventure – ماجرای پوزیدون

فیلم The Poseidon Adventure – ماجرای پوزیدون

کشتی مسافربری پوزیدون در حالی که سال نو را جشن می گیرد در مسیر خود دچار حادثه می شود طوری که نیمی از آن به درون آب می رود. تعدادی از مسافرانی که از مرگ نجات پیدا کرده اند باید خود را از هزار توی نردبان های این کشتی به نقطه ای امن برسانند تا زنده بمانند اما در این مسیر حوادث مختلفی روی می دهد. تنها یک نگاه به عکس بالا که پوستری از فیلم است به شما نشان می دهد چه بازیگران مهمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

مطالب مشابه را ببینید!