مجله تاپ‌ناز‌

معرفی 3 مقصد گردشگری رویایی در کانادا مالدیو و فیلیپین

معرفی سه ماکن گردشگری رویایی باری گردشگران و جهانگردان

سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با زیبایی‌های طبیعی، لذت‌های باور نکردنی، هزاران مکان شگفت‌انگیز و باشکوه، به شما کمک می‌کند بارها و بارها عشق را تجربه کنید. تصاویر اغوا کننده، جادویی و دلربای باغ بوچارت در جزیره ونکوور، سواحل مرجانی پر زرق و برق مالدیو و یا معماری سفید الهام گرفته‌ی سانتورینی در بلاروکای فیلیپین، شواهدی هستند برای کشف و باور این شکوه. با کجارو همراه باشید تا با هم، نمونه‌هایی از بهترین مقصدهای رویایی جهان را بررسی کنیم.

باغ‌های بوچارد در کانادا

صدها گل که در رنگ‌های مختلف مانند مداد رنگی در کنار هم چیده شده‌اند، باغ باشکوه ژاپنی، منبع بی‌نظیر عظمت و شکوه، تنوعی چشمگیر از کنسرت‌های تابستانی و فرصت فوق‌العاده‌ای برای عکاسی. مهم نیست که چند صفت عالی برای وصف این باغ‌ها می‌توان به‌کار برد، کلمات به تنهایی نمی‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی که این مکان خوش‌منظره به شما ارائه می‌کند را توصیف کنند.

Butchart-Gardens-1

پیدایش باغ‌های بوچارد (Butchart) از اوایل قرن بیستم که به عنوان معدن استخراج سنگ آهک شناخته می‌شد اتفاق افتاد، زمانی که خانواده بوچارد به این منطقه نقل مکان کرده و خانه‌ای در نزدیکی معدن ساختند. این خانواده شروع به کاشت درختان، درختچه‌ها و گیاهانی کردند که از گوشه و کنار جهان و در حین سفر جمع‌ کرده بودند و به تدریج محوطه سازی در زمین‌های بزرگ رها شده‌ی اطراف معدن را آغاز کردند. که امروزه با عنوان باغ گودالی آن را می‌شناسند.

باغ بوچارت

این مجموعه در تمام طول سال باز است. در حال حاضر باغ‌های بوچارد یک محل تاریخی و ملی در کانادا به شمار می‌رود که سالانه ۵۰۰ هزار نفر بازدید کننده دارد. در این باغ‌ها که حدود ۲۲/۳ هکتار وسعت دارند، بازدید کنندگان می‌توانند از امکاناتی نظیر قهوه‌خانه، رستورانها و زمینی برای پیک‌نیک استفاده کنند و همچنین چای عصرگاهی، نهار و شامی لذیذ میل نمایند.

باغ بوچارت

جزایر مالدیو

به مالدیو خوش آمدید، جایی که بهشت در انتظار شماست. مجمع‌الجزایری که از ۱۱۹۰ جزیره مرجانی کم ارتفاع پراکنده شده‌ در سراسر خط استوا، تشکیل شده است. مالدیو پر از خوشی، سرگرمی و ماجراجویی ست. یک مخفی‌گاه رویایی در هیبت پر جنب و جوش خورشید و دریا. یقینا مالدیو می‌تواند با فرهنگ غنی و مردم توریست‌پذیر خود نظر شما را جلب کند.

ساحل مالدیو

در حاشیه سواحل روح نواز آن آرامش را تجربه کنید. در آب‌های دیدنی و جذاب مالدیو که یکی از بهترین‌ها در دنیاست غواصی کنید و یا جوانی دوباره را به روح و جسم خود در یکی از استراحتگاه‌های آب گرم جزیره هدیه کنید. نمایش تاریخ باستان منحصر به فرد موزه ملی ماله (Malé) که هدف آن برانگیختن احساسات میهن‌پرستانه مردم است را از دست ندهید. بازدیدکنندگان می‌توانند در این موزه، آثار تاریخی، اشیا سنگی و همچنین آثار باستانی سلطنتی اعم از دوران پیش از اسلام تا حکومت پادشاهان اسلامی را پیدا کنند.

غواصی مالدیو

یکی دیگر از مکان‌هایی که ارزش دیدن دارد مسجد جامع بزرگ خیره کننده‌ای است که در قرن هفدهم و با ظرفیت حدود ۵ هزار نفر ساخته شده است. آثار هنری موجود در این مسجد دیوانه کننده‌اند.

مسجد مالدیو

بلاروکا، فیلیپین

به راحتی در سواحل جنوب غربی استان ماریندوک آسایش را تجربه کنید. استراحتگاه درخشان جزیره بلاروکا (به معنی سنگ سفید) با صخره‌های ساحلی با شکوه شناخته می شود. دره‌های سرسبز، تپه‌های پیاپی، آبشارهای دیدنی و غارها، گیاهان شگفت‌انگیز زیر آب و جانوارنی که در انتظارند تا دیده شوند و تجربه‌ای نو را برای شما به ارمغان آورند. به طور خلاصه افسون بلاروکا زیبایی آن است.

فیلیپین

بلاروکا در کنار یک تعطیلی آرام و بی‌سروصدا، فعالیت‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کند همچون : قایق سواری، موج سواری، جت اسکی و …

ورزش های آبی

امکانات و راحتی گردشگاه‌های آن به قدریست که سفری فراموش نشدنی برایتان به همراه خواهد داشت. امکاناتی که قابل قیمت‌گذاری نیستند.

فیلیپین

پس عجله کنید و برای تعطیلات بعدی برنامه‌ریزی کنید! دوربین خود را برای ثبت تصاویر بی‌نظیر فراموش نکنید.

مطالب مشابه را ببینید!