مجله تاپ‌ناز‌

هشت گوشی موبایل با طراحی فاجعه بار!

هشت گوشی موبایل با طراحی فاجعه بار!
خب همیشه که قرار نیست گوشی‌ها شکیل و خوش‌دست باشند! به دلیل عدم استقبال، شاید حتی اسم این گوشی‌ها را هم نشنیده باشید!
کمپانی‌های مشهور تولیدکننده‌ گوشی، گاهی دست به طراحی‌هایی می‌زنند که نه‌ تنها زیبا نیست، بلکه حتی نمی‌توان به داشتن آن‌ها نیز فکر کرد.
این گوشی های عجیب و غریب طرح هایی هستند که احتمالا کمپانی های بزرگ با هدف خاص بودن تولید کرده اند . سعی می‌کنیم در اینجا به چند نمونه از عجیب‌ ترین طراحی‌های تلفن همراه اشاره‌کنیم.

انگشت خود را اینجا بگذار!
چه چیز بدتر از اینکه اسکنر اثرانگشت را در پشت‌گوشی بگذارند! هرگاه شما به استفاده از آن نیاز پیدا کنید، باید با انگشت خود دنبال آن بگردید و حتما دراین‌بین لنز دوربین خود را کاملا لک خواهید کرد!
حال شما فکر کنید تلفن همراهی دارید که سایز صفحه‌ نمایش آن ۵٫۹ اینچ هم باشد. حمل این گوشی به‌اندازه کافی با یکدست سخت است، چه برسد به اینکه بخواهید با همان دست اسکنر اثرانگشت را نیز در پشت آن پیدا کنید!‌ این شاهکار، هیچ‌کسی نیست جز HTC One Max !

1 w

دو تصویر بهتر از یکی نیست!
نام این طراحی عجیب kycera Echo است که متعلق به شرکت sprint می باشد. یک طراحی عجیب‌وغریب با دو تصویر کنار هم! شاید این شرکت قصد داشته با این کار صفحه‌نمایشی بزرگ‌ تر در اختیار کاربران خود قرار دهد.
سایز صفحه‌نمایش این گوشی ۴٫۷ اینچ است. با اینکه در نوع خود یک طراحی جدید است ولی بعید است هر کاربری بتواند با این گوشی به‌راحتی کنار بیاید!

2 w

خیلی خیلی کوچک!
استفاده از تلفن‌های همراه کوچک هنوز هم مرسوم است و خیلی‌ها همچنان به دنبال این نوع دستگاه‌ها هستند! این قهرمان کوچک ما HPVeer نام دارد. این دستگاه نقلی دارای صفحه‌نمایشی ۲٫۶ اینچی است!
البته در پشت این گوشی صفحه‌ کلید QWERTY طراحی‌شده است که برای تایپ کردن به کمک شما می‌آید. خلاصه اینکه این گوشی در فکر تغییر جهت است!

3 w

خیلی خیلی بزرگ!
اول‌ ازهمه باید به تمامی کمپانی‌هایی که به نیازهای مشتریان خود توجه می‌کنند احترام گذاشت! اما در این میان، سامسونگ در طراحی Galaxy S۴ Zoom واقعا خوب عمل‌نکرده است و ورژن نهایی این گوشی کمی خنده‌دار است!
اگرچه این گوشی به شما امکان ۱۰ برابر زوم اپتیکال را می‌دهد، اما باید پذیرفت که حمل‌ونقل این گوشی اصلا کار ساده و راحتی نیست و بزرگی بیش‌ازحد آن کمی شما را آزار خواهد داد. قاعدتا این گوشی راحت از جیب درنخواهد آمد!!!

4 w

محل بد قرار گرفتن سیم‌کارت:
گوشی شما چیست؟‌ لومیا ۶۲۰؟ می‌خواهید سیم‌کارت خود را عوض کنید؟ خب اشکالی ندارد راهش این است!

ابتدا قاب پشت‌ گوشی را بازکنید،
باتری را خارج کنید،
فضای مخصوص سیم‌کارت را از زیر اسلات کارت حافظه خارج کنید،
سیم‌کارت را داخل آن گذاشته و سر جایش قرار دهید!
البته این گوشی دارای کیفیت بالایی بوده و سایر ویژگی‌های آن واقعا بدرد بخور است!!!‌

5 w

مواظب ناخن خود باشید
می‌خواهید سیم‌کارت خود را عوض کنید؟ شاید نیاز به خارج کردن باتری و یا حتی تعویض رم خود دارید؟ خیلی بد شد. چون برای باز کردن قاب پشت Yezz Andy ۵C’s هیچ راهی پیش پای شما نیست. سعی کنید چاقو، سکه و چیزی در این شکل و ظاهر پیدا کنید! ضمنا مواظب ناخن‌های خود باشید، ممکن است به‌ راحتی بشکنند.

6 w

قابلیت‌های ویژه ولی ظاهری عجیب
اگر به شبکه‌های اجتماعی بیش‌ ازحد علاقه مند هستید، نمی‌توانید به‌ راحتی از دکمه‌ای که به‌ طور مخصوص جهت این کار تعبیه‌ شده است بگذرید! اما در این گوشی صفحه‌نمایش تقریبا فدای کیبوردی QWERTY شده است. HTC Status گوشی مورد نظر ماست!

7 w

گم‌شدن لوازم جانبی
عزیزان تولیدکننده گوشی: اگر می‌خواهید تلفن همراهی باقابلیت‌های جالب مانند قلم نوری یا ایجاد محیطی جهت ذخیره فوری مطالب و … تولید کنید، لطفا گوشی خود را همراه با یک‌ قلم و جای مخصوص آن تولید کنید! و یا حداقل در طراحی تکلیفتان را مشخص کنید!!‌ روی صحبتم با شماست شرکت محترم ال‌.‌جی.

8 w

 

مطالب مشابه را ببینید!