مجله تاپ‌ناز‌

پرستو گلستانی به ادعای فساد در سینما واکنش نشان داد

پرستو گلستانی

پرستو گلستانی در مورد بی اخلاقی و فسادی که بعضی از بازیگران زن به آن اشاره کردند واکنش نشان داد و غیر مستقیم گفت شاید مشکل از خودشان باشد! پرستو گلستانی گفت من این حرف ها را نمی پسندم و هر فردی با رفتارهایی که نشان می دهد معلوم می شود چه کاره است…

 

پرستو گلستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: من چندی پیش بر سر پروژه «دردسرهای عظیم 2» اشتغال داشتم که  از تلویزیون هم پخش شد و بعد از آن دیگر حضور نداشتم این را هم باید بگویم گه من در هر کاری به ایفای نقش نمی پردازم و هر فیلمنامه ای را هم قبول نمی کنم با هر گروهی هم حاضر به همکاری نیستم من سعی می کنم همین کار تدریس و تئاترم را انجام دهم.

وی افزود: در پروژه های سینمایی هم جدیدا کار خاصی به من پیشنهاد نشده یکسری تله فیلم پیشنهاد شده که کارهای خوب نبودند و در آنها هم حاضر به ایفای نقش نشدم.

پرستو گلستانی با اشاره به باند بازی های موجود در سینما عنوان کرد: باید بررسی کرد که چرا یک تعداد از افراد همواره در پروژه های سینمایی حضور دارند و به طور کلی عوامل فیلمها را مشخص می کنند اما یکسری دیگر در خانه می نشینند.

این بازیگر با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی از بازیگران زن در خصوص بی اخلاقی در سینما و تلویزیون تصریح کرد: از نظر من این حرفها چرت و پرت است زیرا حضور سالم و موفق در سینما به خود فرد بستگی دارد در هر حرفه ای ممکن است این اتفاق بیافتد.رفتار هر آدمی نشان دهنده کار اوست نه جوی که در آن کار می کند.

وی خاطر نشان کرد: اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی چنین جوی را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است. بیوگرافی افراد مشخص می کند که تا حالا چکار کرده اند در همه جوامع بشری و در دنیا چنین مسائلی وجود دارد اما این جوی که اخیراَ بعضی از آنها به راه انداخته اند به خاطر مسائل شخصی خود آنهاست باز هم تأکید می کنم که رفتار هر آدمی نشان می دهد که آنها چکاره اند

مطالب مشابه را ببینید!