مجله تاپ‌ناز‌

نماینده مجلس: قطع تماس تصویری رایتل غیرمنطقی است

نماینده مجلس: قطع تماس تصویری رایتل غیرمنطقی است

قطع تماس تصویری رایتل تا اطلاع ثانوی

رایتل

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید: قطع امکان مکالمه تصویری رایتل منطقی نیست و باید امکان استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه به طور کامل برای مردم فراهم باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به قطع تماس های تصویری رایتل و سردرگمی مشترکان آن گفت: هم اکنون تکنولوژی در دنیا با سرعت بالایی به روز می شود و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که از این موضوع عقب نمانیم.

وی ادامه داد: با توجه به ارتقا سطح تکنولوژی در جهان باید به نحوی حرکت کنیم که از همه امکانات استفاده کنیم و نباید فضا را برای سوءاستفاده فراهم کنیم.

نعمتی تاکید کرد: هم اکنون رایتل به عنوان ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه یکی از تکنولوژی های روز به شمار می رود و اگر نتوانیم از این تکنولوژی که برای کشور مهیا شده است، استفاده کنیم دیگران از این خلا ایجاد شده به سود خود استفاده خواهند کرد و از این فرصت سوء استفاده می کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان این که زمانی استفاده از ویدئو شرایط سختی داشت، گفت: اما الان کسی توجهی به ویدئو نمی کند و تماس تصویری هم ممکن است عطشی در جامعه ایجاد کند اما پس از گذشت مدتی عادی خواهد شود و به نظر بنده قطع تماس تصویری رایتل هم اکنون غیر منطقی است و باید نحوه استفاده صحیح از آن نهادینه شود.

مطالب مشابه را ببینید!