مجله تاپ‌ناز‌

نحوه برخورد با همسری که فیلم های مستهجن پورن تماشا می کند!

تماشای فیلم پورن

خیلی از همسران تمایل دارند که فیلم های غیر اخلاقی مستهجن پورن تماشا کنند. تماشای فیلم های پورن تبدیل به یک مشکل شده است. اگر همسر شما نیز به تماشا کردن فیلم های مستهجن علاقه دارد این مطلب را بخوانید.

نحوه برخورد با زن یا شوهری که فیلم پورن تماشا می کند!

مقاله های بسیاری در مورد مردانی که تمایل به دیدن فیلم های مستهجن دارند منتشر شده است. در همین رابطه سوالات زیادی برای شما عزیزان به وجود آمده که آنها را با دکتر شیخ الاسلامی در میان گذاشتیم و به پاسخ‌های روشن و کاملی در این خصوص رسیدیم. اگر شما هم جز کسانی هستید که سوالاتی در این خصوص داشتید، می­ توانید این گزارش را بخوانید.

 

بیشتر بدانید : نگاه کردن به فیلم مستهجن باعث کوچکی مغز می شود!

 

در موضع ­تان جدی باشید

مشاهده فیلم­ های مستهجن از سوی آقایان مسئله‌ای ­است که خانم ­ها را به شدت با مشکل روبرو می‌کند و تا جایی پیش می ­رود که ممکن است حتی منجر به قهرهای زناشویی شود. اما دکتر شیخ الاسلامی معتقد است باید این مشکل را مرحله­ به مرحله حل کرد و در نهایت اگر به نتیجه نرسید باید به مشاور مراجعه کند تا مشکل اعتیاد به پورنوگرافی حل شود.

 

ابراز ناراحتی کنید

خانم­ ها در برخورد با این مسئله باید قاطعیت داشته باشند. گاهی اوقات ما آدم­­ ها به اشتباه فکر می­ کنیم که باید فقط ناراحتی­ مان را مطرح کنیم و برای بروز دادنش هیچ رفتاری از خودمان نشان ندهیم. اما باید متقابلا این ناراحتی در رفتار ما بروز پیدا کند تا ارزشمند شود، در غیر این صورت هیچ ارزشی نخواهد داشت.

 

عصبانی شوید و آن را بروز دهید

باید به همسرتان نشان دهید از اینکه به حرف من توجهی نشان ندادی دارم عصبانی می شوم و به سمت بیزاری می روم. خانم باید سعی کند عصبانیتش را با اعمال محرومیت و رفتارهای متقابل بروز بدهد و به همسرش بگوید دلیل این عصبانیت یا محرومیتی که اتفاق افتاده چیست. به طور مثال شما به جشنی دعوت می ­شوید که حضور پیدا کردن در آن برای همسرتان خیلی مهم است، اما راهی که جلوی پای شماست برای بروز عصبانیت این است که از خانه بیرون نروید و با همسرتان همراه نشوید تا به این شیوه بتوانید تنبیه ­اش کنید.

 

دلیل بیاورید

تنبیه و محرومیت برای همسرتان را فقط با ذکر دلیل انجام دهید. به همسرتان بگویید به دلیل اینکه شما با توجه به ناراحتی من همچنان به فیلم دیدن ادامه دادی و به من اهمیتی ندادی و مجدد رفتارت را تکرار کردی من هم دوست ندارم کنار شما باشم. به این کار می­ گویند هشدار موثر. این باعث می شود تا آقا متوجه شود شما در موضع خودتان جدی هستید و قرار نیست با این موضوع کنار بیایید. بعضی خانم ها به اشتباه با دیدن مشکلات همسرشان می روند توی لاک خودشان و بدون اینکه توضیحی بدهند قهر می­ کنند. این کار نه تنها مثمرثمر نیست، بلکه باعث بروز مشکلات هم می شود.

 

بیشتر بدانید : دلیل اعتیاد به فیلم پورنو چیست؟

 

مقابله به مثل نکنید

منظور ما از تنبیه کردن و محرومیت همسرتان این نیست که با او به شیوه مقابله به مثل رفتار کنید، این کار نه تنها به شما جواب نمی دهند بلکه شخصیت و ارزش شما را هم زیر سوال می ­برد.شما باید سعی کنید در مراسم یا مکانی که خوشایند همسرتان است یا برایش اهمیت دارد حضور پیدا نکنید تا او متوجه شود نادیده گرفته شدن چه حس بدی را در انسان ها رشد می دهد. یک روش دیگر هم که خانم ها در پیش می گیرند اهمیت ندادن و سکوت کردن است. این افتضاح ترین و بدترین انتخاب یک خانم است. شما باید پیامدهای ناشی از رفتار همسرتان را به او نشان بدهید تا متوجه رفتار نادرستش بشود.

 

به مشاور مراجعه کنید

اگر تمام راه ­هایی که قبل از این صحبت کردیم به نتیجه نرسید باید حتما به همسرتان بگویید نیاز است از حضور یک آدم حرفه ای مانند مشاور استفاده کند. همسرتان با کمک شما می تواند در مسیر ترک این عادت قرار بگیرد. عادت پرنوگرافی یک عادت رفتاری است و می ­توان صد در صد آن را ترک کرد اما نیز به صبوری و بردباری هر دو طرف ماجرا و همین طور تبحر پزشک متخصص دارد.

 

 

مطالب مشابه را ببینید!