مجله تاپ‌ناز‌

مکان های دیدنی مادرید و مناطق گردشگری مادرید اسپانیا با عکس

مکان های دیدنی مادردید و مناطق گردشگری مادرید اسپانیا

مادرید اسپانیا شهری بسیار عالی برای گردشگران است که دارای مکان ها و مناطق دیدنی گردشگری است. در این مطلب 10 مکان گردشگری مادرید را به شما معرفی می کنیم.

مناطق گردشگری و دیدنی های مادرید اسپانیا

به گزارش تاپ ناز و به نقل از الی گشت؛ سفر به اسپانیا یکی از متنوع ترین تجربه های سفر در زندگی تان خواهد بود. شهرهای دیدنی این کشور از جمله مادرید و بارسلون در خود جاذبه های زیادی را دارند، همین تنوع جاذبه های تاریخی و فرهنگی، اسپانیا را در ذهن بسیاری از گردشگران محبوب کرده است و دلیلی برای سفر آنها شده است. با الی گشت همراه باشید تا بیشتر از جاذبه های دیدنی مادرید بدانیم.

۱. کاخ سلطنتی (Palacio Real)

اروپا دارای کاخ ها و بناهای قدیمی و ارزشمند است. در فرانسه، ایتالیا، آلمان و … می توانید بسیاری از آنها را ببینید. یکی از آنها در مادرید اسپانیا است که با معماری شبیه به کاخ ورسای با بیش از دو هزار اتاق ساخته شده است.

Residencia Cardenal Spinola Palacio Real Madrid e1662192447141


۲. گران بیا (Gran Via)

اگر به مادرید سفر کردید زمانی را صرف خیابان گردی در خیابان بزرگ گران بیا کنید. خیابانی قدیمی که معماری آن مربوط به سبک معماری در اوایل قرن بیستم است.

مکان های دیدنی مادرید


۳. پارک بازنشستگی (Retiro Park)

به این پارک نام بازنشستگی داده اند، پارکی که دارای یک دریاچه بسیار بزرگ و چند موزه است. با رفتن به این پارک طبیعتی فوق العاده را خواهید داد، پیشنهاد می کنیم زمانی رادر این پارک بگذرانید و از تماشای آثار تاریخی آن لذت ببرید.

مکان های دیدنی مادردید و مناطق گردشگری مادرید اسپانیا


۴. میدان بزرگ (Plaza Mayor)

در کشورهای اروپایی میادین دیدنی وجود دارند که دورتا دور آنها را آثار تاریخی احاطه کرده اند و هر کدام برای خود جذابیت هایی دارند. یکی از این میادین در مادرید اسپانیا است. میدانی بزرگ به نام پلازا مایور! در اطراف این میدان ساختمان هایی با آجرهای قرمز خواهید دید.

72bd8ead 7044 4470 a3e8 5a1664fca770 e1662192490621


۵. موزه پرادو (Prado Museum)

مادرید مقصد فوق العاده ای برای دیدن آثار و موزه های تاریخی است. یکی از این موزه ها پرادو نام دارد که در آنجا می توانید مجموعه بزرگی از نقاشی های اسپانیا را ببیند.

وزه پرادو (Prado Museum)


۶. پلازا د اسپانیا (Plaza de España)

مادرید مملو از میدان های دیدنی است. جایی که می توانید ساعت ها قدم بزنید و بهترین عکس های سفرتان را بگیرید. یکی دیگر از این میادین، پلازا د اسپانیا است که مجسمه نویسنده دون کیشوت را به نمایش می گذارد.

مکان های دیدنی مادردید و مناطق گردشگری مادرید اسپانیا


۷. دروازه آلکالا (Puerta de Alcala)

کافیست مادرید را در اینترنت جستجو کنتید، بدون شک یکی از تصاویری که ارائه می دهد دروازه آلکالا است. بنای معروفی که چیزی حدود سیصد سال پیش توسط معمار ایتالیایی ساخته شد.

مکان های دیدنی مادرید


۸. تئاتر سلطنتی (Royal Theater)

چیزی حدود ۱۶۰ سال پیش در مادرید تئاتر سلطنتی با نام تئاتر اپرا ساخته شد، این بنای دیدنی بعدها با کمی تخریب مورد بازسازی قرار گرفت.

مکان های دیدنی مادرید


۹. بازار سن میگل (Mercado de San Miguel)

یکی از لذت های سفر بازار گردی و لمس زندگی محلی ها از نزدیک است. یکی از این بازارگردی های مهیج در بازار سن میگل در مادرید است. بازاری سرپوشیده که قدمت آن حدودا به صد سال پیش بازمی گردد

مکان های دیدنی مادرید


۱۰. میدان سیبلس (Plaza de Cibeles)

یکی دیگر از جاذبه های شهر مادرید میدان سیبلس است که فواره الهه سیبلس را در خود جا داده است، با رفتن به این میدان می توانید سالن بزرگ و باشکوه شهر را که در نزدیکی آن قرار گرفته است ببینید.

مکان های دیدنی مادرید

مطالب مشابه را ببینید!