مجله تاپ‌ناز‌

نحوه داشتن مدل ابرو پهن پرپشت و مانکنی

نحوه داشتن مدل ابرو پهن پرپشت و مانکنی

این روزها ابروهای پهن و پر پشت بین خانم ها بسیار مد شده است.اگر شما هم دلتان می خواهد ابروهای پر و پهنی داشته باشید و مدل ابروهای شما خاص باشید ما شما را در این مطلب راهنمایی خواهیم کرد.

روش های داشتن ابروهای پرپشت و پهن

در طول تاریخ ابروها نمایانگر وضعیت اجتماعی، جنسیت و اقتدار افراد بوده‌اند. طبق تحقیقات اخیر، ابروی زنان جوان‌تر بالاتر است. با شروع میانسالی و از‌ بین رفتن استخوان و چربی‌ها، ابروها افتاده‌تر به‌نظر می‌رسند و چهره‌ای غمگین و خسته به شما می‌دهند. فرم و اندازه مناسب ابروها به ظاهر شما بستگی دارد. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد. اگر می‌خواهید ابروهایی زیبا و متناسب با چهره‌تان داشته باشید ما به شما می‌گوییم چگونه زیبایی و تناسب را با کمک ابروها به چهره‌تان هدیه کنید.

 

چطور ابروها را پرپشت‌تر نشان دهید؟

اگر ابروهای‌تان کم‌پشت است می‌توانید آنها را با پودر، مداد و ژل مخصوص پر کنید. اگر سبزه هستید، ابروهای خود را روشن‌تر کنید و اگر بلوند هستید و موهای روشن دارید، ابروهای خود را کمی تیره‌تر کنید. اگر در این باره شک دارید، از رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای استفاده کنید که تقریبا به همه می‌آید. برای پاک کردن رنگ‌های اضافی از ضربه‌های کوچک در قوس ابروی خود با یک مداد ابرو استفاده کنید.

 

شابلون طراحی را فراموش کنید

اگر ابروی شما کم‌ پشت یا بی‌حالت است باید بدانید که این به ساختار صورت شما برمی‌گردد. در حقیقت باید ببینید چه چیز با صورت شما متناسب است؟ استفاده از شابلون برای آرایش ابروها روش مناسبی نخواهد بود و ممکن است از نتایج حاصل راضی نباشید. شابلون کردن ابروها می‌تواند شما را عصبانی، متعجب، سالخورده و غیرمتعادل جلوه دهد.

 

ابروها را با موهای‌تان تطابق دهید

اگر می‌خواهید رنگ موی خود را تغییر دهید، باید به فکر رنگ ابروها هم باشید. برای این کار بهتر است به یک آرایشگر با تجربه مراجعه کنید و در خانه به ابروهای‌تان دست نزنید. شاید رنگ کردن ابروها در خانه کار آسانی به‌نظر برسد اما باید بدانید که نتیجه همیشه آن‌طور که تصور می‌کنید، نخواهد بود. پس بهتر است کمی پول خرج کنید اما با اطمینان بیشتری ابروهای‌تان را تغییر دهید.اگر به یک تغییر سریع در ابروهای‌تان نیاز دارید لازم نیست برای رنگ کردن ابروهای‌تان زمان بگذارید. برای این کار می‌توانید از ترکیب ریمل و ساتر برای تیره کردن یا روشن کردن فوری ابروهای خود استفاده کنید.

 

به مد اهمیت ندهید

برای مدرن بودن لازم نیست ابروهای بسیار نازک یا نقش و نگار شده داشته باشید. سعی کنید تا حد امکان خودتان باشید. تغییر بسیار زیاد در ابرو، می‌تواند چهره شما را غیر‌طبیعی کند. بهتر است همه کارهایی که انجام می‌دهید فقط در جهت بهبود حالت ابروهای‌تان باشد، نه عوض کردن کامل آنها. به‌علاوه اگر تنوع را دوست دارید یک مدل موی ثابت را برای سه ماه نگه ندارید. سعی کنید آنها را شکل‌دهی کرده و همواره به بهترین شکل ممکن خود را آراسته کنید.

 

کدام موچین مناسب است؟

موچین و ابزاری که برای اصلاح ابروهای‌تان استفاده می‌کنید نیز در این میان حرفی برای گفتن دارند.شما برای اصلاح ابروهای‌تان از موچین نوک تیز استفاده می‌کنید یا نوک گرد؟ اگر تا به حال ابروهای خود را اصلاح نکرده‌اید، بهتر است از موچین نوک گرد استفاده کنید. اگر ابروهای کوتاه یا سفت دارید، موچین را با یک زاویه مشخص بچرخانید و از نقاط لبه شروع به برداشتن ابرو کنید.

 

چه موقع از موچین استفاده نکنیم؟

اگر زیر پوست‌تان نقاط بسیار ریزی در حال رشد هستند، اصراری به بیرون کشیدن آنها نداشته باشید. لازم نیست پوست خود را بشکافید و در این زمینه ریسک کنید. یک روز صبر کنید تا آن مو رشد کرده و به سطح پوست برسد و سپس آن را جدا کنید. با این حال، اگر شما را آزار می‌دهد، آن را با ساتر بپوشانید.

 

تاج ابروهای‌تان را بچینید؟

تا آنجا که ابروهای‌تان ریش‌ریش نمی‌شوند، می‌توانید تاج ابروهای‌تان را بچینید. شکل‌گیری واقعی باید قبل از بلند شدن ابرو انجام بگیرد. چیدن بیش از حد بالای ابرو می‌تواند منجر به صاف شدن ابروها شود و به شما چهره‌ای غیرعادی و نامعقول بدهد. چیدن ابروها برای اصلاح است نه تغییر صددرصد.

 

از آرایشگر حرفه‌ای کمک بگیرید

اگر نمی‌توانید به‌ خوبی درباره ابروهای خود تصمیم بگیرید، یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند بهترین فرم را برای چهره شما پیشنهاد دهد. می‌توانید از بین پیشنهاداتی که دارید آن را که با سلیقه‌تان جور است انتخاب کنید. بعد از اتمام کار چند عکس به‌ صورت نمونه از خود بگیرید تا به شناخت بیشتری از چهره خودتان برسید. برای آنکه چهره جدید خود را تازه نگه دارید، موهای اضافی را هفته‌ای یک‌بار بچینید.

 

ریمل بزنید لطفا!

استفاده از ریمل می‌تواند ابروهای شما را پرتر و بلندتر جلوه دهد. قلم‌موهای پلاستیکی برخی ریمل‌ها حتی ریزترین موها را نیز از ریشه تا نوک به ریمل آغشته می‌کنند و آنها را بلندتر نشان می‌دهند. اما قلم‌موهای فیبری چهره شما را طبیعی جلوه می‌دهند و موجب ایجاد ساختارهای ضخیم و مقاوم می‌شوند. می‌توانید از ریمل‌هایی استفاده کنید که هر دوی این کارها را انجام می‌دهند تا هر دو نتیجه را به‌دست آورید.

 

برای ریمل زدن، چشم‌های‌تان را باز کنید

ابروهای باریک باعث می‌شوند که چشم‌های شما پهن‌تر به‌نظر برسند، بنابراین قبل از استفاده از ریمل، چشم‌های خود را باز کنید. سعی کنید هنگام ریمل زدن خیلی فشار ندهید و ضربه نزنید. لازم نیست تمام پوست خود را بکشید، فقط نقاط چین و چروک‌دار را بکشید تا بتوانید به‌خوبی آرایش کنید.

 

مطالب مشابه را ببینید!