مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی نیوشا ضیغمی + عکس و اطلاعات زندگی شخصی و هنری و ماجرای ازدواج و طلاق

نیوشا ضیغمی از بازیگران مشهور و محبوب ایرانی است که به دلیل چهره زیبا و جذاب سال هاست که تیتر یک روزنامه هاست. در ادامه نگاهی بر زندگی خانم ضیغمی از آغاز تا معروفیت خواهیم داشت. با تاپ ناز همراه شوید.

3

تولد و زندگی

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر سال 1359 در شهر رشت است. او پس از اتمام دوره دبیرستان، مدرک کارشناسی اش را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه بهشتی گرفت. او هم اکنون دارای یک فرزند دختر بنام لنا پولاد خان می باشد.

شرکت در کلاس های بازیگری

این بازیگر با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بایگری را یاد گرفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد.بعد از فارغ التحصیل شدن از این کلاس ها در سریال تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

حامی صنایع دستی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان صنایع دستی ایران است. او در گفتگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارها جهانی تایید کرد.

مخالفت پدر و مادر با بازیگری

نیوشا ضیغمی می گوید وقتی می خواست بازیگر شود مادرش مخالفتی نداشت ولی دید مادرانه ای به آینده او داشت ولی پدرش با بازیگری او زیاد موافق نبود. پدر او بیشتر کارهای علمی را دوست داشت و ترجیح می داد که نیوشا پزشک و یا مهندس شود تا این که بازیگر شود. او می گوید : وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی خواهر نیوشا

روشا ضیغمی خواهر نیوشا است و متولد 29 دی سال 1369 است و او هم بازیگر است. روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی است و کار هنری را با گرافیک را شروع کرده است. نخستین تجربه او در عرضه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمن عباسی است و او در فیلمی به نام چهارسو با خوهرش همبازی شد.

این بازیگر در سریل ماتادو در کنار پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرد.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است.

او در مورد آشنایی خودش و همسرش می گوید :

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

niusha 2

همسر نیوشا نیز در مقابل این سخنان گفته است:

حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

طلاق و جدایی

در مورد طلاق و جدایی آنها چندین بار خبرهایی منتشر شده است که هیچ کدام صحت ندارند.

خبر طلاق تایید شد

نیوشا ضیغمی پس از حذف نمام عکس های خود و آرش پولادخان، این متن را منتشر کرد و خبر جدایی را تایید کرد:

و این منم

زنی تنها

در آستانه فصلی سرد

در ابتدای درک هستی الوده زمین

و یأس ساده و غمناک آسمان

و ناتوانی این دستهای سیمانی

نیوشا ضیغمی

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و همسرش یک کلینیک زیبایی به نام نیوشا ضیغمی و یک گالری نقره جات دارند که با حضور بازیگران افتتاح شدند. چهره های زیادی همچون محمدرضا شریفی نیا، علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و … حضور داشتند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در مورد افتتاح این کلینیک زیبایی گفت :

من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.

نیوشا ضیغمی

نخستین سریال و فیلم نیوشا ضیغمی

نخستین سریال او سریال چشم در باد بود که در نقش یک دختر روستایی ایفای نقش کرد و نخستین فیلم او تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی بود و این همکاری ادامه پیدا کرد و او در فیلم شوریده هم ایفای نقش کرد.

وی سپس در فیلم های مواجهه، گناه من، بازی کرد ولی تمام این فیلم ها بعد از چند سال تاخیر اکران محدود شدند و توانایی های نیوشا در این فیلم ها و مخصوصا شوریده چندان دیده نشد. اما سال 85 سال نسبتا خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ کدام از فیلم هایش اکران نشده بودند بود.

با اکران فیلمهای پارک وی و مخصوصا اخراجی ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم های وی شکست و نقش نرگس در فیلم اخراجی ها با بازی ضیغمی برای مردم ماندگار شد.

نیوشا ضیغمی

جراحی زیبایی

او می گوید که در سال 86 یک بار بینی اش را جارحی زیبایی کرده است. او قبل از عمل 11 فیلم بازی کرده بود. او می گوید به این دلیل که از نیمرخ چهره ام خوشم نمی آمد دست به جراحی بینی زدم.

ماجرای کوروش کمپانی

شرکت کوروش پردازان آی سا (با نام تجاری کوروش کمپانی)، شرکتی بود که در بهمن ۱۴۰۲ خبر کلاهبرداری آن از طریق فروش گوشی آیفون منتشر شد و مدیر این مجموعه از کشور متواری گردید. براساس تصاویر منتشرشده او ظاهراً به ترکیه یا دبی فرار کرده‌است. برآورد های متفاوتی از مقدار بدهی این شرکت تخمین زده شده است.

شخصیت‌های مشهور فرهنگی، هنری و ورزشی تبلیغ‌کننده این شرکت بوده‌اند. در این میان گروهی از مالباختگان و کاربران شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را در فضای مجازی علیه این چهره‌های سرشناس که در تبلیغات کوروش کمپانی شرکت کردند راه‌اندازی کردند. به دنبال راه‌اندازی این صفحه‌ها و بالا گرفتن انتقادات، برخی از این چهره‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند. محسن افشانی بازیگر با انتشار ویدیویی در واکنش به این موضوع گفت: «اگر مدیر این شرکت متواری شده، به ما که تبلیغش را کرده بودیم ربطی ندارد.» الهام حمیدی، بازیگر، بابت تبلیغ این شرکت از مردم ایران عذرخواهی کرد و تأکید کرد که فریب خورده‌است. یکی دیگر از این سلبریتی ها خانم نیوشا ضیغمی است که تا به کنون هیچ واکنشی به این خبر نداشته است.

عکس های اینستاگرامی نیوشا ضیغمی

شاهد جدیدترین عکس های خانوادگی نیوشا ضیغمی در کنار همسر و دخترش هستید.

نیوشا ضیغمی

عکس نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی

عکس های جدید نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

عکس نیوشا ضیغمی و دخترش

نیوشا ضیغمی

عکس های خانوادگی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی کامل نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

عکس های جدید نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

عکس های جدید نیوشا ضیعمی بازیگر زن ایرانی

نیوشا ضیغمی

مطالب مشابه را ببینید!